Thursday, June 19, 2014

Δεν υπάρχει σωτηρία

Δε φτάνει που γύρισα (πάλι καλά) σπίτι στις 7 το πρωί, μετά από ένα ξαφνικό πάρτι που πήγα, ύστερα απ' το τέλος μιας συναυλίας, ενώ δεν ήξερα ούτε ένα άτομο. Έχω ένα κεφάλι (μπορεί και δύο) από τα ουίσκια που κατεβάσαμε χθες... και σαν να μη έφταναν όλα αυτά έχω και τους φίλους μου, όπου πλέον μπορώ να πω με σιγουριά, πως ποτέ δεν θα μπορέσω να συνεννοηθώ με τους φίλους και τις φίλες μου.

Ακολουθεί ο πρωινός διάλογος στο τηλέφωνο με την Κατού.

- Θα έρθεις;
- Που ρε Κατού, ίσα - ίσα περπατάω.
- Είμαι στο Πήλιο και κάνω Τάι Τσι και γιόγκα.
- Τσάι τι; Έχει κουνηθεί το κεφάλι σου έτσι;
- Όχι τσάι, τάι... βοηθάει και στη μακροζωία παρακαλώ.
- Άντε και Black Mamba εύχομαι του Ταραντίνο, με ειδίκευση στο Σαϊμπακούν.
- Δε ξέρεις γι' αυτό λες.
- Πως δε ξέρω, έγω κάνω πυραμίδες με τραπουλόχαρτα.

Σηκώνω τα χέρια ψηλά, το 'χουν κάψει, το μυαλός τους έχει τηγανιστεί.

Το αποκορύφωμα όμως έρχεται στη δουλειά. Πήγαίνω τουαλέτα και ανακαλύπτω πως έχουν βάλει αυτόματο φως με έλεγχο κίνησης. Περιττό να πω, πως για να κατουρήσω έπρεπε να χορεύω ζούμπα για ν' ανοίξει το φως.


5 comments:

  1. Τώρα που είπες γιόγκα, τι θυμήθηκα; Μου λέει μια φίλη να πάμε να κάνουμε στην τάδε γιόγκα, που ξεκινάει κάτι τμήματα για μεσήλικες.
    Πόσο πάει το μαλλί; την ρωτάω.
    120 ευρώ το μήνα, μου λέει.
    Γιατί ρε συ; της λέω. Ο Γκάντι θα μας δένει κόμπο;
    Μα είχα άδικο;
    Αυτό με τις τουαλέτες έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας, η αλήθεια είναι. Παρόλα αυτά η εικόνα κάποιου που χορεύει ζούμπα στην προσπάθειά του να παραμείνει το φως αναμμένο ενώ προσπαθεί ταυτόχρονα να ουρήσει, βγάζει γέλιο, όσο να πεις!

    ReplyDelete
  2. Xαχαχαχαχα αυτό με τη ζούμπα και το κατούρημα θεικό,χαχαχαχα...
    Όσο για τους φίλους σου,μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος...όλοι έχουμε μέσα στην παρέα και τις τρελές και παράλογες στιγμές,αλλά έχει χαβαλέ.
    Άμα αφήσω ξανά άτομο από την παρέα,να με πείσει να πάμε για ποτό σε ''νέο μαγαζάκι,ενός φίλου,κι εγώ πρώτη φορά πάω'',να με φτύσεις...Πήγαμε 5 άτομα σε ένα μπαρ...Τρελό μπούγιο κάναμε...Μαζί με τον κύριο μαγαζάτορα και φίλο του φίλου,σύνολο είμαστε 6....Τση πουτάνας....
    Φιλιάαααα

    ReplyDelete
  3. @ Αθηνά

    Η γιογκα συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες ατομου που παντα ειχε δικιο, ανεβαζει τη λιμπιντο. Μαλλον μπηχτη ομως θα ηταν αυτο.... χαχαχα

    Κοιτα αν η γιογκα εκτος απο αρωματικα sticks βαζει και τιποτα αλλο να παει γυρα, εγω ειμαι μεσα. Γιογκα και χασισι με τη σεσουλα!! :P

    Γελιο να χορευω ζουμπα; Μαλλον δε με εχεις δει... μεγας διδασκαλος! Ο επομενος νικητης του dancing with the stars με παρτενερ την Αντιμισαρη.

    @ Bre Melaxrinaki

    Ξαναλεω, δε με εχετε δει να χορευω ζουμπα γι' αυτο γελατε. Καλα εγω χρονια δε μπορω να συνεννοηθω μαζι τους γι' αυτο κανουμε και παρεα.

    Αμα εχει καλο αλκοολ και μουσικη, ειναι μια χαρα... αμα δε το μαγαζι ειναι ημιυπογειο να κατεβαινεις σκαλια απο στενη πορτα εισοδου. Μιλαμε για τοπ καταστασεις.

    ReplyDelete
  4. Άσε αυτό με το φωτοκύτταρο στις χέστρες είναι τραγικό. Ένα χέρι στο καβλί κι ένα να χαιρετάει το ταβάνι...

    ReplyDelete
  5. Mahler εγω απο τη σουρα μου ημουν ετοιμος να βγω σε κανα δεντρο απεξω να κατουρησω!! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...