Monday, August 20, 2012

Ο δράκος του παραμυθιού ή δράκος το παραμύθι.

Και τι εννοώ? Είχα μια μικρή κουβέντα για την ρουτίνα στη σχέση. Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ μακροχρόνιες σχέσεις, τώρα που το σκέφτομαι ούτε καν πολύμηνες! Όποτε έχω λόγο και άποψη πάνω στο θέμα.

Τι θα πει λοιπόν ρουτίνα σε μια σχέση και γιατί να υπάρχει? Αργά ή γρήγορα λέει θα δημιουργηθεί. Και λέω εγώ, προφανώς και θα δημιουργηθεί άμα δεν κάνεις πράγματα, αλλά αυτό δεν είναι και απόλυτο. Δηλαδή δεν υπάρχει καλούπι, δεν υπάρχει κάποιο manual για το τι πρέπει να κάνει κάποιος και τι όχι, ο καθένας το βλέπει από την σκοπιά του. Όλοι λένε να αλλάξουν το κόσμο και όλοι προσπαθούν, αν όμως καταλάβεις πως μπορεί εσύ ο ίδιος να είσαι η αρχή του κόσμου τότε ίσως να καταφέρεις κάτι.

Ρουτίνα δημιουργείς όταν δεν θες να κάνεις πράγματα, όταν νιώθεις ασφάλεια και σιγουριά, εγώ αυτό ξέρω. Κάποιοι γουστάρουν κα κάθονται στην παραλία και να ροματζάρουν κάποιοι άλλοι όμως θέλουν να πηγαίνουν στο βράχο και να κάνουν βουτιές χωρίς να νοιάζονται αν θα χάσουν τους φακούς επαφής, ή βραχούν τα μαλλιά τους, ή τα λερωθούν από τα άλατια τα γυαλιά ηλίου τους.

Μα πως τα λεώ ο πούστης? Φτου μου. :P 

Και για να το κλείσω ο άντρας νιώθει το ίδιο όταν πιάνει το μπούτι της γυναίκας ή το δικό του, αν και μόνο αν ή γυναίκα σταματήσει την αποτρίχωση.

Πάρε και μια μουσικάρα έτσι για να γουστάρεις....


50 comments:

  1. "μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ μακροχρόνιες σχέσεις, τώρα που το σκέφτομαι ούτε καν πολύμηνες! Όποτε έχω λόγο και άποψη πάνω στο θέμα."
    Όχι φίλε, λυπάμαι αλλά δεν έχεις λόγο και άποψη αν δεν είχες μακροχρόνιες και πολύμηνες σχέσεις. Εκεί φαίνεται η ρουτίνα. Εκεί βγαίνουν τα πάντα. Στις μακροχρόνιες σχέσεις. Ρώτα και εμάς τις παλιές σε αυτά. Μετά από 8 χρόνια κάτι έχω μάθει. Και να σου πω και κάτι; Δεν είναι κακό πράγμα η ρουτίνα. Μία συνήθεια είναι. Και ναι, κάνεις προσπάθειες για να μη ρουτινιάσεις. Μέχρι πότε; Πόσο θα κάνεις προσπάθειες; Για πάντα; Μπα, δύσκολο. Θα βαρεθείς. Άνοιξες μεγάλο θέμα και βρήκες άνθρωπο που του αρέσει η ρουτίνα σε κάποιες περιπτώσεις. Και αυτό με τα μπούτια.. αχ πόσο συμφωνώ με το άτομο που στο είπε! Ο ενθουσιασμός που υπάρχει στις αρχές, φεύγει σιγά σιγά. ΛΟΓΙΚΟ και αποδεκτό. Κάποια στιγμή το ζευγάρι, μετά από πολλά πολλά χρόνια καταντά -γιατί κατάντια είναι- να είναι σαν αδέρφια μεταξύ τους. Πάρε παράδειγμα τους γονείς σου. Βασικά, δεν ξέρω πως είναι οι γονείς σου, αλλά οι δικοί μου και οι γονείς που υπάρχουν γύρω μου, έτσι είναι. Σαν 2 καλά αδερφάκια. Κι αν είναι χοντρό αυτό που λέω, το αλλάζω. Σαν 2 καλοί συγκάτοικοι. Δε θα το συνεχίσω τώρα. Μόλις απαντήσεις θα σου απαντήσω γιατί αλλιώς, έχω να πω τόσα πολλά επί του θέματος που δε θα βγάζουν κανένα απολύτως νόημα στο τέλος.

