Wednesday, July 02, 2014

Πολύ δουλειά... γαμώ τ' αφεντικά!

Σήμερα είχαμε πολύ εργασία...

και πολύ χαρά για όσους ήταν στη δίπλα παραλία της Αναβύσσου και έπαιζαν με τις σανίδες τους. Εγώ δυστυχώς τους είδα από την ταράτσα.

Επίσης σήμερα επιβεβαιώθηκα για το πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ είμαι. Δε γίνεται ρε μάγκα με τις γνώσεις, την εμπειρία μου, το διάβασμα και την ενημέρωση μου πάνω στα δίκτυα να δουλεύω για 3 και 60, όταν ο άλλος εκεί μέσα παίρνει πάνω από τα διπλά λεφτά και δεν έχει ούτε "παιδικές" γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. Με έβλεπε που έκανα την τοπολογία πάνω στο χαρτί και πως θα στήσω το δίκτυο και δεν καταλάβαινε το θεό του. Τον ρώταγα βασικά πράγματα για να μην αυθερετήσω και προκαλέσω βλάβη στο ήδη υπάρχον δίκτυό του και δεν ήξερε να μου απαντήσει... 

Εεε άντε γαμήσου δηλαδή, μου φαίνεται θα τα παρατήσω όλα και θα πάω σε κανά νησί του Ειρηνικού να κάνω σέρφινγκ και να πίνω ρούμια, μόνο σε αυτό είμαι καλός.

12 comments:

  1. Μαλάκα μου πόσο βίντατζ είσαι. Κάνεις Camel. Έχω χρόνια να δώ να τα καπνίζουν!!! Όσο για τα εργασιακά, μήπως να πάς στις νήσους Κεϊμαν, να τους κάνεις και τα δίκτυα, να κάνεις και τις βουτιές σου;

    ReplyDelete
  2. Vintage ειμαι που μετα απο τοσα χρονια ασχολουμαι με μαλακιες και καλωδια, Camel εκανα επειδη το περιπτερο δεν ειχε ουτε gauloises ουτε rothmans!! :P

    Να παω, αλλα εχει καλους βοριαδες ή θα βαζω ανεμιστηρες να φυσαει;

    ReplyDelete
  3. Έχεις δει κανέναν από όσους δουλεύουν κατέχοντας το αντικείμενο της δουλειάς τους και να έχουν τις στοιχειώδης γνώσεις,να παίρνει όσα αξίζει?Μην κουράζεσαι να μου πεις,θα σου πω εγώ...όχι...συνήθως,τα περισσότερα τα παίρνουν τα βίσματα,οι άσχετοι και τα λαμόγια...άρα δεν είσαι εσύ ο μαλάκας ;-)
    Άσχετο,χρειάζεσαι μεγαλύτερο τασάκι :p

    ReplyDelete
  4. Ας μη το γενικευουμε, ναι ξερω σε πολλες δουλειες ακομα και στο δικο μου, επαγγελμα, που πληρωνονται αρκετα καλα. Απλως εγω εχω μια πολυ κακη σχεση με τα χρηματα, γι' αυτο και δεν το ψαχνω πολυ ή δεν τα απαιτω (κυνηγω), βεβαια αυτο ειναι αλλο θεμα και μεγαλη κουβεντα, ασε που μας βλεπουν και θα "δικαιοθουν" καποιες ψυχες. Δε με παιρνει! :P

    Αυτο το τασακι μου εδωσαν αυτο χρησιμοποιησα! Χαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χειρότερη σχέση με τα χρήματα,από αυτή που έχω εγώ,αποκλείεται να έχεις,χαχαχα...Φιλιά πολλά :)

      Delete
  5. Anonymous3/7/14 07:14

    Καιρός ήταν να το καταλάβεις. Όταν τα έλεγα εγώωω.. καλημέρα!

    ReplyDelete
  6. Ειμαι "ανατραπης" τυπος δεν μπορω να ακολουθω την πεπατημενη.

    ReplyDelete
  7. Anonymous3/7/14 10:07

    Ανατραπής ε? Ακόμη και η λέξη αυτή μου έλειψε.

    ReplyDelete
  8. Δε παρακολουθεις τηλεοραση, γι' αυτο. Και στον ant-1 και στο E εχει τηλεκυβο! Τι διαολο μονο εγω το βλεπω; Θα τους ζητησω ποσοστα συν τα φραγκα απο τις λεξεις που βρισκω.

    ReplyDelete
  9. Μόλις με πληροφόρησαν ότι έχει καλούς αέρηδες στην Αστυπάλαια!
    Όχι, το λέω για την περίπτωση που θα τα βροντήξεις όλα κάτω και θελήσεις να φύγεις!

    ReplyDelete
  10. Δωσε και σωσε!

    ReplyDelete
  11. @ Αθηνα

    Και στην Αττικη μια χαρα φυσαει, ηδη εχω τελειωσει τον δευτερο καφε της μερας και ετοιμαζω τα πανια. (:

    @ Ariadni St.

    Τι να δωσω και ποιον να σωσω; :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...