Monday, August 13, 2012

You can sail with me in my yellow submarine

Όταν τα πράγματα σε ζορίζουν... μια λυσή υπάρχει. Να τα ζορίσεις και εσύ. Στο τέλος κανείς δεν θα γλυτώσει.

Τρία πράγματα με ζορίζουν αυτή την περίοδο
  • Το πρώτο και ίσως πιο σημαντικό είναι αυτό που δεν μπορώ να πω, γιατί είναι περίεργη η κατάσταση, αλλά τη Ζούμε όπως και να έχει.
  • Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό είναι που πάμε με αυτή την ομάδα ρε Βαγγέλα? Πλάκα μας κανείς δηλάδη? Άντε μη μαζευτούμε καμιά πλατεία Αλεξάνδρας και τρώτε τους φραπέδες από τον Freddo και το Stretto.
  • Το τρίτο είναι αυτό το γαμωμάθημα που δίνω εδώ και δύο χρόνια και ακόμα δεν έχω αξιωθεί να το περάσω. Θες ότι βαριέμαι να διαβάσω, θες ότι είμαι μαλάκας, θες το ξερό μου το κεφάλι. Η κατάσταση όμως έχει φτάσει στο απροχώρητο, σε βαθμό απελπισίας, μιας και ούτε τώρα βλέπω να το περνάω.
Τέλος πάντων, άμα δω τα σκούρα θα καβαλήσω μια σανίδα και θα την κάνω. Μέχρι τότε να προσέχετε τους εαυτού σας.

 

6 comments:

  1. Για το δεύτερο:
    Πάλι πρώτος θα είσαι, στην Ελλάδα. Για Ευρώπη τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

    Για το τρίτο:
    Τράβα πιάσε τον καθηγητή μπας και...
    Αλλιώς κατέφυγε στη μέθοδο του σκονακίου.

    Αυτά.

    ReplyDelete
  2. Λοιπόν, έχω να πω τα εξής:

    Για το πρώτο που σε ζορίζει : "Έλα που δεν σ'αρέσει!!!"

    Για το δεύτερο : "Καλά θα κάνεις να αλλάξει ομάδα μπας και δεις μια άσπρη μέρα"

    Και το τρίτο :"Αν δεν στρώσεις το κώλο σου κάτω να διαβάσεις, θα το δίνεις για την υπόλοιπη ζωή σου το μάθημα!"

    Σε φιλώ και σου λέω έτσι για να ξέρεις,ότι δεν έχω πάει πουθενά με το σκάφος εδώ λιώνω όπως όλοι σας.

    Καβάλα τη σανίδα σου και άσε μας στην κάψα μας.

    φτού.


    ReplyDelete
  3. κάτσε διάβασε βρε και ευκαιρίες να ρίξεις κορνέδες (άκους εκεί φραπέδες) στην ομάδα θα έχεις αρκετές χαχαχαχαα

    ReplyDelete
  4. κοιτα να δεις τώρα...διάβαζα ένα άρθρο που έλεγε οτι το positive thinking δεν ειναι το μυστικό της επιτυχιας και οτι αυτοι που σκέφτονται οτι ολα θα πάνε καλα κι έτσι συνήθως αποτυγχάνουν γιατι δεν ειναι ρεαλιστές! οπότε εσυ που πιστευεις οτι όλα είναι χάλια,έχεις πολλές πιθανότητες να επιτύχεις!!! κουράγιο συνάδελφε!!!
    --Σαλιάγκι

    ReplyDelete
  5. ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΕΛΦΕ.
    ρε αν δεν βρεξεις κωλο ψαρι δεν τρως.
    μην αγχεσαι κι οι αλλοι που πειραν φτυχια στον τοιχο τα εχουν κρεμασμενα και τα καμαρωνουν κι οι γονεις τους τραβανε τα μαλια τους για την επενδυση που πηγε σε ενα καδρο!!!!!

    ReplyDelete
  6. @ Μικρός Σκάουτερ

    Καλα εχει να πεσει πολυ γιουχα σε Ελλαδα και Ευρωπη.. το εχω ξαναδει το εργο.

    Τον καθηγητη τον εχω πιασει, αλλα το "και" δεν συνεχιστηκε! :P Σκονακι δεν μπορω γερασα! :)

    @ Σκορπινα

    Σκορπινα για το πρωτο και το δευτερο θα σου απαντησω αμεσως γιατι υπαρχει συνδιασμος.

    Διψας πολυ, και ζητας νερο, σου φερνει λοιπον καποιος νερο και εσυ αντι να του πεις ευχαριστω του λες "Σε ποτηρι του Ολυμπιακου μου το εφερες?"
    Μεχρι και φυλο, μανα, πατερα αλλαζουμε.... ομαδα ποτε!

    Ολοι ετσι μου λενε για το μαθημα αλλα μη νομιζεις διαβαζω και εγω... απλα δεν εχει κατσει ακομα.

    @ mahler76

    Κορνεδες ριχναμε παλια που ειμασταν πλουσιοι τωρα φραπεδες για να μην σου πω Ελληνικους.

    @ roza

    Εγω μαλλον ειμαι η εξαιρεση Σαλιαγκι! :P Αντε να δουμε ποτε θα παρω το πτυχιο... μονο κουραγιο κανω τιποτα αλλο. :P

    @ θεμης7

    Πλατεια Ολυμπιακου, αλλα ειναι και η συνηθεια.

    Επειδη ειναι 1 μαθημα και κλεινω 7 χρονια ειπα ειναι αμαρτια, ειπα μπας και κλαψουν λιγο και οι δικοι μου! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...