Tuesday, April 15, 2014

Η λευκή καταιγίδα της Κυριακής

Τι τραγικό!

¨Ενα περιστατικό που έγινε πριν 8 μήνες, νόμιζα από προσωπικό εγωισμό πως θέλει διόρθωση. Μήπως όμως γίνουν πουτάνα όλα; Ευτυχώς που βαράει έγκαιρα το καμπανάκι του μυαλού και προειδοποιεί πως δεν υπάρχει λόγος και δεν έχω κανένα δικαίωμα να επέμβω, απρόσκλητα, στη Ζωή του άλλου. Δεν χαλάς παρέες ανθρώπων που δεν ξέρεις και δε σου φταίνε σε τίποτα. Όπως επίσης πρέπει να σεβαστείς τις επιλογές ανθρώπων που έχεις περάσει καταπληκτικές στιγμές μαζί τους. Πολλές φορές δεν υπάρχουν εξηγήσεις, γιατί δεν χρειάζεται να δωθούν. Μην ψάχνουμε λοιπόν άδικα στην ιστορία να σκοτώσουμε τον δράκο που δεν υπάρχει.

Κάποιες φορές, κάπου βαθιά, πρέπει η  φωτιά να καίει ακόμη και να λέμε ευχαριστώ στο θαύμα που ζήσαμε. Ας είμαστε παντελονάτοι με τις επιλογές μας και όχι λιμοκοντόροι. 




Στη κοπέλα με τα μαύρα γυαλιά, κάπου στο κέντρο της Αθήνας που μας ομόρφυνε την Κυριακή! (:

16 comments:

  1. Anonymous15/4/14 09:28

    Χάλασες. Από πότε σου αρέσουν τα μαλλιά που πετάνε? Όσο για τη φωτιά.. καίει ακόμα! Τι έκανες εσύ στο κέντρο κυριακάτικα? Διαδήλωνες?

    ReplyDelete
  2. Εύγε για την εξαιρετικά ώριμη αντιμετώπιση του θέματος! Το οποίο θέμα αγνοώ, αλλά ουδεμία σημασία έχει! Όπως και να το κάνουμε η χώρα έχει ανάγκη από gentlemen! Ναι, έτσι τους λέω τους παντελονάτους η μεσήλιξ!

    ReplyDelete
  3. Μια καλημέρα στις κοπέλες, στα χαμόγελα και στους παππούδες που μας ομορφαίνουν γενικώς τις Κυριακές στο κέντρο...

    ReplyDelete
  4. @ Anonymous

    Χαλασα? Γιατι ημουν ποτε φτιαγμενος φιλε μου και δεν το πηρα πρεφα?

    Τα μαλλια που πετανε μου αρεσουν απο τοτε που ειδα σε γυναικα τα πιο ισια και τα πιο μαυρα μαλλια στη Ζωη μου, εννιωτε με αφηνε να φυσαω και με το πιστολακι τα μαλλια της!! :P
    Δε διαδηλωνω, τα αφηνω για τους (τ)ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ αυτα, η επανασταση μονο με οπλα και βομβες θα ξεκινησει. Μενει μονο να βρεθει η σωστη στιγμη και ο καταλληλος ανθρωπινος στοχος. Βολτα εκανα, ειχε αντιφασιστικο τριημερο και τα στεκια ηταν γεματα απο εκδηλωσεις, εκθεσεις και ιδεες! Ετυχε και περασα λοιπον, αν και πολλοι ασφαλιτες στην Πατησιων.

    Η φωτια αυτο το σκοπο εχει να -και να μας- καιει!

    Πολλα ειπα παλι και να σκεφτεις... λεω τα μισα απ' οσα σκεφτομαι! Χαχαχα Θα διορθωθει ομως, παλια μιλουσα πανω απο τον αλλον, αλλα μου εγιναν παρατηρησεις και το βουλωσα!

    @ Aθηνά

    Gentlemen και επανασταση δε πανε μαζι, ή με τις κουκουλες ή με τις γραβατες!! :P Και εγω μεσηλικας ειμαι, να σκεφτεις πριν λιγο στο μετρο του συνταγματος παλι κυριο με αποκαλεσαν κατι παιδια 15-16 χρονων. Μη τους γαμησω τη μανα....