    ReplyDelete
  2. Ω,Ω, σπαγκέτι, ω! Βγήκε ψιλοτεράστιο το σχόλιό μου. Δεν το περίμενα! Αλλά δε με νοιάζει και πολύ :)

    ReplyDelete
  3. Δεν καταλαβα δηλαδη εχει λογο και αποψη οποιος κανει μακροχρονιες σχεσεις? Η σχεση ειναι σχεση ειτε μεγαλη ειτε μικρη.

    Ρε φιλεναδα ρουτινα και συνηθεια μπορει να ειναι για ΣΕΝΑ να σε περνει ο αλλος αγκαλια οταν κοιμασαι καθε βραδυ επι 20 χρονια, ο αλλος ομως μπορει να ειναι μαλακας, χαζος, ερωτευμενος και να το κανει επειδη το ΘΕΛΕΙ και οχι γιατι το εχει συνηθισει. Τι εισαι εσυ ο νταβας της γειτονιας και θα μας πεις τι θα κανουμε?

    Και ΚΑΘΕ κυριακη μπορει ο αλλος να τρωει μια μπι(τ)ζολα χοιρινη, εσενα μπορει να σου φαινεται ρουτινα και παλιομοδητικο αλλα αυτος να γουσταρει τρελα.

    Αν εσυ μπορεις να συμβιβαστεις σε μια σχεση με τη ρουτινα της δηλαδη το ειμαστε σαν αδερφια ή συγκατοικοι σε κοινοβιο ειναι δικο σου θεμα. Ο καθενας οπως το βλεπει, εγω ειμαι πολυ μεγαλος για να συμβιβαστω. Και στην ερωτηση μετα απο χρονια "τι αλλαξε? και ρουτινιασαμε" η απαντηση ειναι ακριβως αυτη "Δυστυχως δεν αλλαξε τιποτα, δεν προσπαθησαμε για κατι νεο".

    Ο καθενας με την προσωπικη του κολαση. :)

    ReplyDelete
  4. Θες να το αναλύσουμε φίλε; Ας το αναλύσουμε! Θα πάω μία βόλτα τώρα και όταν επιστρέψω θα σου πω αναλυτικά τη γνώμη μου. Πάω.

    ReplyDelete
  5. Αυτή, η άγνωστη Αυτή20/8/12 20:41

    Και απαντώ ως ανώνυμη..
    Στη μικρή σχέση, δεν προλαβαίνεις και πολύ να ρουτινιάσεις. Από αυτήν την άποψη το είπα.

    Δεν είπα ότι θα σας πω τι θα κάνετε. Δημοσιευεις ένα κείμενο και πρέπει να περιμένεις και απαντήσεις διαφορετικού περιεχομένου.

    Το ότι τρώει κάθε Κυριακή μία μπριζόλα, ασχέτως από το αν του αρέσει, είναι μία συνήθεια και αυτό. Η ρουτίνα από μόνη της είναι μία συνήθεια. Και Κάποιοι αγαπάνε τις συνήθειές τους. Και ο καφές, που πίνουμε το πρωί, συνήθεια είναι. Έχεις συνηθίσει το σώμα σου στο να τον ζητάει. Κατάλαβες τι θέλω να πω και δεν το συνεχίζω φέρνοντας σου ένα σωρό άλλα παραδείγματα.

    Από αυτήν την παράγραφο, το μόνο που μου βγαίνει να πω είναι ότι είναι τυχερή η κοπέλα που έχεις ή που θα βρεις ή οτιδήποτε. Αρκεί να μη μείνεις μόνο στα λόγια και να το κάνεις πράξη. Και μακάρι να κάνεις τη διαφορά και να μην αφήσεις την αδράνεια να μπει ανάμεσά σας.

    Και κάτι τελευταίο θα πω και θα κλείσω γιατί φτάνει τόσο για σήμερα. Ακουστικά η λέξη ρουτίνα δεν είναι και η πιο εύηχη. Μη σε ξενίζει όμως. Καθένας όπως μπορεί πορεύεται (άσχετο αλλά σχετικό).

    Άλλωστε, "ποιος ξέρει να κάνει την αγάπη παντοτινή;
    Απάντησέ μου σε αυτό και θα σου πω αν πρέπει ν' αυτοκτονείς ή όχι..
    Απάντησέ μου σε αυτό και θα σε καθησυχάσω για την αρχή και το τέλος του χρόνου..
    Απάντησέ μου σε αυτό και θα σου αποκαλύψω αν έχει λόγο να υπάρχει το φεγγάρι.."

