Tuesday, June 05, 2012

Σπαζω-κεφαλιές

Είναι κάποιες φορές που "χτυπάω" το κεφάλι μου πάνω σε έναν "τοίχο". Το κακό είναι πως ο τοίχος είναι συνέχεια ο ίδιος. Πρέπει τελικά εκτός των άλλων να είμαι και πολύ χαζός, γιατί όσο να πεις το να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο είναι μαλακία μεν, αλλά γούστα είναι αυτά. Μπορείς να κοπανάς λοιπόν το κεφάλι σου από ντουβάρι σε ντουβάρι. Η αυτοεκμάθηση όσο να πεις δείχνει μια εξέλιξη. Το να χτυπάς όμως συνέχεια στον ίδιο τοίχο είναι χαζό, κάτι δεν πάει καλά με την νοημοσύνη σου.

16 comments:

  1. Αχ!Ξέρεις πόσες φορές το έχω σκεφτεί?Αλλά τίποτα δεν αλλάζει.Κάθε φορά τα ίδια...Παίρνω φόρα και πέφτω στον ίδιο τοίχο...

    Κουράγιο...Ελπίζω μια μέρα να μάθουμε...

    Καλώς σε βρήκα

    ReplyDelete
  2. Ξανθιά Ξανθίδου, λες να παρουμε κανενα κρανος? :)

    Καλως ηρθες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω ότι ούτε κράνος ούτε τίποτα δεν μας σώζει. Είναι απλά μέχρι να το συνηθίσουμε..;)

      Delete
  3. Συ είπας!
    Νίπτω τας χείρας μου!
    Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε!
    Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα!
    Χτύπα ξύλο!
    Και πάει λέγοντας..

    Καλημέρα νεαρέ!

    ReplyDelete
  4. @ Ξανθιά Ξανθίδου

    Ελα βρε συ και εψαχνα μια δικαιολογια γιατι θελω μια ανανεωση στο δικο μου κρανος μετα απο τοσο καιρο! :P

    @ Αυτή ή Αυτός;

    Οσοι κοιμουνται με τις κοτες ξυπνουν με τα κοκκορια! Τι ωρα ειναι αυτη. :P
    Απο πιτα που δεν τρως τι σε μελει κι αν καει?
    Εμαθα να μαστορευω και γαμω το μαστορα μου.

    Αλλα το πιο ωραιο που λεω συχνα αν και λιγο "κακο". Οποιος επιασε τον παππα απο τα α....δια να τον αφησει γιατι τον περιμενουν στην εκκλησια να κανει τον εσπερινο. :P

    Καλημερες δεσποινης, αλλα τι ωρες ειναι αυτες που ξυπνας ρε φιλεναδα?

    ReplyDelete
  5. Σπαζω-κεφαλιές: σπάζω την μπάλα με κεφαλιές. Αυτό το κάνουν οι σέντερ φορ, συνήθως στο 4-3-3 που παίζουν πλάτη και σπάνε την μπάλα δεξιά-αριστερά. Ο τελευταίος που θυμάμαι να το έκανε αυτό ήταν ο Μουσλίμοβιτς στον ΠΑΟΚ επί Σάντος... Σε κάλυψα;

    ReplyDelete
  6. όχι ρε MANOLOG να χτυπάς και το κεφάλι σου στον τοίχο για λάθη η παραλείψεις
    εξάλλου όπως λέει και ένας σοφός
    Ο έξυπνος άνθρωπος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων
    και συμπληρώνω και εγώ ο φτωχός
    Και αν δεν μάθεις από τους γύρω σου φρόντισε τουλάχιστον το λάθος σου να είναι τόσο ισχυρό όπου θα γίνει καθοδηγητή σου στο επόμενο λάθος που θα σε τραβήξει ακόμα ποιο κάτω ώστε αν σηκωθείς να δεις τον ήλιο σου ακόμη λαμπρότερο
    λέω εγώ πάλι με το φτωχό μου το μυαλό
    Πάω να συνεχίσω τα Ιταλικά Σύντροφε γαύρε συνοδοιπόρε τις Ερυθρόλευκης ιδέας

    ReplyDelete
  7. Θα σταματήσω να σου πηγαίνω κόντρα και θα είμαι μία γλυκούλα. Έτσι, για αλλαγή.