    @ Rockmantic

    Καλημερα - καλησπερα, και καιρου επιτρεποντος καλα μυαλα να εχουμε.

    ReplyDelete
  5. Anonymous16/4/14 07:14

    Μπράβο σε όσους σου έκαναν τέτοιου είδους παρατηρήσεις. Ίσως να τους τσάτιζε αυτό!
    Δες όμως που κι εγώ γράφω λιγότερα απο τα μισά που σκέφτομαι.
    Τα μαλλιά της τα πετύχαινες τουλάχιστον?

    ReplyDelete
  6. Φιλε Anonymous ή A for.... Anonymous, γι' αυτο και εγω μετα απο συνεχεις παρατηρησεις καποια στιγμη το βουλωσα και εμαθα (θελω να πιστευω) να ακουω. Με εστρωσαν λοιπον. (:

    Δεν ασχολιομουν με τα μαλλια της για να τα φτιαξω, δεν ειμαι πανεπιστημονας κομμωτης, τις στιγμες ζουσα με τις μαλακιες που εκανα, και ισως περνουσαμε καλα.

    Λιγοτερα ΚΑΙ απο τα μισα που σκεφτεσαι? Να το κοιταξεις.... γιατι μενουν μεσα και μετα αντε να βγουν. Γραψε παραμυθι, εστω και για μεγαλους στην τελικη, με οτι σκεφτεσαι. Oλο ιδεες ειμαι ο πουστης!! :P

    ReplyDelete
  7. Anonymous16/4/14 10:08

    Ισως περνουσατε καλα?
    Δεν εχω καμια απολυτως εμπνευση να γραψω το οτιδηποτε. Δυστυχως. Γραψε την αρχη και συνεχιζω εγω αν ειναι.

    ReplyDelete
  8. Ε ισως? Εγω περνουσα Εκεινη περναγε με ενα πιστολακι καρφωμενο στο κεφαλι να της φυσαει ζεστο αερα? :P Και τα παιδακια τα απολαμβανω οταν τα τρωω, το αρνι το ρωτας ομως? Χαχαχαχα

    Για γραψιμο χρησιμοποιω το κοινοτυπο των εκθεσαδων "Στη σημερινη κοινωνια..."

    ReplyDelete
  9. Anonymous16/4/14 10:34

    Και το αρνι θα περνουσε υπεροχα αν απολαμβανες κατι δικο του:)

    ReplyDelete
  10. Δεν το επιασα αλλα δεν πειραζει, φταιει οτι χθες κατεβασαμε ολο το δεξι κελαρι του Dewars στο Χαλανδρι!! :P

    ReplyDelete
  11. και εκεί που θα σου απαντούσα "να γίνουν πουτάνα όλα.. συμφωνώ", διαβάζω το παρακάτω και σχεδόν με πείθεις πως είναι ωραία όταν κάποια πράγματα μένουν στη μέση τους.. γιατί έτσι τους αξίζει βρε αδελφέ!!!

    ReplyDelete
  12. Καt μου, δεν ειναι ωραιο να αφηνεις πραγματα στη μεση, τουλαχιστον δεν αρεσει σε μενα. Απλως σεβομαι καποιους ανθρωπους που ασχοληθηκαν ψυχη τε και σωματι, με το να βγαλουν ακρη απο τον κωλοχαρακτηρα μου και το γαμωμυαλο μου. Ποσο μαλλον οταν μεταξυ των ανθρωπων αυτων υπηρξε και Αγαπη.

    ReplyDelete
  13. Anonymous18/4/14 02:28

    Πέρασα μόνο να σου πω ένα γεια.. καλό σου βράδυ!

    ReplyDelete
  14. Καλα εκανες φιλε μου. Τα "γεια" ειναι παντα καλοδεχουμενα, τα "αντιο" μας δυσκολευουν.

    Τα δεοντα στην οικογενεια, και φιλια στα παιδια. (:

    ReplyDelete
  15. Λίγο πριν τη μεγάλη πορεία προς τη σούβλα θα ήθελα να ευχηθώ καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete
  16. Αν και προτιμω τη σχαρα, καλη Ανασταση να εχεις και εσυ Αθηνα!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...