Tuesday, July 29, 2014

Ένα φράγκο η βιολέτα... χωρίς φράγκα είμαι εγώ

Έχω γίνει πιο κλαψομούνης και από τους "Παντελήδες", αλλά μόλις συνειδητοποίησα πως έχω να πληρωθώ από το Μάρτιο. Πως επιβιώνω; Μάλλον από καθαρή σύμπτωση. Δε κλαίγομαι για τα φράγκα, χέστηκα, μη σώσω και τα πάρω (που δεν), απλώς δεν ξέρω για ποιον δουλεύω πια και αν αξίζει να δουλεύω. Πιο παραγωγικό μου φαίνεται να κάθομαι σπίτι να τον παίζω, από το να απασχολούμαι χωρίς λόγο με χίλια δύο πράγματα που δεν είναι και δικά μου στη τελική.

Η μαλακία ήταν πώς ήθελα μετά από 3+ χρόνια να πάω διακοπές και αυτό με στεναχώρει περισσότερο γιατί για άλλη μια χρονιά δεν πρόκειται να γίνει. Χαρίζω λεφτά, χαρίζω άδειες, χαρίζω βενζίνες και κάνω το μαλάκα. Μάλλον είμαι τελικά.

Παρατήρησα πως κουράζομαι πολύ ψυχολογικά τελευταία και αυτό έχει αντίκτυπο στην συμπεριφορά μου, παλιότερα δεν ήμουν έτσι, γιατί είχα ανθρώπους να με καβατζώσουν. Τώρα άλλοι την έκαναν, άλλοι "μας" την έκαναν, άλλοι μπλέξανε με γάμους, άλλους τους έφαγε η επανάσταση, άλλοι είναι στον κόσμο τους.... σπάσαμε, τα χαλάσαμε και στο τέλος μείναμε μόνη μας, να τρώμε την ίδια μας τη σάρκα.

Δε ξέρω από χθες μετά από συζήτηση, κατέληξα πως μάλλον πρέπει να την κάνω. Να ηρεμίσω, να βρω τον εαυτό μου. Από πέρσυ τον Ιούλιο που ήμουν μέσα στο στρατό η κατάσταση και οι ισορροπίες μου χάθηκαν. Άρχισα να κάνω το ένα λάθος πίσω από το άλλο, πληγώνω ανθρώπους, έγινα μαλάκας στη νιοστή. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό όμως...

Τα παραπάνω δεν είναι ούτε αυτοκριτική, ούτε αυτογνωσία, έχουν μαζεύτει εδώ και καιρό, απλώς όταν έπρεπε να τα πω δε τα έβγαλα ποτέ από μέσα μου και τώρα σκάνε λίγα, λίγα γιατί δε χωράνε πλέον στο κεφάλι.

4 comments:

  1. Άρα χρειάζεσαι αλλαγές παντού. Μια δουλειά να πληρώνεσαι, μια παρέα να περνάς καλά, μια κοπέλα να περνάς καλύτερα. Τώρα βέβαια πως θα γίνουν όλα αυτά; Δύσκολο να πω. Ιδικά για το θέμα της δουλειάς στην Ελλάδα σκατά. Τουλάχιστον φρόντισε μιας και είναι καλοκαίρι να κάνεις μερικές αποδράσεις στα κύματα με την σανίδα να περνάς καλά.

    ReplyDelete
  2. Βασικα χρειαζεται να βαλω μυαλο, αλλα μαλλον γερασα γι' αυτο! :P

    Μια δουλεια, χρειαζομαι σιγουρα, αν και απο κατι συνεντευξεις που περασα πριν κατι μηνες, επεσα σε μαλακες. Οσο για τις παρεες, ημουν πληρως συνειδητοποιημενος.... απο μικρος ηξερα πως συνηθως οι "γλυκιες συμμοριες" χωριζουν παντα αδοξα, γιατι ετσι πρεπει να γινει.

    Αν παιζει κατι σε Ινα Λαζοπουλου, να ειδοποιηθω αμεσως! Ειμαι διαθεσιμος! χαχαχα

    Παντως, μιλαμε η γκρινια φερνει γρουσουζια, βγηκαμε χθες με ενα φιλο μου τα απογευμα για μπυρες, παρκαρω το αυτοκινητο και δεν προλαβαινω να βγω απεξω και μου χτυπαει ενα αυτοκινητο με 1000 τον καθρεφτη. Ευτυχως δεν επαθα ζημια, με τα πολλα του λεω να παμε με τη μηχανη του για πιο ανετα. Στα 200 μετρα παταμε λαδια και πεφτουμε, ευτυχως δεν τρεχαμε και φορουσαμε κρανη. :P

    Και οσο για το αφεντικο σημερα, πηγε να μου δωσει 50€ για τις βενζινες μου, δε τα πηρα, του ειπα οτι δε σωζομαι και το αυτοκινητο το εφτιαξα να καιει νερο θαλασσης!

    ReplyDelete
  3. Αααα απλήρωτος κι εσύ; Ωραία! Εμένα πάντως μου είπε ότι θα με πληρώσει την δεύτερη εβδομάδα του Αυγούστου!
    Να τα λες, όπου αισθάνεσαι άνετα να τα λες. Όσο τα κρατάς μέσα σου τα προβλήματα, νομίζω, μεγεθύνονται!

    ReplyDelete
  4. Εγω γιατι να μη δεν ειμαι απληρωτος σε πηγαδι κατουραω; :P

    Τα λεω, αλλα δε μ' ακουει, μαλλον για να μεγενθυνονται, ετσι παει.

    ReplyDelete

Εσύ είπες...