Saturday, August 25, 2012

Ουπς! Μια αλλαγή!

Επειδή το πολίτευμα που έχουμε, κάποιοι το θεωρούν δημοκρατικό, είπα κι εγώ να εφαρμόσω κάτι αντίστοιχο σε αυτό το ιστολόγιο. Συνεχίστε να διαβάζετε και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Δεν είμαι ο Μανώλης. Είμαι όμως εκείνη που ταλαιπωρεί το Μανώλη. Πριν κάποιες μέρες είχαμε μία συζήτηση σχετικά με τη ρουτίνα. Επειδή τον τσάτισα, έκανε αυτή την ανάρτηση, που κάποιοι πήρατε το μέρος μου και κάποιοι του Μανώλη. Εγώ όμως δε μίλησα. Και εδώ που τα λέμε καλά έκανα. Γιατί αν είχα απαντήσει κι εγώ στα σχόλια, τώρα δε θα μπορούσα να κάνω αυτές τις αλλαγές εδώ μέσα.

Αφού δεν μπόρεσα να εκτονώσω τα νεύρα μου με τα όσα έγραφε, τελικά τον σκότωσα και του έκλεψα το λογαριασμό. Και επειδή ξεκαθάρισα από την αρχή το πολίτευμα που επικρατεί εδώ μέσα, αλλάζω το πρότυπο του ιστολογίου του στο πιο απλό που υπάρχει, κάνω κατάργηση της εικόνας τού τίτλου του, αλλάζω τα χρώματα και γράφω ΚΑΙ ανάρτηση!
Όλα αυτά θα παραμείνουν για όλο το σαββατοκύριακο που δε θα έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, γιατί βρίσκεται σε ένα μέρος χλοερό, σε ένα μέρος μακρινό. Από Δευτέρα, αν έχω κέφια θα τον αναστήσω. Γιατί αν θέλω ανασταίνω νεκρούς.

Και πού αποσκοπεί το να του αλλάξω όλα αυτά; Διορθώστε με αν κάνω λάθος:
Ο Μανώλης δεν είπε πώς πρέπει να κάνουμε πράγματα για να μη ρουτινιάζουμε; Πως δεν πρέπει να συμβιβαζόμαστε και να προσπαθούμε;
Δε γίνεται να λες ότι θα προσπαθείς και ότι θα, θα, θα.. και να αφήνεις το μπλογκ σου σε αυτήν την κατάσταση. Άσε που με κουράζει το μαύρο φόντο. Έπειτα, μπορώ και το κάνω!

Και μία ομολογουμένως δημοκρατική ψηφοφορία σας περιμένει στα πλάγια. Δεν έχω κάτι παραπάνω να πω.

-Η μουσική επιλογή σου σε εκείνη την ανάρτηση δεν ήταν και τόσο ωραίο κομμάτι όσο πιστεύεις.

Έτσι, πάρε ΕΣΥ  μία μουσικάρα να γουστάρεις:

Θα τον έχετε πάλι πίσω από Δευτέρα, δεν τα κατάφερα να τον σκοτώσω τελικά

Update Post:
 
Γύρισα. Ωραία μας τα είπες κυρία Εκείνη! :)
 
Δύο μόνο πράγματα
  • Η κομματάρα των Stone Roses που έβαλα αφορούσε όλες τις αχάριστες καρδιές βάση στίχων και εδώ σφυρίζω αδιάφορα. :P
  • Να φανταστώ backup του παλιου κώδικα δεν κράτησες για να παμε σε roll back καταστάσεις. Αλλά τι σε νοιάζει, εσύ δεν είχες τι να κάνεις και έπαιζες και εγώ βαριέμαι να ασχολούμαι με το στήσιμο, γι' αυτό και δεν το άλλαζα.
2+1 Μόνο σε μένα σέρνεται έτσι όπως εγίνε το μπλόγκ?

42 comments:

  1. Πές μου πως είσαι και Βάζελος να πεθάνω επιτόπου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:08

      Nαι είμαι Βάζελος αλλά μην πεθάνεις!

