Sunday, February 02, 2014

Έχω μια βίλα στην ΚηφιΣΑ....

Έτυχε αργά χθες το βράδυ να ανηφορίσω προς τα πάνω, έπρεπε να πάει η καλή μου, με έχωσε να τη συνοδέυσω και εγώ

Με τα πολλά σκάμε μύτη σ' έναν χώρο, τίγκα στο φως.... τόσο φως που αισθάνθηκα ότι θα με πάνε για ανάκριση. Και κόσμος φίσκα. Κοζάρω έναν τύπο με προπέλα στο λαιμό, τον πλησιάζω.

- Ένα ουϊσκι. Του λεώ
- Κοκτέιλς φτιάχνω. Μου απαντάει
- Εντάξει βάλε 4 παγάκια τότε στο ουίσκι να το νερώσεις.

Μένω μόνος μου η άλλη κάπου χάθηκε με άτομα και διαλόγους. Αρχίζω να παρατηρώ τον κόσμο, κύριως τους άντρες. Πως είναι έτσι? Κούρεμα ατιμέλητο και ένα μαλλί προς τα πάνω ή προς τα πίσω με έγλυψε η αγελάδα πριν έρθω. Γένια οι περισσότεροι σαν σκόρπια διαδήλωση του ΚΚΕ, παντελόνια με τσάκιση, πουλοβεράκια με γεωμετρικά σχήματα, πουκάμισα κάρο και εννίωτε με λεπτές γραβάτες. Παππουτσάκι από σταράκι βρώμικο που έχει μπει μέσα στις λάσπες μέχρι καλοκαιρινό μοκασίνι. Κάποιοι είχαν κρεμασμένα και φωσφωριζέ καλώδια ακουστικών. Σταματάω έναν από δαύτους.

- Κάποια άποψη?
- Όρίστε?
- Τίποτα, πιες το γάλα σου μη λήξει.

Μετά έρχονται μερικές συστάσεις, δεν ήξεραν κανέναν/καμία και ούτε είχα και κανάν νταλκά να μάθω ποιοι είναι και τι ρόλο βαράνε. Παρόλα αυτά μου πλασάρουν κάτι κάρτες τους, μου μίλησαν για "τίτλους/θέσεις" που έχουν στις δουλειές.... των γονιών τους. Αν και απ' ότι μου είπαν δύο τρία άτομα είναι πολύ απασχολημένα στην καθημερινότητα τους που δεν προλαβαίνουν να πήγαινουν κάθε μέρα για δουλειά.

- Πως βλέπεις την όλη κατάσταση στην Ελλάδα? με ρωτάει ένας κικιρικιτζής
- Κατά διαόλου αλλά όσο έχουμε την Κηφισιά να κρατάει άμυνα δε φοβάμαι τίποτα.
- Έχει παγώσει η αγορά.
- Εδώ έχει παγώσει το πουλί μας από το κρύο ρε φιόγκε η αγορά δε θα πάγωνε?
- Αυτό ξαναπέστο, πλέον δεν ανάβουμε το καλοριφέρ πάνω από πέντε ώρες. 

Ααα ρε Πιλάλα.... πόσο μπροστά ήσουν!!


 

7 comments:

  1. Αν κρίνω από τα ντυσίματα και τα μούσια, είχες πάει σε σύναξη με χίψτερζ χιχι. Επίσης πως δεν τον ήξερα τον Ζώρζ Πιλαλί;

    ReplyDelete
  2. Τι ειναι αυτη η μοδα με τα μουσια πια? Ελεος... Να εισαι τωρα ξεπεσμενος 30αρης και μου εχεις μουσακι νταΓτανιαν ή τουφες απο δω τουφες απο εκει επειδη το επιβαλει η μοδα να εισαι αξυριστος το θεωρω πολυ μεγαλη βλακεια!! Aντε να φυγει και αυτο να δουμε ποιοι ειμαστε οι πραγματικοι αξυριστοι! :P

    Οχι δεν ηταν χιπστερς κατι αλλο ηταν αλλα δεν καταλαβα, ειχα πιει και κατι ουισκια πριν παω, ηπια και κατι ουισκια μετα, δεν εννιωθα και πολλα, οχι οτι με ενοιαζε και τι ηταν αγγαρεια εκανα. Γαμω την Κηφισια τους, πιο δηθεν πεθαινεις.

    O Zωρζ Πιλαλι ειναι απο τους μεγαλυτερους Ελληνες μπλουζιστες με βαθιες γνωσεις. Ανθρωπος με πολυ χιουμορ, αυτοσαρκασμο και πληρως συνειδειτοποιημενος. Περικολοζο και πολυ παρφαι ατομακι. Δεν τον ξερεις γιατι δεν συχναζεις σε lives του Θειου Νωντα (Πουλικακου).

    ReplyDelete
  3. χαχαχα... αυτό που όλοι πια έχουν αφήσει μούσι μου προκαλεί εμετό! μα καλά κι εσύ που πας! Κηφισά? αφού ξέρεις.. καλό σου βράδυ!!!

    ReplyDelete
  4. Δεν εχω θεμα, αλλωστε και εγω τα τελευταια 7.5 χρονια γενιοφορος ειμαι, μονο περσυ που ημουν στο στρατο ξυριστικα. Εμενα με ενοχλει να βλεπω τωρα ατομα, που δεν ειναι και πιτσιρικαδες 28, 30+ να ειναι αξυριστοι με γενια σαν τραγου. Αφου ρε φιλε δε βγαζεις γενια, σε ολο το μαγουλο, τι τ' αφηνεις? Η αυτο το μουσι "3 σωματοφυλακες" με μουστακι ποντικουρα.

    Το ζητησε η κοπελα να πω οχι?

    ReplyDelete
    Replies
    1. εντάξει εσύ όπως λες το χες πόσα χρόνια!!! οι περισσότρεοι που το άφησαν λόγω μοδός λέω εγώ!!! μα δηλαδή έλεος!!! σωστά, δε μπορείς να πεις όχι σε μια κοπέλα τόσο εύκολα! χαχα

      Delete
  5. Δε την παλευουν Κανθαρε!! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...