Friday, July 11, 2014

...και σκεφτομαι (α)διάφορα.

Εσάς που κράζετε, ή έχετε παράπονα από τις σχέσεις σας και δεν προσπαθείτε σας βαριέμαι κάπως. Σήμερα άκουγα από δύο άτομα, (άντρα και γυναίκα) σε dolby surround, με πολύχρονες σχέσεις, πόσο πλήττουν και πόσο βαριούνται μέσα  στις σχέσεις τους. Όταν τους ρώτησα γιατί πρίζουν τα δικά μου τα παπάρια και δεν χωρίζουν, απάντηση δεν πήρα, σοβαρή.... απλώς δεν μπορούν μου είπαν, η γυναικεία εκδοχή. Εκεί κάπου άλλαξα κουβέντα γιατί άρχισα να χασμουριέμαι.

Οι σχέσεις, ερωτικές ή μη, είναι απλές. Αν θες να κρατήσουν προσπαθείς γι' αυτές, όχι σε βάθος χρόνου, αλλά άμεσα. Τώρα να είσαι στη λουμπά καθαρά και μόνο γιατί τη βρίσκεις με τη ρουτίνα, ένταξει... περαστικά σου. Δεν έχω κάτι άλλο να πω.

Και για να λέμε και τα δικά μας, δε θεωρώ τον εαυτό μου σοβαρό, για να μπλεχτεί σε μια σχέση, αλλά τουλάχιστον το έχω αποδεχτεί και δεν κάθομαι να παραμυθιάζομαι και το βασικότερο να παραμυθιάζω και τον άλλον. 

Καινούργιος Morrissey... πολύ γλυκανάλατος, αλλά αγαπημένος, όπως και να έχει!


9 comments:

  1. Μεγάλο θέμα και αν κάτσω να το αναλύσω,θα είναι το σχόλιό μου,μεγαλύτερο από την ανάρτησή σου,οπότε απλά θα σου πω,ότι προτιμώ να είμαι μόνη μου,από το να βαριέμαι ή να κάθομαι σε μία σχέση,απλά γιατί πρέπει...και η ρουτίνα δεν έρχεται μόνη της...εμείς της κάνουμε σινιάλο...οπότε,αν θέλουμε πραγματικά τον άλλο,προσπαθούμε να μην τη συναντήσουμε την ''κυρία ρουτίνα'', με χίλιους δύο τρόπους...στο χέρι μας είναι.Δεν αντέχω να ακούω να μου λένε,ότι ''απλά άλλαξε η σχέση μας και με τον καιρό,έπεσε στη ρουτίνα''...εμείς την ρίχνουμε εκεί,όταν νιώθουμε ή δε μπορούμε να προσπαθήσουμε να την εξοντώσουμε...άρα δε φταίει η ρουτίνα,αλλά ότι δε νιώθουν πιά αυτό που ένιωθαν για τον άλλο και δεν προσπαθούν...άποψή μου πάντα :)

    ReplyDelete
  2. Φιλεναδα, ειχα ξαναγραψει για το θεμα ρουτινας πριν χρονια και παλι ακρη δε βγαλαμε. Με βρισκεις απολυτο συμφωνο σε αυτο, προφανως και η ρουτινα ερχεται, αλλα αν ερθει φευγεις εσυ ή ο αλλος, το χαλας το πραγμα. Το να εισαι εκει μεσα, επειδη... ετσι, εισαι απλα χαζος.

    Περα ομως απο αυτο, εκεινο με "πειραξε" στην ολη συζητηση ηταν το γεγονος πως μιλουσαν απαξιοτικα για τον ανθρωπο που ειναι μαζι τους. Βλεπεις βεβαια υπαρχει και αυτο το θεμα "ασφαλειας" (ψυχικης/υλικης) που πολλοι φοβουνται να ρισκαρουν.