    Αυτά τώρα! Γειαααα

    ReplyDelete
  6. έπιασες ένα μεγάλο θέμα...ρουτίνα...κατά την δική μου γνώμη δεν μπορεί να υπάρξει ρουτίνα όταν είσαι με έναν άνθρωπο που αγαπάς, είσαι ερωτευμένος μαζί του και τα σχετικά...αυτό τώρα πρέπει να συμβαίνει και στις δυο πλευρές...εμ εκεί είναι το θέμα...αλλά όταν είσαι καλά και πάει να μπει ανάμεσά σας η ρουτίνα εκεί θέλει πολύ μαγκιά και απο τους δυο...κάτι να κάνεις, για να σπάσεις την ρουτίνα...ακόμα και να μην φάτε στο τραπέζι που τρώγατε(καταλαβαίνεις τι θέλω να πω) να πάτε να φάτε στο όρθιο με το πιάτο στο χέρι...τέτοια απλά πράγματα σπάζουν την ρουτίνα...και ναι, δεν κάνει να παραιτηθείς εμφανισιακά γιατί το σκότωσες το θέμα...
    στην σχέση που έχω δεν μπορώ να πω ότι έχει υπάρξει έστω ένα λεπτό ρουτίνας, αλλά και από την πλευρά μου και από την πλευρά του...αν νιώσουμε ότι πάει να μπει ρουτίνα ανάμεσά μας, πιστεύω κάτι θα κάνουμε
    όσο για τις σχέσεις που έχουν "ρουτινιάσει" καλό είναι να σταματάνε...και ναι ακόμα κι αν δεν είχες μακρόχρονη σχέση αυτό δεν σε κάνει λιγότερο ικανό για να κρίνεις...δεν ζεις εκτός τόπου και χρόνου πιστεύω...σε κανένα βουνό απόμακρο να ουρλιάζεις με τους λύκους παρέα χαχαχαχ

    υγ ναι, θα πιείτε πολλές φορές ίδια ώρα τον καφέ σας...αλλά αυτό συγκαταλέγεται στις απολαύσεις...καφεδάκι, τσιγαράκι, μουσική, υπολογιστής κτλ άν τα απολαμβάνεις όλα, πώς να ρουτινιάσεις?

    αυτά τα ολίγα, χαιρετώ σας σε :-)

    e ;oxi kai na stamat;hsoyme thn apotr;ixvsh...oh my god...

    πρώτη φορά εδώ...αυτό καλωσορίστηκα...ευχαριστώ και καληνύχτα!!!

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα, είχα σκοπό να γράψω διάφορα αλλά αρκεστώ με το να συμφωνήσω με την melissa lli

    ReplyDelete
  8. @ Aυτή, η άγνωστη Αυτή

    Καταρχην Αυτη μην κρυβεσαι πισω απο τις ανωνυμιες σε καταλαβαμε! Αλλα μαλλον σε στριμωξα με τις μεγαλες δηλωσεις μου και τωρα το παιρνεις πισω. Ετσι ειμαι εγω κιλερ, γιατι ειπαμε εχω και καποιον ογκο λογω κιλων!

    Ο καφες δεν ειναι συνηθεια, ειναι εθισμος, μπλεκεις τα πραγματα, τα εχεις στο μυαλο σου ολα μπερδεμενα! Ατυχες το παραδειγμα σου. Παραδειγμα πολυ ευστοχο ηταν αυτο που σου ειπα εγω για την αγκαλια, αλλα εχεις εμπαθεια μαζι μου γι' αυτο δεν το παραδεχεσαι.

    Κοπελα δεν εχω, γιατι δε με θελουν, ασε που πρεπει να την εγκρινει η μανα μου πρωτα. Οποτε σχεσεις, σεξ και τα λοιπα οσο δεν παντρευομαι τα αποφευγω, δεν θελω να παω στην κολαση ανευ λογου και αιτιας. Δεν ξερω αν θα ειναι τυχερη αυτη που θα παρω αλλα σιγουρα αν εχει αποψεις σαν και τις δικες σου θα την στρωσω και η μανα της θα μου κανει αγαλμα στην κεντρικη πλατεια! Γιατι να τα λεμε αυτα κυρια μου εγω την σκιζω τη γατα, οπως πνιγω και τον κουνελο.
    Δεν υπαρχουν καλες και κακες λεξεις, οποιοι μενουν εκει, χανουν την ουσια των πραξεων. Στο τελος αλλωστε κανεις δεν θα γλυτωσει, απο τις πραξεις του.

