Friday, May 18, 2012

Ο Superman, ο Batman και ο Ζορό...

Όλοι "σπαστήκαμε" με τα χθεσινά, δεν επικροτώ τη βία στα γήπεδα, παρόλο που έχω χωθεί μέσα στα σκατά του οπαδισμού από μικρός. Αν κάτι έχω μάθει από το γήπεδο είναι να μην δίνω σημασία σε κομπλεξικούς, να τους γράφω στα άρχιδια μου. Έχουν δει λοιπόν πολλά τα μάτια μου στα ελληνικά γήπεδα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου έξυπνο, αλλά δεν είμαι και χάπατο να με δουλεύουν μέσα στα μούτρα μου. Την κερκίδα που βράζει μην τη φοβάσαι ποτέ, όταν επικρατεί μεγάλη σιγή να άρχισεις να ανησυχείς....

Μερικά ερωτήματα λοιπόν:

  • Γιατί δεν έπιασαν οι αστυνομικοί αυτούς τους 3 που πέταξαν τις πέτρες στο πούλμαν? 
  • Γιατί οι παίκτες του Παναθηναϊκου που και καλά τραυματίστηκαν, και σε δέκα λεπτά έγιναν καλά δεν μεταφέρθηκαν αμέσως στο Metropolitan που ήταν στα 500 μέτρα από το περιστατικό και πήγαν στο Κρατικό Νικαίας?
  • Γιατί ενώ δεν είχαν τίποτα, κυκλοφορούσε η φήμη πως μπήκαν θραύσματα στα μάτια των Περπέρογλου και Σμίθ?
Και πάμε τώρα στο πιο καυτό?

Ποιούς ευνοεί όλο αυτό το περιστατικό?

Βγαίνει λοιπόν πριν από λίγο ο κοντοπούτανος, η μια εκ των αδερφών Γιαννακοπουλίνα και λέει το παρακάτω: "Δέχομαι τα πάντα όποια απόφαση και να πάρουμε. Δεν αναλαμβάνω όμως καμία ευθύνη για ότι συμβεί. ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 10.000 ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Μπορεί να έχουμε θανάτους στα play off. Δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη για να γίνουν οι αγώνες με κόσμο."

Και ρωτάω εγώ ο χαζός γιατί δεν τον καλεί ο ανακριτής να τον ρωτήσει ΠΟΙΟΣ του έχει δώσεις αυτές τις πληροφορίες? ΑΠΟ που τις ξέρει? Γιατί βγάζει την ουρά του απ' έξω? Τι ξέρει στην τελική και γιατί δεν μιλάει ανοιχτά, αφού αγαπάει τόσο πολύ τον αθλητισμό? 

Σήμερα μια πράσινη εφημερίδα αιτιολόγησε το περιστατικό με το παρακάτω πρωτοσέλιδο.

Προσαπαθώ να καταλάβω που αποσκοπεί, γιατί αυτό που κάνει δεν είναι να καταγγέλει αλλά να εξηγεί πως η επίθεση έγινε επειδή ο παναθηναϊκος έχει καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ. Πιο χαζό... πεθαίνεις. Και αυτό το λέω γιατί έχω δει το ΣΕΦ κόλαση από καπνογόνα, από φωτίες και ιπτάμενα καθίσματα όταν ο παναθηναϊκός είχε καλύτερη ομάδα και εμείς φωνάζαμε "Πρωτάθλημα θα πάρουμε μονάχα με τη βία" / "Αν δεν σας γαμήσουμε δεν φεύγετε από εδώ".

Πάμε τώρα και στους ηθικολόγους μπασκετμπολίστες.












Συν αυτά του Μπατίστ... 

Όλοι αμέσως τουίταραν για το μπράφ, σε κλάσμα δευτερολέπτων.... δεν είδα όμως τις ίδιες αντιδράσεις, έστω μια δήλωση κάτι ρε παιδί μου για τα πεσίματα που έγιναν στην Κωνσταντινούπολη. Ούτε μια αναφορά, βέβαια μπορεί να φταίει πως έγιναν σε ξένη χώρα, οπότε εκεί δεν τους νοιάζει, ή επειδή γι' αυτούς το μπάσκετ αφορά αποκλειστικά τους μπασκετμπολίστες. Τι να πω....?

Περαστικά μας και ας αναλογιστούμε όλοι ποιοι φταίνε για τα χάλια μας.

Εγώ πάλι είμαι ρομαντικός και περιμένω τους τελικούς από Δευτέρα, εκεί θα είμαι.


2 comments:

  1. http://basketballmyfavoritesport-constantine.blogspot.com/2012/05/euroleague-basketballthe-shot-heards.html

    Μου επιτρέπεις να βάλω αυτό το βίντεο από το άλλο μου μπλοκ που έβαλα τώρα. Αυτό που θέλω να δείξω με την κίνηση μου είναι ότι δεν ασχολούμαι ούτε με τον Μπαταχτσή και τον στολίζω εδώ και καιρό για τα καλά αλλά ούτε με όλους αυτούς που σταματάνε τον αγώνα Και να σου πω και αυτό
    Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα εγώ δεν μπορώ να δω τον αγώνα τις Δευτέρας την ώρα που τον έβαλαν. Με πήδηξαν κοινώς και δεν έχει σχέση που είναι η γιορτή μου στα παπάρια μου αλλά την Κυριακή δίνω για πτυχίο και θα είμαι φροντιστήριο από τις εφτά
    Πάει αυτό και ήδη τρέμω
    ΤΟ ξέρουμε ότι είναι ανίκανοι όλοι να διεξάγουν έναν αγώνα και επιμένω σε αυτό που λέω και γράφω εδώ και καιρό
    Ο ολυμπιακός να τους παρατήσει όλους και να φύγει από Ελλάδα ΝΑ τελειώσει εδώ το παραμύθι με τα πασοκικά αρχίδια και τους διορισμένους που θα έρθουν Έχω αηδιάσει
    Όσο για τα βαζέλια μην τσιμπάνε οι δικοί μας οι παίχτες με τις αγκαλιές και τα φιλιά
    Το τελευταίο τους χαρτί παίζουν γιατί μέσα στο γήπεδο θα τους πατήσουμε και αυτό δεν θέλω κανένας φίλαθλος του Ολυμπιακού να μου στερήσει την χαρά γιατί τότε όποιος κόψει τον ρυθμό τις ομάδας στο σεφ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
    όπως ας πούμε ότι απαγορεύεται Ο ΟΠΑΔΟΣ του ΘΡΥΛΟΥ να ανάψει τσιγάρο μέσα σε κλειστό γήπεδο μπάσκετ και αν δεν αντέχει να μην πάει
    Ας σκεφτεί πρωτίστως τους δικούς μας αθλητές
    Εμείς μπορούμε να συμβάλλουμε στο μεγαλείο φωνάζοντας εμψυχώνοντας κάνοντας το γήπεδο κόλαση για τα τριφύλλια αλλά το να κόψουμε ρυθμό τις ομάδας και να χάσει την συγκέντρωση τις είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

    ReplyDelete
  2. Άσε τα μπάσκετ και γράψε καμιά ανάρτηση για την κούπα της Τσέλσι...

    ReplyDelete

Εσύ είπες...