    Το κακο ειναι πως με τετοια μυαλα που εχω δε βρισκω γκομενα.... χαχαχαχα! Ρε μπας και να το παιξω αλλιως; :P

    ReplyDelete
  3. Χαχαχαχα,να το παίξεις αλλιώς,έχεις περισσότερες πιθανότητες γεγονός,αλλά θα σου έλεγα να μείνεις ως έχει και να περιμένεις... :p :)

    ReplyDelete
  4. Φοβαμαι, οτι θα χασω το στυλ μου αν το γυρισω. Αλλωστε εχω γενικως τη φημη του ανωριμου, που παντα ενοχλουσε της γυναικες που συναναστρεφομαι. Καποτε προσπαθησα να αλλαξω απο επιλογη αλλα εχασα τη γυναικα. Εεε μετα το παρατησα χαχαχα

    ReplyDelete
  5. Εγώ πάλι είχα σήμερα μια συζήτηση για την γκρίνια, αλλά όχι στα ερωτικά, στα πολιτικά. Πάντα ήξερα πως υπάρχει μια τηλεπάθεια ανάμεσά μας.

    ReplyDelete
  6. The writer εγω ειμαι ανθρωπος που γκρινιαζω πολυ, οπως και να εχει. Στο ερωτικο κομματι ομως γινομαι μαλακας με την αλλη, οταν θελω να "δωσω".

    Να δεις που αυτη η τηλεπαθεια θα οδηγησει σε μια μεγαλη ερωτικη σχεση... και να ξερεις, αν δε το χεις καταλαβει ηδη, ειμαι πολυ ερωτευσιμος!! Χαχαχαχα:P

    ReplyDelete
  7. Πόση ανασφάλεια υπάρχει τελικά;
    Ότι δηλαδή θα ήμασταν σε μια παρέα με τον κ. Μήτσο και εκείνος θα έλεγε στους άλλους πόσο πλήττει, βαριέται, ρουτινιάζει μαζί μου και δεν θα έπαιρνα αυτομάτως τον δικηγόρο να του τραβήξω ένα διαζύγιο που θα ήταν όλο δικό του;
    Τι; Άδικο έχω; Αν κάποιοι δεν περνάνε καλά μαζί θεωρώ πιο σωστό να το διαλύουν παρά να κάθονται και να μιζεριάζουν. Όχι;
    Τώρα βέβαια να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και αυτοί/ες που βολεύονται, αλλά χρυσό μου εάν επιλέγεις το βόλεμα τότε σταμάτα και να γκρινιάζεις και να παραπονιέσαι ότι δεν περνάς καλά.

    ReplyDelete
  8. Αθηνα οταν ειναι μαζι δεν τα λενε, φοβαται ο ενας τον αλλον. Με βρισκεις απολυτα συμφωνο, σε αυτο, αλλωστε δε νομιζω πως εχω γραψει κατι διαφορετικο.

    Δεν ειμαι εδω για να κρινω ή να βγαζω συμπερασματα περι σχεσεων και πως λειτουργουν τα ζευγαρια, απλως μια διαπιστωση εκανα. Οπως και να εχει αυτο που δεν μπορω να διανοηθω ειναι πως αυτα τα ζευγαρια το βραδυ κοιμουνται μαζι, κανουν και σεξ μαλιστα. Ενταξει αυτο με ξεπερναει. Απο την αλλη βεβαια πρεπει να δεχτουμε πως υπαρχουν ατομα που βρισκουν τη ρουτινα (και φθορα) στη σχεση σαν κατι φυσιολογικο, οποτε συνεχιζουν.

    Τελος απο την αλλη, επειδη μου εχει τυχει "εμμεσα" και το αλλο, ολο αυτο να μη γινεται απο ανασφαλεια, αλλα απεναντιας, να κλεινεις τον αλλο στη "γυαλα" για να μην τον "στεναχωρησεις". Τωρα βεβαια κατα ποσο ειναι προτιμοτερο η παραμυθα απο την αληθεια, ειναι στο μυαλο του καθενος.

    Επειδη βαρυνε το θεμα και εχει αρχισει να σηκωνει το βοριαδακι, τελειωνω τον καφε μου και φορτωνω τα συμπραγκαλα στο αυτοκινητο, να παμε να πηδηξουμε κανα κυμα, μιας και δεν υπαρχει διαθεσιμη γυναικα!! :P

    ReplyDelete
  9. Οι σχέσεις δεν συζητιούνται, οι σχέσεις βιώνονται. Το πρώτο είναι υποκατάστατο της έλλειψης του δεύτερου...

    ReplyDelete

Εσύ είπες...