    Πολυαγαπημένε, είναι πολλά που δεν ξέρεις για εμένα. Το πρώτο είναι ότι κοιμάμαι σαν ζώο και δεν μπορώ ν' ακούσω τις αφυπνίσεις ποτέ. Επομένως, δεν ξυπνάω.
    Το δεύτερο είναι ότι κοιμάμαι από πολύ νωρίς το απόγευμα για να μπορώ ν' ακούσω αφύπνιση το πρωί. Όλο το χειμώνα κοιμόμουν γύρω στις 5. Τώρα που καλοκαίριασε το ξεφτυλίζω λίγο αλλά με ξυπνάει ο αδερφός.
    Το τρίτο είναι ότι γουστάρω να ξυπνάω κανα 2ωρο πριν φύγω από το σπίτι. Πίνω καφέ και σας διαβάζω, τι καλύτερο; Αυτά τα κάνω μόνο στας Αθήνας.
    Χθες κοιμήθηκα από τις 6 και κάτι. Σηκώθηκα λοιπόν γύρω στις 4.30 σήμερα και με φουλ ενέργεια.

    Συγγνώμη αν σας κούρασα με το σχόλιό μου κύριε Μανώλη. Σας χαιρετώ τώρα.
    Με εκτίμηση,
    η γλυκούλα!

    ReplyDelete
  8. @ BALADEUR

    Και αυτη του Ζινταν που την πας πανω στον Ματερατσι? :P

    @ CONSTANTINE

    Δεν μασαμε ρε Κωνσταντινε, γαυροι ειμαστε! Μου αρεσει που το Ερυθρολευκη το γραφεις με κεφαλαιο "Ε"! ;)

    @ Αυτή ή Αυτός;

    Χαχαχα! Αν αντι για πολυαγαπημενε εγραφες "Αγαπητε" θα μου θυμιζες μια γυναικα σε μια εταιρεια, που καθε φορα που εχει προβλημα και παιρνει τηλεφωνο ή στελνει mail ξεκιναει παντα ετσι "αγαπητε Μανωλη"! :P

    Εγω παλι σηκωνομαι μιση ωρα πριν παω στη δουλεια. Πινω τον καφε μου φευγω, παω στη δουλεια και ξαναπινω καφε, διαβαζω τα αθλητικα κανα μισαωρο δηλαδη, ιεροτελεστια, δεν αλλαζει ακομα και αν εχουν πεσει ολοι οι servers. Και μετα αρχιζω τη δουλεια! :P

    ReplyDelete
  9. Αν σηκωθώ μισή ώρα πριν, ούτε να ανασάνω δε θα προλάβω. Θέλεις να σε αποκαλώ Αγαπητέ; Θα το κάνω. Κανένα πρόβλημα.

    ReplyDelete
  10. Οχι ασε που δεν μου πανε και τα γλυκαναλατα. Προτιμω τις εντασεις και τις τσιτες. :P

    ReplyDelete
  11. Ο καθένας έχει τον ανώνυμό του. Να τους χαιρόμαστε! Μην τον ταΐσεις πολύ. Προσεχε!

    ReplyDelete
  12. @ aldo

    Για τον Νορτον λες? :P

    Που χανεσαι ρε? Σε εχει καταπιει η γη, ή σε εχει φαει ο Ερωτας, αλλη εξηγηση δεν δινω.

    @ @ Αυτή ή Αυτός;

    Ειναι δικο μας παιδι, δεν ειναι ανωνυμος! :)

    ReplyDelete
  13. βαριέμαι μωρέ αλλα κυρίως ξεχνιέμαι:P

    έχουμε και καινούργιο ταραντίνο οεοεοοεοεοεο http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rC8VJ9aeB_g

    ReplyDelete
  14. aldbo Ξεχνιεσαι γιατι εχεις αλτς χαιμερ! :P

    Το τρειλερ γαμει.... ρε συ εγω θελω ενα νεο kill bill! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...