    Και να σου απαντησω πως η ρουτινα ειναι λογικη και αποδεκτη μονο στον προγραμματισμο. (:

    Μη μου πετας εμενα ατακες του γεροχιππη... για να με καλοπιασεις!

    @ melissa lli

    Melissa lli ουτε η Αυτη εχει αδικο, η διαφωνια μου μαζι της δεν ειναι στο αν θα προκυψει μια ρουτινα, προφανως και θα δημιουργηθει πολυ ευκολα. Η "κοντρα" εκτος απο την εμπαθεια της απεναντι μου ειναι στο οτι εκεινη δεχεται τον συμβιβασμο μιας καταστασης απο το να κανει κατι για να ξεκολλησει πιστευοντας οτι δεν γινεται. Βεβαια ολα αυτα ειναι μεχρι να τα καταλαβει και ας ελπισουμε οτι δεν θα ειναι αργα, οταν θα συμβει κατι τετοιο.

    Αυτο για την αποτριχωση μη το λες, αλλα πολλες που το παιζουν ΚΚΕ αριστεροφροσυνη και τα σχετικα απεχουν! :P

    Καλως ηρθες, δυστυχως δεν εχω ενα απεριτιφ να σε κερασω, μας τα εφαγε ολα η Αυτη! :P

    @ ΟΛΟΥΣ

    Εγω ανεβαζω ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ και κανεις δεν τις σχολιαζει... σας εχουν φαει τα ντιρι νταχτα ντιρι ντιρι νταχτα!

    ReplyDelete
  9. @ Mr. Hubert

    Αφου συμφωνεις με τη melissa συμφωνεις εν μερη και μαζι μου! :)

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα! Μ'αρέσει το σημερινό θέμα και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Πιστεύω οτι ο καθένας μας έχει να πει και κάτι διαφορετικό πάνω στο θέμα μιας και μας ενδιαφέρει όλους, όχι μόνο στις σχέσεις μας αλλά και γενικότερα στην ζωή μας μιας και σε οτιδήποτε μπορεί να δημιουργηθεί μια ρουτίνα.
    Πιστεύω ότι το να μην αφήνεις την σχέση σου να μην μπει σε μια ρουτίνα τότε τόσο πιο ωραία είναι και τόσο πιο πολύ θα κρατήσει ο έρωτας. Όταν η σχέση ρουτινιάζει τότε σιγά σιγά αρχίζεις να σταματάς να είσαι ερωτευμένος/η και μένεις με την αγάπη, η οποία αγάπη όμως είναι αδερφική/φιλική. Άρα κατά την γνώμη μου είναι σαν να μένεις με τον άλλον/η από συνήθεια ή επειδή φοβάσαι να ξεκινήσεις κάτι άλλο που θα χαλάσει αυτήν την ρουτίνα. Θα φοβάσαι να ζήσεις την ζωή σου (κατά μια έννοια). :))

    ReplyDelete
  11. Blu3Th1nk3r καλως την. Χθεσινο ειναι το θεμα, μπαγιατεψε απλως περισσεψε και το σερβιρουμε και σημερα! :P

    Πανω κατω ολοι τα ιδια λεμε, οι πραξεις μας λειπουν. Πρεπει να καταλαβουμε αμεσως καποια πραγματα πριν ειναι πολυ αργα.

    ReplyDelete
  12. Για να μην το πολυκουράζουμε το όλο θέμα.. Όταν ζεις στο ίδιο σπίτι με έναν άνθρωπο μετά από κάποια χρόνια, κάποια πράγματα μετατρέπονται σε ρουτίνα. Απλώς, κάποιοι ρομαντικοί θέλουν να πιστεύουν το αντίθετο. Δε γίνεται κάθετι που κάνεις καθημερινά με τον άλλον να το αλλάζεις συνεχώς. Υπάρχουν και κάποια σωματικά όρια. Και αν δεν καταλαβαίνετε τι εννοώ, μιλάω για τη σωματική κούραση. Δε γίνεται να γυρίζω απόγευμα από τη δουλειά και να σκέφτομαι πώς θα μπορούσα να πιω διαφορετικά τον καφέ μου μαζί Του ώστε να μην ανήκει στη ρουτίνα.

    Όσα λέτε είναι όλα πολύ όμορφα και μακάρι να μπορείτε να τα εφαρμόζετε και στην καθημερινότητά σας. Αλλά, αλλά.. Πάμ' παρακάτω!