      Delete
    2. Anonymous28/8/12 10:09

      Τώρα συνδέεται ο Μανώλης με το λογαριασμό του και δεν μπορώ να μπω και να γράφω με αυτόν. Έτσι είμαι ανώνυμους.

      Delete
  2. θυμίζει λίγοοοοοοο καταπάτηση αυτό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:10

      Αφού είναι λίγοοοοοοοο δε μας πειράζει!
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
  3. γύρισα :)) ξέχασα να ψηφίσω, δεν έχει την απάντηση που θέλω και θα την γράψω εδώ!
    Ο Μανώλης με την κοπέλα του, ο καθένας να γράφει τις δικές του σκέψεις στο μπλόγκ του και εμείς να τους διαβάζουμε και τους δυο! διάβασα τα σχόλιά σας στο προηγούμενο πόστ :) και μου αρέσετε και οι δυο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:12

      Δεν είχα ποτέ ιστολόγιο και δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Ήθελα απλώς να κάνω κάτι διαφορετικό και έτσι έγραψα.
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
  4. Α ρε Μανόλο, τώρα σε κάνουν ότι θέλουν οι γυναίκες; :Ρ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:13

      Δεν τον κάνω ό,τι θέλω. Το λογαριασμό του έκλεψα! Αν το ήξερε μπορεί και να μη μ' άφηνε.
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
    2. Αυτο ελειπε, αφου ειπαμε θα σε στρωσω, αυτα που ξερεις ξεχνα τα! :P

      Delete
  5. Xαχαχαχαχα! Αυτό που του χρειαζόταν! Μία κοπέλα να τον στρώσει!

    Ξέρεις τι θα ήταν γαμάτο; Να το έκανες και πράσινο! Εκεί θα είχε πολύ γέλιο. Για ξανασκέψου το λοιπόν. Πάντως, απαιτώ αναμετάδοση αντιδράσεων όταν το δει!

    Όπως και να 'χει, καλώς μας ήρθες!
    Γεια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:14

      Όχι πράσινο δε θα το έκανα, αν και θα ήταν ωραίο. Οι αντιδράσεις του ήταν σχετικά ήπιες, τίποτα το ιδιαίτερο!
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
  6. χαχαχα εισαι θεα κοπελια....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:15

      :)
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
  7. ρε καλα λενε οτι σερνει καραβι.......
    το μπλοκ θα γλυτωνε???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:17

      Δε θα γλύτωνε, όχι!
      Συγγραφεύς ανάρτησης

      Delete
  8. Ρε Μανόλο, αφήνεις κωδικούς και τα συναφή φάτσα φόρα; Είδες τι γίνεται με τις απροσεξίες σου; :P

    Εγώ προτείνω η δεσποινίς Manolog3 να ανοίξει δικό της λογαριασμό και να συνδράμει και αυτή στο μπλογκ!

    (Κακός ο ΟΣΦΠ με Βέροια, να κάνω και ένα ποδοσφαιρικό σχόλιο)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous28/8/12 10:20

      Το δεσποινίς Manolog3, μου άρεσε πολύ! Δεν ανοίγω δικό μου λογαριασμό. Δε μου χρειάζεται σε κάτι.
      δεσποινίς Manolog3

      Delete
    2. Δεσποινις ακομα η κοπελα, δεν την εχω εκθεσει! :P Ειμαστε κατα των προγαμιαιων ολοκληρωμενων σεξουαλικων σχεσεων. Θα καψει ο καλος θεουλης!

      Delete
  9. @ ΟΛΟΥΣ

    Μανωλο εδω οβερ!

    @ mahler76

    Mahler και καλα λεει οτι δεν ασχολειται, αλλα μου μαρτυρησε (χωρις ξυλο) πως παλια ηταν βαζελος.

