Monday, July 07, 2014

Η γκρίνια μέρα δεν κοιτά

Χθες με ρώτησε μια φίλη πότε θα πάρω άδεια, μπας και κανονίσουμε τίποτα. Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα πως ούτε καν ξέρω και δεν το έχω συζητήσει. Από χθες λοιπόν κατί μέσα μου, λέει πως ΔΕΝ θα πάρω άδεια, θα μείνω στη δουλειά να παρέχω τις υπηρεσίες μου στους μαλάκες. Εμένα δε θα με δει, ούτε η θάλασσα, ούτε ο ήλιος. Εντάξει μπορεί να είμαστε απλήρωτοι 3 μήνες (έχει λαμβάνειν όμως), αλλά επειδή είμαι ολιγαρκής στις διακοπές μου την παλεύω στο νερό, μη το χάσω λοιπόν και αυτό το τελευταίο οχυρό που μου απέμεινε.

Και κάτι άλλο, ομάδα που κερδίζει δεν άλλαζει. Όταν λοιπόν δε σου βγει το rotation σου, ξαναβάζεις τους παίκτες που αποδίδουν. Εγώ δεν είμαι καβάτζα κανενός, όταν το κάνω, είναι από επιλογή μου.

Ζητείται γυναίκα, για την περίοδο των διακοπών που στο σπίτι της ΔΕΝ θα έχει συναγερμό, να μπορούμε να φεύγουμε σαν άνθρωποι το βράδυ χωρίς να ξυπνάει όλη η γειτονιά και η εταιρεία security.

5 comments:

  1. Πότε θα πάρεις ένα καδρόνι θα σπάσεις σέρβερζ και ενδεχομένως και μερικά κεφάλια και θα φύγεις για παραλία με φόντο το ηλιοβασίλεμα...

    Υ.Γ: Ο νορμάλ κόσμος, ξυπνάει τους γείτονες με την γκόμενα για άλλους λόγους. Εσύ ακόμα κι εκεί πρωτοτυπείς.

    ReplyDelete
  2. Α πα πα γκρίνια...
    Σταμάτα παιδί μου! Όλα θα γίνουν τελικά! Λέω εγώ τώρα...

    ReplyDelete
  3. @ mahler

    Servers δεν σπαω, γιατι ειναι οι μονοι που δεν μου πανε κοντρα! :P Για κεφαλια, δε ξερω, μαλλον πρεπει να αρχισω με το δικο μου, μπας και αλλαξω μυαλα.

    Τωρα σοβαρα σου μοιαζω για τυπος που μπορει να ικανοποιησει σε τετοιο βαθμο τη γκομενα. Ξενερας ασε, τζιτζιφιογκος!! Χαχαχα

    Ενταξει, μαλακιες μου, αλλα τις πληρωνω, βεβαια αφου βγηκε εξω ο γειτονας, ξυπνησε και η αλλη, πηρε τηλεφωνο και η σεκιοριτοεταιρεια, αναβω τσιγαρο και εκανα φιναλε με ενα "ενταξει το γαμησαμε το θεμα" γυρισα πλατη και εφυγα. Αν και το μετανιωσα μετα, αλλα απο εγωισμο και μονο δε θελω να βγουν αληθινες καποιες "προβλεψεις".

    Τελος παντων, παμε για αλλα.

    @ Αθηνα

    Η γυναικια γκρινια, μπροστα στη δικη μου, ειναι χαροπο παιδικο τραγουδακι.

    Οτι ολα θα γινουν ειναι το μονο σιγουρο και αν δε μας δωσουν αυτα που θελουμε θα τους τα παρουμε με το ζορι, μαζι με αλλα! ;)

    ReplyDelete
  4. Έχεις δουλειά, είσαι μόλις τρεις μήνες απλήρωτος, παίρνεις και άδειες; Ανήκεις στην οικονομική ελίτ του τόπου και μας το παίζεις επαναστάτης;;;;;;; Βρε μπας και μας γράφεις από καμία Μύκονο το κείμενο στο διάλειμμα από το σέρφινγκ κάτω από καμία ομπρέλα με παγωμένο ποτό στο (άλλο) χέρι;;;;

    ReplyDelete
  5. Λες ρε Baladeur να ειμαι τοσο προνομιοχους και να μην το ξερω; Οσο για τα φραγκα ευτυχως εκανα μια δουλεια ασχετη και εβγαλα το κατιτις.

    Λευτερια στη Βορεια Μυκονο που ειναι κατω απο τη ροζ μποτα του κατακτητη. Φοραω παρεο και λιαζομαι. :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...