    Και ναι φίλε. Τα "λάθη" που έκανες στο παρελθόν, τα πληρώνεις τώρα. Τρέφω μία Α εμπάθεια προς το πρόσωπό σου! Αλλά οι απόψεις που εκφράζω εδώ μέσα δε σχετίζονται άμεσα με αυτό. Στο είχα ξεκαθαρίσει άλλωστε, ότι μετά από αυτό που έκανες με το μαύρο πιλότο, θα σου πηγαίνω συνεχώς κόντρα.

    Και τώρα επειδή έχω ξεχάσει τι ήθελα να πω, βγάζω το σκασμό. Αλλά θα επανέλθω μόλις το θυμηθώ. Απειλή είναι, ναι!

    Γειαααα

    ReplyDelete
  13. Καλως ηρθες, δυστυχως δεν εχω ενα απεριτιφ να σε κερασω, μας τα εφαγε ολα η Αυτη! :P

    :-)) μου αρέσει ο τρόπος που σχολιάζεται μεταξύ σας, μου φανερώνει δυο καλούς blogoφίλους που πειράζονται
    ευτυχώς που είμαι...λιγόφαγη χαχαχαχαχ

    ReplyDelete
  14. Α να είδες melissa lli; Ήταν και αυτό κάτι ανάμεσα στα οποία ήθελα να σχολιάσω προηγουμένως. Σ' ευχαριστώ που μου το υπενθυμίζεις.

    Θα μας πει ότι είμαστε και υπερκαταναλωτικά όντα! Ψέματα σου λέει γιατί είναι τσιγκούνης! Άκου εμένα που τον έχω καταλάβει..

    Έλα να σε κεράσω εγώ καμάρι. Όλο και κάτι θα έχω. Και αν δεν έχω γιατί έτυχε κάποιος να μου το φάει, θα πάω να βρω! Έτσι κάνουν οι οικοδεσπότες οι σωστοί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχω πάντα τα γλυκά μου και τα ποτά μου στις τσέπες μου όταν πάω κάπου χαχχαχαχα

      υγ είναι και η κρίση η άτιμη στην μέση :-))

      Delete
  15. Υπάρχουν και κάποια σωματικά όρια.

    συμφωνώ απολύτως με αυτό...μην τρελαθούμε κι όλας χαχαχαχ αγαπητή μου Αυτή, ΟΛΗ μέρα εκεί το έχουν το μυαλό τους...έχουμε και δουλειές σε αυτήν την ζωή...άμα πάθουμε υπερκόπωση, τι θα γίνει???? πρέπει νομίζω να δημιουργηθεί ενας σύλλογος προστασίας της σωματικής μας...εεε...χμ...σωματική προστασία της ξεκούρασης μας...αυτό ή κάπως έτσι....και να πω και το άλλο...κασκαντέρ δεν γεννηθήκαμε όλοι χαχαχαχχ (οι ταινίες με τον Τζάκι Τσαν τους χάλασαν νομίζω)
    http://el.wikipedia.org/wiki/Τζάκι_Τσαν

    ReplyDelete
  16. Yπάρχει λοιπόν κάτι στο οποίο να συμφωνούμε! Χαίρομαι..

    ReplyDelete
    Replies
    1. υπάρχουν πολλά...σσσστ...

      Delete
    2. Melissa lli αποφασισε με ποιον θα εισαι με εμας ή με τους αλλους? Να ξερουμε αλλα προσεξε γιατι καμια φορα εμεις ειμαστε οι αλλοι.

      Delete
  17. Και πολλά κιόλας;; Πες ένα ακόμη!

    ReplyDelete
  18. Αν δεν κρατησεις τη φωτια αναμμενη, θα σβήσει!
    Συμφωνω απολυτα σε ολα μαζί σου! Κι εγω δε συμβιβαζομαι και δεν εχω κανει μακροχρονιες σχεσεις αλλά μπορω να μιλάω.
    Μεγαλωνοντας διαπιστώνω πως στο χερι μας ειναι να μη βαλτωνουμε και να μην ρουτινιάζουμε με τον άλλο. Αν μας ενδιαφέρει πραγματικά.
    Οταν η ρουτινα γινει συνηθεια...ερχεται το τέλος.