    @ Stokos efplastimaza

    Αν η κοπελα αυτη, ειχε μπλογκ δικο της δεν θα εγραφε εδω! (: Για ποια σχολια μιλας? Εχει κανει και αλλου? Πρωτη φορα γραφει, οταν λειπω φυσικα... ειναι αυτο που λενε Λειπει ο γατος, χορευει ο χαζοποντικος.

    @ Blu3Th1nk3r

    Ειναι μεχρι να την σκοτωσω!

    @ Αυτή ή Αυτός;

    Την σκοτωσα γιατι την αγαπουσα που λεει και το ασμα, μην περιμενεις αντιδρασεις, αν ποτε ερθεις Αθηνα, πηγαινε μεχρι το 3ο Νικαιας και ασε της λουλουδια!

    @ Coula

    Εσυ με ποιον εισαι με τον κυνηγο ή με το θηριο? Προφανως εγω ειμαι ο κυνηγος.

    @ θεμης7

    Ο Ολυμπιακος με απασχολει περισσοτερο απο το μπλογκ και χθες τραβουσα τα βυζια μου. Οταν δεις τον Βαγγελα στο Πασαλιμανι ρωτα τον τι θα γινει με αμυντικο χαφ, τι θα γινει με την αμυνα που πισω μπαζουμε? Τραγικη ηταν χθες η κατασταση, ως ποτε θα παιζει ο Ιμπαγασα? Ενταξει πρωτο ματς αντεξε, αλλα εχουμε και συνεχεια...

    @ Μικρός Σκάουτερ

    Νομιζει πως ξερει απο υπολογιστες, αλλα στην πραγματικοτητα δεν ξερει. Μην της το πουμε ομως, γιατι θα παθει πολιτισμικο σοκ!

    Εισαι πολυ επιεικης αν ειδες τον Ολυμπιακο χθες απλα κακο, τα ματια μας βγηκαν... και τα βυζια απο το πολυ τραβηγμα οπως ειπα και στον Θεμη. Και ακομα ειμαστε στην αρχη, σκεψου στη μεση τι θα δουμε.

    ReplyDelete
  10. Στη Νίκαια θα τη θάψεις; Μακριά μου πέφτει. Και δεν ξέρω αν θα έχω λεφτά για να της πάρω λουλούδια. Είσαι και εσύ δημοκρατικός. Καλά πάτε και οι δύο!

    Καλημέρα
    Γεια.

    ReplyDelete
  11. Αυτη γαμω τα νεκροταφεια ειναι το 3ο απεναντι εχει τα village και διπλα τα jumbo παλιοτερα ειχε και ενα στριπτιτζαδικο Π. Ραλλη και Λαμπρακη! Ανασταση λεμε... :P

    ReplyDelete
  12. Έχεις δίκιο. Ως νεκρή θα μπορεί να απολαύσει και τα βίλατζ και τα ψώνια της στα τζάμπο! Μια χαρά θα περάσει. Η σούπερ μετά θάνατον ζωή!

    ReplyDelete
  13. Καπως ετσι Αυτη!

    Ασχετο επιμενω παντως πως με IE σερνεται ακομα και με compatibility view. Fucking blogger.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι επιμένεις ότι γίνεται; Αν μιλήσεις ελληνικά, ίσως καταλάβω κάτι παραπάνω.

      Delete
  14. Γενικα μιλουσα Αυτη προς ολους οσους χρησιμοποιουν Internet Explorer και μπαινουν εδω μεσα.

    ReplyDelete
  15. Α το ΙΕ σημαίνει ιντερνετ εξπλόρερ; Κάτι έμαθα και σήμερα.

    ReplyDelete
  16. Ειδες, να σου δωσω το τηλεφωνο Εκεινης να της πεις ευχαριστω γιατι χαρη στην αλλαγη που εκανε, εμαθες τι ειναι IE.

    Την επομενη φορα θα μαθουμε πως κανουμε promote και demote εναν Domain Controller (DC) και πως στηνουμε μια βαση Active Directory (AD) :P

    ReplyDelete
  17. Μάλιστα δάσκαλε!
    Αλλά, πρέπει πρώτα να γίνει κάτι ώστε να τα μάθουμε όλα αυτά τα πανεύκολα πράγματα! Όπως τώρα που έγινε η αλλαγή του φόντου και έμαθα για το ΙΕ.

