Friday, May 18, 2012

Το μπάσκετ, το "άκυρο" και τα χαμόγελα

Ξέρεις στο γήπεδο τα πάντα μαθαίνονται. Αυτά που έγιναν και αυτά που πρόκειται να γίνουν και τα καλά και τα άσχημα. Σήμερα λοιπόν δεν ακουγόταν τίποτα, παρά μόνο φωνές από τα συνθήματα, ο νους μας ήταν στην εξέδρα και στην οργάνωση της, από νωρίς. Όλα κοιλούσαν ομαλά και απ' έξω και μέσα.

Ξαφνίκά μαθαίνουμε για πέσιμο απο 3 μηχανάκια, στο πούλμαν του παο. Σαν συνέπεια αυτών μεταφέρθηκαν τραυματίες στο νοσοκομείο Περπέρογλου και Σμίθς. Μάλιστα ο Μπατίστ τη στιγμή που έγινε αυτό έγραφε και στο twitter του για το σκηνικό. Φτάνει το πούλμαν του παο στο ΣΕΦ και σε 15 λεπτά βγαίνει απόφαση, από Μπιτσαξή και Οικονομίδη πως το ματς δεν θα γίνει την ίδια στιγμή φεύγουν και από το νοσοκομείο χώρις να έχουν τίποτα οι δύο παίκτες του παναθηναϊκού.

Έχουμε λοιπόν ένα γεμάτο ΣΕΦ από νωρίς που φωνάζει συνθήματα, θυμίζοντας παλιές καλές εποχές. Έχουμε επίσης έναν Ολυμπιακό να έρχεται με φόρα απο το F4 και έναν παο να σέρνεται. Επίσης έχουμε τραυματίες του δεκάλεπτου, όπως και "χούλιγκανς" (3 μηχανάκια άρα βία 6 άτομα) που ξεγελούν, χμ, την πομπή της αστυνομίας από περιπολικά, κλούβες, ΔΙΑΣ, ζητάδες και ασφαλίτες σε Ι.Χ και την διαδρομή μέσα Συγγρού - Μικρολίμανο, να είναι αστακός με τους σταματημένους "τσέους" από τις 4 το μεσημέρι (όσοι περπάτησαν την περιοχή ξέρουν). Επίσης έχουμε μια πολύ γρήγορη απόφαση να αναβληθεί το ματς, για κάτι που έγινε στο δρόμο. Το καλύτερο το άφησα για το τέλος, πολλά χαμόγελα από τους πράσινους, ακόμα και όταν ανακοίνωσαν πως τα ματς θα γίνουν κεκλεισμένων ή με την παρουσία μαθητών.... Τραγικό. Γιατί κάποιοι πράσινοι ζητούν την διακοπή του πρωταθλήματος? Γιατί κάποιοι άλλο ζητούν την τιμωρία του Ολυμπιακού? Γιατί όλα αυτά τώρα 4 μέρες μετά τον τελικό του F4? Και στο φινάλε αφού όπως λένε στήνονται πράσινες προκλήσεις (βλ. Λειβαδιά), γιατί να μην στήνονται και κόκκινες? Περίεργα πράγματα, δικέ μου.

Σε ξέρω θα μιλήσεις πάλι για αυτούς τους αλήτες, που τα σπάνε στα γήπεδα. Θα σου φταίνε οι οργανωμένοι της 7 που ήταν μέσα στο γήπεδο και φώναζαν, από τις 7:30. Θα σου φταίει ο τραμπουκισμός εις βάρος της ομάδας του παναθηναϊκού. Θα συμφωνήσεις με την απόφαση να διακοπεί το πρωτάθλημα. Και καλά θα κάνεις.... εμένα πάλι θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω. Όχι δεν τη βρίσκω με το ξύλο... αλλά όταν παίζει η ομάδα μου εγώ θέλω να αφήνω τον λαιμό μου στην εξέδρα και αυτό δεν θα μου το απαγορέψει κανείς και γι' αυτό δεν ασχολούμαι με τα άλλα και τα αφήνω να περνάνε ντούκου.

Μέχρι να δούμε τι θα γίνει εγώ θα τραγουδάω.... "Παο κατέβα στο ΛΙΜΑΝΙ....."

2 comments:

  1. MANOLOG σε όσα έγραψες συμφωνώ γιατί όντας μόνιμος κάτοικος ξέρεις καλύτερα από εμένα το τι γίνεται και πως έχουν τα πράγματα
    Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι μου στέρησαν το μπάσκετ κάποια ζώα που δεν είναι αναγκαίο να είναι Ολυμπιακοί μπορεί να είναι και προβοκάτορες σου είπα δεν διαφωνώ με την εμπεριστατωμένη ανάλυση σου Αλλά είναι ζώα και υπολείμματα
    Καυλωμένος είχα πάει να δω τον αγώνα έξω και κατέληξα να βλέπω το CAJA BILBAO
    Ξέρεις πολλά τριγυρνάνε στο μυαλό μου βλέπω τις καταστάσεις από όλες τις πλευρές και δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για τους ποιους τελικά ευνόησε η διακοπή
    Την αλητεία πάντως πολύ εύκολα θα μπορούσαν να την εξαλείψουν γιατί δεν το κάνουν είναι γνωστό
    διότι πρέπει αυτοί που τους αφήνουν να καταδεικνύουν την ύπαρξη τους
    Κρίμα για σένα που έβγαλες την φωνή σου και ήρθαν κάποιοι και σου στέρησαν ΜΑΣ στέρησαν ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι Ένα παιχνίδι που θα βάζαμε τις βάσεις για την εγκαθίδρυση τις αυτοκρατορίας και στο εγχώριο ΣΥΣΤΗΜΑ

    ReplyDelete
  2. Κωνσταντινε θα σου απαντησω με αναρτηση...

    ReplyDelete

Εσύ είπες...