    ReplyDelete
  19. και παρεμπιπτόντως...τι κομματάρα εβαλες; χαχαχα

    φιλιά

    ReplyDelete
  20. @ Αυτή ή Αυτός

    Ρομαντικοι ειναι αυτοι που κοιτανε το φεγγαρι και βλεπουν σχεδια οταν εμεις τρωμε πιροσκι! :P

    Ρε μανια με τον γαμωκαφε σου, ελεος δηλαδη. Εκει βλεπεις εσυ τη ρουτινα στον πως θα πινεις τον καφε σου με τον φιλο σου? Θα μας τρελανεις τελειως. Αν εχεις σωματικη κουραση να αρχισεις γιογκα, μπας και χαλαρωσεις λιγο. Τι αλλο να σου πω δεν ξερω.

    Αυτοαναιρεισαι μονη σου, οταν λες οτι εχεις εμπαθεια μεν αλλα δεν μου τη λες γι' αυτο παρολα αυτα θα μου πηγαινεις κοντρα. Ελα σε καταλαβαμε πια, παρε τα κομπλεξ σου μακρυα.

    Δεν ειμαι τσιγκουνης σε σενα δεν θελω να δωσω, ετσι για σπασιμο. Εσυ εισαι ικανη να σου δωσουμε κανα παγωτινι και να μας πεις οτι δεν σου αρεσει κιολας.


    @ melissa lli

    Τι ειναι ο blogοφιλος? Και ποιος σου ειπε οτι πειραζομαστε? Η κοπελια απο πανω ειναι για να της κανεις πατητη μεσα στη θαλασσα να την βγαζεις εξω και χωρις ανασα να την ξαναβουτας μπας και παρει νερο ο εγκεφαλος της και ξεκολλησει.

    @ Coula

    Ελα βρε Coula γιατι εδω καποιες "προσωπικοτητες" θα μας τρελανουν ελεος δηλαδη.

    Κομματαρα κομματαρα να τα λεμε αυτα.

    ReplyDelete
  21. ρε ξεσηκωσες τον γυναικειο πληθυσμο!!!!!
    εγω μια προταση θα ηθελα να κανω και μακαρι ενας ανωτερος δικαστικος η κληρικος να τη διαβασει.

    το χειροτερο εγκλημα να κανεις εχεις δικαιωμα μετα απο καποιο χρονικο διαστημα να ζητησεις αιτημα χαριτος.
    υπαρχει επισης και το ενδεχομενο να φας και την ποινη με αναστολη.
    στο γαμο ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
    την πηρες ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!!!!!

    ReplyDelete
  22. Θεμη εγω ενα μονο θα πω!

    Μας λενε αρρωστους τρελους, μας λενε παρανοικους
    Λενε δεν ειμαστε καλα, λενε δεν εχουμε μυαλο
    δεν εχουμε οσιο κι ιερο!
    Μα ο,τι ο κοσμος και να πει ρε δεν μας καιγεται καρφι..
    ΠΟΙΟΣ ειναι ο λογος για να ζω ΧΩΡΙΣ τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Χωρις τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!

    Το σπιτι μου το αφησα, τη γκομενα παρατησα
    και ηρθα εδω για να σου πω
    ΘΡΥΛΕ μου ποσο σ' Αγαπω... ΘΡΥΛΕ μου ποσο σ' Αγαπω...

    ReplyDelete
  23. Καλά οκ. Ξύπνησα και είπα να μπω μία βόλτα να δω τι παίζει. Δεν έχω τσιγάρα και δεν έχω πιει καφέ. Τα νεύρα μου λοιπόν είναι λίγο τσιτωμένα σήμερα. Και βλέπω και τα όσα βλέπω.

    Απαντάω και πάλι.
    Η απάντησή μου για τη ρουτίνα ΔΕΝ έχει καμία απολύτως σχέση με τα κόμπλεξ μου. Και είναι ανοιχτό το μπλογκ σου, οπότε όποτε θέλω θα τα μεταφέρω εδώ μέσα και όποτε θέλω θα τα απομακρύνω. Κατανοητό;

    Και δεν είναι γαμωκαφές, εντάξει; Ήταν ένα παράδειγμα.

    Και αγαπάω τα παγωτά. Δεν πρόκειται να μη μ' αρέσει. Εκτός αν έχει γεύση γλυκανάλατη. Μπλιαχ και μόνο στην ιδέα.
    Και γι' αυτό που είπες στη μελισσα λλι (βαριέμαι να γυρίζω συνεχώς το πληκτρολόγιο) έχω να πω ότι .. δε σε χωνεύω :) Αυτά απαισιότατε!

    Τελικά είστε πολλοί οι ρομαντικοί τύποι. Και η Κούλα στα ίδια. Κάθε σπίτι αν έχει από έναν σαν εσάς δε θα βαρεθεί ποτέ ο κόσμος.. Συνεχίστε έτσι και θα απολαύσουμε εμείς τους καρπούς των προσπαθειών σας!