    ReplyDelete
  18. Ρε συ, ακόμη IE χρησιμοποιείς;

    ReplyDelete
  19. We want black Manolog3 back!!!

    ReplyDelete
  20. Δεν φταίει ο blogger που αργεί να φορτώσει η σελίδα. Το widget "easyhitcounters" φταίει. Βγάλτο (ή αντικατέστησέ το) και θα δεις διαφορά...

    ReplyDelete
  21. H γνωση ειναι δυναμη ελεγαν στο σχολειο και εμεις πετουσαμε μια μπαλα φτιαγμενη απο χαρτια και μονωτικη ταινια απο την μπροστινη γωνια της ταξης στην πισω διαγωνια!

    ReplyDelete
  22. @ BALADEUR

    Στη δουλεια χρησιμοποιω κυριως IE. Ετσι και αλλιως μονο το sport24 εχω μονιμα ανοιχτο. :P

    Δεν νομιζω παντως πως φταιει το easyhitcounters γιατι με FF δεν κολλαει.

    Θα το επαναφερω αν δεν βαριεμαι καποια στιγμη!

    ReplyDelete
  23. Πάντως με chrome ανοίγει γρήγορα ολόκληρο το blog πλην του widget "easyhitcounters", που αργεί απελπιστικά...

    (Κατ' ουσία αργεί η ανταπόκριση από το site easyhitcounters.com. Ίσως να είναι φορτωμένος ο server τους τούτη την στιγμή που το δοκίμασα.)

    ReplyDelete
  24. Πώς φαίνεται ο άνθρωπος που σκοτώνεται στη δουλειά!
    Άξιος συνεχιστής..

    ReplyDelete
  25. @ BALADEUR

    Να σου πω την αληθεια και να αργει δεν θα στεναχωρηθω! :P Ασε που δεν ανακατευομαι εγω με υπολογιστες ειναι του διαβολου :P

    @ Αυτή ή Αυτός

    Που να εβλεπες κατι μερες του Ιουλιου που σκοτωνομουν για να την σχολαω απο τις 2:30! ;)

    Η πολυ δουλεια τρωει τον αφεντη και εγω το αγαπω το αφεντικο δεν θελω να παθει κατι! :o)

    ReplyDelete
  26. Ο λαός απαιτεί
    black Manolo επιστροφή!!!

    ReplyDelete
  27. Μπα, προτιμώ το άσπρο. Ξαναγύρνα το...

    Ή μήπως να δοκίμαζες κάτι σε τιρκουάζ (με πουά βούλες);;;

    ReplyDelete
  28. Baladeur να τα πεις στην υπευθυνη σκηνογραφιας, Εκεινη παιρνει τις πρωτοβουλιες, οπως βλεπεις την εχω σκισει τη γατα, εξ αρχης! :P

    ReplyDelete
  29. το μπλοκ είναι ωραίο και μην ακούς κανέναν
    συμφωνώ με την επιλογή σου να βάλεις την κοπέλα σου να το αλλάξει αυτό σημαίνει ότι σε παρακολουθεί και θέλει το καλύτερο επομένως το αποτέλεσμα έχει αξία
    Καλώς σε βρήκα φίλε επέστρεψα και εγώ και θα τα πούμε με άρθρο στο μπλοκ του θρύλου
    Πήγαινε να ρίξεις μια ματιά στο μπασκετικό μου μπλοκ να μου πεις τη γνώμη σου και θέλω όταν μπαίνεις εκεί να έχεις αγκαλιά την μπάλα του μπάσκετ
    VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    ReplyDelete
  30. Εεεε, που είσαι εσύ!!! Δεν σ' αφήνει η γυναίκα να κάνεις ανάρτηση ή προβληματίζεσαι τι χρώμα να βάλεις στο background;

    ReplyDelete

Εσύ είπες...