Friday, July 25, 2014

O παράδεισος μου έπεφτε πάντα λιγάκι στενός

Άκου πως έχει το πράγμα.

Χθες λοιπόν φέρθηκα πολύ μαλακισμένα σε ένα άτομο που αγαπώ πολύ, μιας και έκραξα σε πολύ μεγάλο βαθμό τις επιλογές "του"(;). Δεν ζητάω συγγνώμη όμως, δε το έκανα από κακία, αλλά επειδή το νοιάζομαι πολύ και θέλω να του κουνήσω το κεφάλι μπας και ξεκολλήσει.

Όταν είσαι σε μια φάση που δεν σου αρέσει, καλό είναι να φεύγεις, για το βασικότερο λόγο ότι κοροϊδεύεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Όταν στα 28 σου ΔΕΝ θες ή δεν σε αφήνουν να πάρεις την Ζωή σου στα χέρια σου, τότε απλά δε ζεις, αλλά παρασιτείς με και στις ζωές των άλλων. Ξέρεις ο φόβος δεν δείχνει ωριμότητα και η ωριμότητα σε έναν άνθρωπο δεν φαίνεται από το πως συμπεριφέρεται όταν βγαίνει έξω. Στην αντιμετώπιση των πράξεων φαίνεται.

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν πως δύο άνθρωποι είναι σε μια σχέση ένω δεν κολλάνε; Επειδή ο "γαμπρός/νύφη" αρέσει στη "μαμά"; Και επίσης πως γίνεται να λες έναν άνθρωπο ώριμο και σοβαρό όταν ο/η συντροφός του, λέει ξεκάθαρα ότι δε μου αρέσεις ερωτικά και αυτός παρόλα αυτά να παραμένει δίπλα σου. Ή χαζός είναι ή κλανιάρης και αυτός, γιατί φοβάται μη σε χάσει. Παρόλα αυτά προτιμάτε να παίζεται θέατρο και να παραμυθιάζεται τους άλλους και κυριώς τις ψυχές σας, δίνοντας συνεχώς παράταση στην παράσταση σας. Ώριμος είναι αυτός που έχει αξιοπρέπεια. Ωριμότητα δεν είναι να έχεις κάνει τα κουμάντα σου επαγγελματικά/χρηματικά και γενικά με υλικά και να νιώθεις "ασφάλεια". Ωριμότητα δείχνεις όταν ο φίλος σου έχει πρόβλημα και είσαι σε θέση ακόμα και αν δεν συμφωνείς με τις επιλογές του να σταθείς δίπλα του και να κρατάς άμυνα.

Οι συνθήκες δε θα ωριμάσουν ποτέ, είναι απρόβλεπτες και έφλεκτες το θέμα είναι εσύ μπορείς να τις αντιμετωπίσεις; Και αν όχι, γιατί δεν προσπαθείς τουλάχιστον; Δεν μπορεί κανενός η Ζωή να είναι ρόδινη και ομαλή και αυτό πρέπει να το χώσεις βαθιά στο μυαλό σου.

Το βασικό νόημα και αυτό που με έκανε να συμπεριφερθώ "ανώριμα" για κάποιους, λοιπόν ποιό είναι; Ότι δεν γουστάρω να ξαναδώ να κλαίνε άτομα που αγαπάω, σέβομαι και στηρίζω, για τις επιλογές τους που δεν ΘΕΛΟΥΝ να αντιμετωπίσουν. Δεν θα τους πω εγώ ποιο είναι το καλό τους, αλλά δεν θα τους χαϊδέψω και τα αυτιά. Με τσατίζει να σε βλέπω να κλαίς για την απραξία σου στα λάθη σου και όχι για τα λάθη σου αυτά καθέ αυτά και αν εσύ στεναχωριέσαι μία εγώ στεναχωριέμαι δέκα.

Αυτά και άλλα πολλά που δεν είμαι σε θέση να γράψω.

Φτιάξε μια κόλαση στα μέτρα σου λοιπόν και άσε τους παράδεισους για τους ηθοποιούς.

4 comments:

  1. Για μένα πολύ σωστά έπραξες!
    Προτιμώ να μου τα ''χώσουν'' για το καλό μου,από το να μου χαιδέψουν τα αυτάκια,για να μην πληγωθώ...Σε νιώθω,γιατί ακριβώς το ίδιο κάνω,ασχέτως αν έχει γίνει η κοφτερή μου γλωσσίτσα αιτία να παρεξηγηθώ άπειρες φορές...μη σκας...τα άτομα που σε αγαπάνε,αργά ή γρήγορα θα καταλάβουν πως ότι είπες,ήταν για το καλό τους και θα το εκτιμήσουν κι όλας!
    Σμούτς ;-)

    ReplyDelete
  2. Πολύ καλά έκανες και μίλησες.
    Αν και αντίστοιχη περίπτωση που βίωσα δεν είχε καλή έκβαση. Βρέθηκα στη θέση σου προ δύο ετών. Είπα αυτά που θεωρούσα σωστά. Δεν άρεσαν και το άτομο δεν μου ξαναμίλησε έκτοτε. Να σκεφτείς δε ότι δεν είπα ότι είπα αυθαιρέτως, αλλά είχε ζητηθεί η άποψή μου επίμονα.
    Δεν βαριέσαι... Και εις άλλα με υγεία!

    ReplyDelete
  3. Δε φέρεσαι ανώριμα, απλά προσπαθείς να τους κάνεις να κοιτάξουν και δεξιά αριστερά ενώ αυτοί βλέπουν μόνο ευθεία. Και όλοι μας έχουμε κοιτάξει κάποια στιγμή μόνο ευθεία και θέλουμε καμιά φορά κάποιον να μας ταρακουνήσει.

    ReplyDelete
  4. @ Bre Melaxrinaki

    Καταρχας δεν εγραψα το παραπανω κειμενο, ως απολογια ή οτιδηποτε αλλο, απλως ηθελα να το βγαλω απο μεσα μου γιατι καταφερε μια ολοκληρη μερα να μου γαμησει το μυαλο η ασχημη συμπεριφορα μου. Μπορει οταν εισαι απεξω απο τον χορο να λες πολλα και οπως θες, ενω στην πραγματικοτητα αλλιως να ειναι.
    Βεβαια ολα στη Ζωη εχουν ενα ρισκο και ενα τιμημα. Ο καθεις πραττει οπως εκεινος νομιζει, νταβατζης δε γινομαι στη Ζωη κανενος, αλλωστε το συγκεκριμενο ατομο, γνωριζει πολυ καλα πως οτι και να γινει εγω θα ειμαι διπλα του. Εχουμε μια σχεση τεντζερης-καπακι οπως λεει, ή εγω εφλεκτος και εκεινο βενζινοφορο οπως λεω εγω.

    @ Αθηνά

    Εμενα δε μου ζητηθηκε η αποψη μου, γιατι αμα μου ειχε ζητηθει, με δημοκρατικες διαδικασιες θα την ειχα αρπαξει απο το μαλλι και θα της βουταγα το κεφαλι μεσα σε ενα κουβα με κρυο νερο. :P

    Πρόεδρος Α.Π.Ι

    Εκεινο το ατομο δεν εχει θεμα με το που να κοιταξει, αλλα οτι ενω θελει να παει αλλου, διαλεγει στο τελος παντα τον αναποδο δρομο, ενω ξερει οτι οδηγει σε αδιεξοδο.

    ReplyDelete

Εσύ είπες...