    ReplyDelete
  24. Καλημέρα είπα; Μπα. Ρουτινιασμένη καλημέρα λοιπόν!
    Γειαα

    ReplyDelete
  25. Νωρις νωρις ξυπνησες Αυτη αλλα τετοια ωρα εμεις οι εργατες τρωμε μεσημεριανο δεν πινουμε καφε.

    Ασε που εδω μεσα δεν ειναι καφενειο, να ζητας καφε και τσιγαρο, ποσο μαλλον να λες το μακρυ σου και το κοντο σου. Μηπως να στρωσουμε και το ταβλι, αλλα σιγα μην ξερεις, το πολυ πολυ να μετρας και τις θεσεις οταν κουνας τα πουλια. :P

    Να παρακαλας να εχει καθε σπτι ατομα σαν και μας μεσα!! Αλλα αμα ειναι εμπαθης ο αλλος απεναντι σου τι να παρακαλεσει...

    ReplyDelete
  26. Σήμερα όντως άργησα να ξυπνήσω. Ίσως επειδή δεν έχω τίποτα να κάνω. Είμαι μία άνεργη άλλωστε.

    Ρε άνθρωπε, ανοιχτός ιστότοπος είναι. Ό,τι θέλω κάνω. Και τσιγάρο και καφέ θα ζητάω και θα λέω και οτιδήποτε θελήσω. Τάβλι δε θέλω. Προτιμώ πολλά άλλα. Στην ανάγκη βέβαια..

    Αμάν μωρέ, κόλλησες με την εμπάθεια. Αν σε παρηγορεί: αν σε έβλεπα να πεθαίνεις από τη δίψα, θα σου έφερνα ένα ποτήρι νερό! Οκ; Καλύτερα;

    ReplyDelete
  27. Καλα μη σηκωσεις και το λαβαρο του ΚΚΕ, δεν ειπαμε και τιποτα.

    Προφανως και θα μου εφερνες ενα ποτηρι νερο, πως αλλωστε μετα θα ελεγες σε ολους οτι σου εχω υποχρεωση. Σε καταλαβαμε... Ασε που υποψιαζομαι πως το νερο κατι θα ειχε μεσα.

    ReplyDelete
  28. Θα είχε τους κλασσικούς μικροοργανισμούς που έχει κάθε ποτήρι νερό! Με υποψιάζεσαι χωρίς λόγο.

    Μπορεί να είμαι και το καλύτερο άτομο που υπάρχει στον πλανήτη γη!

    Ένα ρουτινιασμένο, υπέροχο άτομο..

    ReplyDelete
  29. Εσυ και ο Γιαννακης ο Πλουταρχος!

    ReplyDelete
  30. Ο Γιάννης ο Πλούταρχος δεν είναι τόσο καλός όσο εγώ. Τώρα ήπια καφέ και ήρθαν και τα τσιγάρα μου. Τώρα γίνομαι ακόμη καλύτερος άνθρωπος.

    Και για να ξερουτινιάσουμε λίγο εδώ μέσα..

    Αγαπητέ Μανώλη,
    Πόσο δίκιο έχεις για τη ρουτίνα! Πρέπει πάντοτε να προσπαθούμε για να μη ρουτινιάζουμε. Δεν είναι καλό πράγμα. Κακιά ρουτίνα..

    Σιγά σιγά στρώνω.

    ReplyDelete
  31. Ωχουυυ αρχισες και τις ειρωνιες τωρα?

    Στο μπλογκ μου δεν ρουτινιαζει ποτε κανεις, αν γινει ποτε κατι τετοιο θα ανεβασω σεξυ βιντεακι μου καθως κουναω την κοιλια μου σε ρυθμους σακιρα, ενω τρωω σουβλακια! :D

    Ασε που νομιζω οτι μπαινεις εδω μεσα για να βγαζω τον κακο μου χαρακτηρα και να μην παταει ανθρωπΑς. Και τωρα που το σκεφτομαι μπορει να στελνεις και κρυφα μαιλς να με μποικοταρουν.

    ReplyDelete
  32. Δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Είμαι απολύτως σοβαρή.

    Και σήμερα μου έχει κολλήσει το ελεφαντάκι. Αν κάνεις αυτό με το βιντεάκι, δε θα μου ξεκολλήσει ποτέ πια αυτό το τραγούδι.

