Friday, July 18, 2014

Μανώλο ο νοικοκύρης.

Γύρισα και εγώ σπίτι από τη δουλειά και είπα να πλύνω κανά ρούχο... όλα καλά μέχρι εδώ. Περνάει η ώρα, τελειώνει και το πρόγραμμα, άντε να τ' απλώσω. Χαροπή νοικοκυρά ο δικός σου, μέχρι που πιάνω τη βερμούδα και οπως την κρεμάω βλέπω να βγαίνει ένα άσπρο καλώδιο από την πλαϊνή τσέπη προσεύχομαι στον αρκούδο του Γκαζολίν να είναι ΜΟΝΟ τα ακουστηκά... αλλά δυστυχώς.

Το ipod ήταν, που πλύθηκε στους 40C... το βλέπετε σε πλήρη αποσύνθεση, μιας και προσπάθησα να του δώσω τις πρώτες βοήθειες, αλλά μάταια. Το σαπουνόνερο με το μαλακτικό μαζί έκαναν καλά τη δουλειά τους.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έριξε και μια γερή μπόρα και βράχηκαν και τα φρεσκοπλυμένα. Μετά λένε γιατί πίνω;

Δε μαγειρεύω σήμερα γιατί μπορεί να τριτώσει το κακό και να βάλω καμιά φωτιά με το τηγάνι.

14 comments:

  1. "Μετά λένε γιατί πίνω;"

    Γιατί όταν πίνεις βάζεις την βερμούδα στον πλυντήριο χωρίς να ελέγξεις τις τσέπες! Γι' αυτό!!!

    ReplyDelete
  2. Εχεις ενα δικιο, γιατι την εβαλα στα απλυτα μετα τα προχθεσινα ουισκια! ;P

    Πρεπει να φτιαξουν ενα πλυντηριο που να σε ειδοποιει οταν μεσα στις τσεπες των απλυτων υπαρχουν αντικειμενα. Κωλοεπιστημονες, τεχνολογια σου λεει μετα...

    ReplyDelete
  3. Μην παίξεις τζόκερ,για προφανείς λόγους,αυτή την εβδομάδα :p
    Και πάντα,μα ΠΑΝΤΑ,ελέγχουμε τσεπάκια πριν βάλουμε πλυντήριο!!!

    ReplyDelete
  4. Το καθάρισες δηλαδή!!!

    ReplyDelete
  5. Θα γραφτώ στο μπλογκ σου μόνο και μόνο επειδή φήμες λένε ότι πίνεις :Ρ

    Κι εγώ το είχα πάθει με ένα εμ πι θρι και άκουγα και το τουκ τουκ που έκανε μέσα στο πλυντήριο καθώς χτυπούσε αριστερά και δεξιά αλλά νόμιζα ότι είχα ξεχάσει τη ζώνη μου σε ένα παντελόνι που είχα βάλει να πλύνω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πίνει; Φήμες (λολ).

      Delete
    2. Χθες το βραδυ σε ομορφο "στεκι" του Πειραια καθεται μια πιτσιρικα 18-19 μαζι με δυο φιλες της. Φοραει, ενα φανελακι "Jack Daniels" που ειναι και της μοδας... σκαω διπλα της ολο στυλ, παραγγελνω στον Γιαννη ενα ουισκι και γυριζω και της λεω "Αν εσυ πινεις ουισκι εγω θα σου κατσω ανευ ορων." βεβαια με γειωσε γιατι απαντησε πως ειμαι πολυ μεγαλος για κεινη! :P

      Oυστ νεολαι(ρ)α κανενας σεβασμος.

      Delete
  6. @ Bre Melaxrinaki

    Και αυτο να μην ειχε συμβει, σιγα μην επιανα το τζοκερ... :P

    Εγω τα ελεγχω, αν και σπανια αφηνω πραγματα στις τσεπες.

    @ Εξύμνος

    Και το μοσχοβολισα και το μαλακωσα με μαλακτικο πρωτης ποιοτητος!

    @ Πρόεδρος Α.Π.Ι

    Ποιος το λεει οτι πινω; Σουρωμενοι θα ειναι και δε θα ξερουν τι λενε. Εγω ακουω πιστα τις οδηγιες του γιατρου που λεει οτι το ουϊσκι (και το αλκοολ γενικα) καθαριζει τις αρτηριες. Προσεχω την υγεια μου λοιπον.

    ReplyDelete
  7. Άουτς....δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση σου.

    ReplyDelete
  8. Mahler μακαρι τα προβληματα μου να ηταν μονο αυτα! :P Eχω αλλα πιο σημαντικα.... να λυσω.

    ReplyDelete
  9. Άντε καλέ... Μην το κάνεις θέμα... Δεν φταίει το αλκοόλ... Σίγουρα πράγματα. Εδώ μια φορά έπλυνα το κινητό μου μετά από καφέ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μήπως ήταν φραπέ με Μπέϊλις που πίναμε στα τέλη των 90'σ;

      Delete
  10. Ποιος πινει Μπειλις εν ετη 2014; Ακυρο καποιος μου ηρθε στο μυαλο.

    Εγω παντως τον καφε τον πινω σκετο, καμια φορα και χωρις καλαμακι! :P

    ReplyDelete
  11. @Μανόλογ3 + Κουμπάρος
    Όχι παιδιά! Δεν ήταν καφές με μπέιλις. Ήταν άιρις κόφι!
    Χμ... Μάλλον με τσακώσατε!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...