Thursday, July 05, 2012

Πέφτουν αστέρια βροχή μα τι να πρωτοευχηθώ

Λειτουργώ πάντα βάση των εμμονών, των κολλημάτων και των κόμπλεξ που έχω. Ευτυχώς ο Διάολος ήταν απλόχερος μαζί μου και μου έδωσε πολλά από τα παραπάνω. Το καλύτερο όμως είναι όταν όλη αυτή την περίεργη και κακή συμπεριφορά μου την αποδέχονται ευχάριστα οι άλλοι.

Νιώθω τυχερός γι' αυτά τα άτομα, που βρίσκονται στη Ζωή μου, έστω και αν κάποιες φορές με κολλάνε στον τοίχο με τη μία. (:

Έχω και κάποιο θέμα με τα τραγούδια και για να γίνω πιο συγκεκριμένος με τους στίχους. Πάρε λοιπόν ξανά και ξανά.

13 comments:

  1. Μ' αρέσεις γιατί στην καρδιά του καλοκαιριού, της πιο ανάλαφρης εποχής του χρόνου, σε πιάνουν τα υπαρξιακά σου! Πες το φυσικά άμυνα του οργανισμού, πες το λάθος timing, πες το όπως θέλεις ("πες το κι έτσι" που λέει κι ο Αλέφας), ξεχωρίζεις! Άσε που έμαθα πως και τα ξωτικά "το τσούζουν"! Καλημέρες...

    ReplyDelete
  2. Το βρήκα (μπράβο μου), σε πιάσανε τα υπαρξιακά σου λόγω των μεταγραφών που (δεν) κάνει ο Ολυμπιακός! (Ξανά μπράβο μου!)

    ReplyDelete
  3. γι'αυτό υπάρχουν οι αληθινοί άνθρωποι γύρω μας που μας αγαπάνε "αφιλοκερδώς"...
    απλά πιστεύω δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε και να τσεκάρουμε τα όρια τους..
    όσο για το "κόλλημα στον τοίχο"...
    αυτό είναι το καλύτερο!
    έχουν την δύναμη να σε "ξυπνάνε" ;)
    ...
    στριμένε ;ΡΡ

    ReplyDelete
  4. Εισαι τυχερος.

    ReplyDelete
  5. @ BALAUDER

    Με βαραει η ζεστη στο κεφαλι, ή μπορει και η μαλακια που με δερνει ρε γι' αυτο. Καλα οσο αναφορα τον Βαγγελα, αυτος μου εχει ανεβασει το αιμα στο κεφαλι.

    Τα Ξωτικα τα γνωρισα σε μια καταληψη... μια χαρα παιδια ειναι και εχουν γραψει και κατι φοβερα κομματια.

    @ Miss Pink

    Προφανως και τα κολληματα στον τοιχο ειναι ομορφα, ειδικα αν δεν το περιμενεις.

    Διαολο μεταμορφωμενο με αποκαλουν καποιες ψυχες.

    Γεια σου Κατερινα! :D

    @ Coula

    Δεν ξερω αν ειμαι τυχερος, μαλλον βρεθηκα την λαθος ωρα στο καταλληλο μερος και εμπλεξα με κατι εξαιρετικα παιδια. (:

    ReplyDelete
  6. Σώπα ρε; Έκανες ανάρτηση; Θυμήθηκες;
    Δεν κατάλαβα τίποτα απ' όσα είπες. Τώρα, εσύ είσαι χαρούμενος ή απλώς ανήσυχος; Δεν καταλαβαίνω το βαθύτερο νόημα. Και επειδή έχω και δικά μου προβλήματα, δεν ασχολούμαι με άλλων. Είμαι πάρτυ τάιμ!
    Αυτά. Γεια τώρα.

    ReplyDelete
  7. Αυτή μου εδωσαν τα χρωστουμενα και εκανα αναρτηση. Με μπλοκακι παροχης υπηρεσιων γραφω εδω.

    Το βαθυτερο νοημα δεν το καταλαβαινεις γιατι τα λεω επιστημονικα... τι επιστημονικα... πανεπιστημονικα τα λεω.

    Εγω ειμαι παρτυ ανιμαλ! :D

    ReplyDelete
  8. ποσο ντράμα κουίν μαλάκα μου.

    ReplyDelete
  9. Ρε παπαρα aldo εγω ειμαι ευαισθητος ανθρωπος αλλα που να το καταλαβετε εσεις οι αξεστοι. :P

    Πηγες ρε Rockwave φετος? Γαμησε ο Ιγκυ :D

    ReplyDelete
  10. δεν είσαι ευαίσθητος...φλώρος είσαι:)

    μπα δεν μπόρεσα. έρχονται όμως Flogging Molly τον αύγουστο γαμώ το μουνί του τοροσιδη!!!!

    ReplyDelete
  11. Ωωωω! Ξωτικάααααα! Κόλλησα πάλι και τώρα φταις εσύ!
    Και πήγες και Iggy! Σε σιχαίνομαι βαθύτατα!
    --πλυντήριο

    ReplyDelete
  12. @ aldo

    Ο Τοροσιδης 1 χρονο που εχει να παιξει σοβαρη μπαλα για γαμησι ειναι. Αλλα δεν παιρνει εμενα προπονητη ο Βαγγελας να σου πω εγω μετα...

    @ roza

    Πλυντηριο, τα Ξωτικα ειναι παντα μια ευχαρηστη νοτα. :)

    Προφανως και πηγα Iggy και στο ερωτικο κομματι girl i wanna be your dog δωσαμε ρεστα!

    ReplyDelete
  13. malaka grapse tipota gia ton fetino gauro na sas koroidepsw ligo

    ReplyDelete

Εσύ είπες...