    ReplyDelete
  33. Εμενα μου κολλησε ενας σερβερ του εριξα μια και δεν ξεκολλησε! :P

    ReplyDelete
  34. Ωραίος επαγγελματίας είσαι. Να σε προτιμήσουμε όταν κολλήσουν οι υπολογιστές μας.

    ReplyDelete
  35. Τους υπολογιστες σας να τους πατε στους φιλους σας τους τεχνικους, εγω ασχολουμαι με Servers οχι με κονσερβοκουτια....

    ReplyDelete
  36. Δε θα τους πάμε πουθενά γιατί είναι οι σούπερ υπολογιστές! Δε χρειάζονται τίποτα. Μετάνιωσα και μόνο που το είπα :)

    ReplyDelete
  37. Να τους χαιρεστε και να πηδατε απο την χαρα σας! :P

    ReplyDelete
  38. Δεν μπορώ να πηδάω από τη χαρά μου γιατί μόλις έφαγα και θα κάνω εμετό! Εκτός και αν θέλεις να κάνω εμετό. Και αν κάνω εμετό, θα σπάσει η ρουτίνα μου. Μωρέ, λες να κάνω;

    ReplyDelete
  39. Πω πω εξυπναδεεες!!

    ReplyDelete
  40. Οι έξυπνοι άνθρωποι έξυπνα πράγματα λένε. Λογικό; Λογικότατο.

    ReplyDelete
  41. Καλα πες μας προς τα που κινουνται τα ηλεκτρονια τοτε! ;)

    ReplyDelete
  42. Κινούνται γύρω από τον πυρήνα. Κυκλικά. Και είναι σωστό επειδή το λέω εγώ. Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  43. Ένα πόστ σου μόνο φτάνει τελικά, έχεις ξεσηκώσει όλον τον κόσμο.

    Παράθεση:
    @ ΟΛΟΥΣ

    Εγω ανεβαζω ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ και κανεις δεν τις σχολιαζει... σας εχουν φαει τα ντιρι νταχτα ντιρι ντιρι νταχτα!

    Έλα ρε, έχουν τη δική τους αξία τα ντιρι ντάχτα.

    ReplyDelete
  44. @ Αυτη ή Αυτος

    Ωραια μας τα λες, να σε παρει ο Αλεφαντος για να κανεις την αναλυση των αγωνων.

    @ Μικρός Σκάουτερ

    Σε λιγο θα αρχισουμε να τραβαμε τα βυζια μας! :P

    Εχουν αξια 160€ γιατι θες 2 φυαλες να κανεις κεφαλι για να τα ακουσεις! :P

    ReplyDelete
  45. καλώς σε βρήκα
    για το ποστ δεν λέω τίποτα, για κάποιο λόγο νιώθω σαν να το έχω αναλύσει πολύ :) συμφωνώ με όλους σας, καλό ε?

    ReplyDelete
  46. stokos efplastimaza

    Καλως την! Γενικα το υπεραναλυσαμε το θεμα και βρωμισε ο καθενας κανει αυτο που ξερει και θελει! :)

    ReplyDelete
  47. Δεν τα διάβασα όλα τα σχόλια, αν και προσπάθησα...Εκνευρίστηκα και δεν είναι να παίζεις με τα νεύρα μου...

    Λοιπόν έχω πολλά να πω, αλλά σκέφτομαι ότι καλύτερο είναι να στα πώ από κοντά όταν έρθει η ώρα(ώστε να μπορώ να χειροδικήσω κιόλας, γιατί πολύ θα το ήθελα...)

    Παρόλα αυτά επειδή δεν μπορώ να κρατηθώ έχω να σου πω ότι η ρουτίνα δεν είναι καλό πράγμα. Και η ρουτίνα πάντα καταστρέφει τη σχέση. Θέλοντας και μη η ρουτίνα θα έρθει. Μπορείς να προσπαθείς, να προσπαθείς πολύ, να προσπαθείς πάρα πάρα πολύ. Αυτό που θα καταφέρεις είναι να καθυστερήσεις τη ρουτίνα, αλλά δεν την αποφεύγεις με τίποτα!

    Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι όταν έρθει η ρουτίνα και το καταλάβεις να βρείς τρόπους να τη σπάς...Να ξεφεύγεις...Και να μην τρομάζεις.
    Ουτοπίες δεν υπάρχουν. Σχέσεις μόνο ροζ δεν υπάρχουν. Υπάρχουν απλά αληθινά καθημερινά πράγματα...

    Αυτά προς το παρόν!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...