Monday, May 14, 2012

Εμφράγματα και ΠΡΩΤΟΙ ΜΑΓΚΕΣ!

ΘΡΥΛΕ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ, 
ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΩΜΕΝΕ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΡΑΝΕ 
ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ 
ΤΟΝ ΠΥΡΙΝΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΓΑ ΠΟΤΕ.
ΟΛΥΜΠΙ, ΟΛΥΜΠΙ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ 
ΟΜΑΔΑ, ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ!!

ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ, ΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΟΛΟΥΣ.

ΜΑΓΚΕΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ!!

Δεν κάθομαι να αναλύσω τίποτα, δεν υπάρχει λόγος έγιναν πολλά λάθη, πάρα πολλά, αλλά τι νόημα έχει? Μίλησε η μαγκιά, μίλησε η ψυχή και αυτό μόνο ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μπορεί να τo κάνει. Γι' αυτο τον λένε ακόμα και οι εχθροί του ΘΡΥΛΟ.

Μας το χρωστούσες όμως ρε ΘΡΥΛΕ και από το '94 στο Τελ Αβίβ τότε που είμασταν στους -2, 9 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη.


Γιώργαρε μας έστειλες στην εντατική, αλλά αυτό το καλάθι μόνο ένας ΓΑΥΡΟΣ σαν και σένα μπορούσε να το βάλει. Ψυχάρα ρεεεεε!!

Και τώρα πάμε για το ματς της Πέμπτης με τη βαζέλα. Εξαφανίστε τους, διαλύστε τους, πατήστε τους. Μαζί θα τα πάρουμε τα παιχνίδια. Θα βράζει το ΣΕΦ.

Έτσι βαζέλια πόνεσε, βγάζατε και γλώσσα στον αγώνα και χειροκροτούσατε και την ΤΣΣΚΑ, είδαμε ποιο είναι το μπουρδέλο όμως. Ταβλά είστε.... και ακόμα δεν έχει έρθει η Πέμπτη. Τρέμετε!

Ολα τα βαζέλια είναι ΤΑΒΛΑ, πω πω ΚΑΥΛΑ, πωπω ΚΑΥΛΑ!!

4 comments:

  1. ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΓΑΥΡΕ MANOLOG
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΙΔΟΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΒΑΖΕΛΙΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΜΑΓΚΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ
    ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΠΑΣΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΠΕ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΖΕΛΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΗΔΗ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΒΓΗΚΕ MVP ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ ΣΑΝ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΡΟΥ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΦΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΟΥΝΤΑ
    ΕΒΓΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΗ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ
    ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΛΑΨΕΙ ΕΤΣΙ
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΜΑΥΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
    ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΟΡΙΣΤΙΚΑ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ
    ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΑΜΗΔΙΑ
    ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΔΥΟ ΦΡΑΣΕΙΣ

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
    Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ReplyDelete
  2. η πιο συμπαθητική ομάδα του ολυμπιακού είναι αυτή για αυτό και το πανηγυρίσαμε όλοι μας.

    τεοντοσιτς οεοεοεοε τεοντοσιτς οεοεοεοε! ποσο το απόλαυσα

    ReplyDelete
  3. @ CONSTANTINE

    Τα πανηγυρια μεχρι το βραδυ, απο αυριο μας περιμενει δουλεια και δυσκολο προγραμμα. Αν και προβλεπω ενα 3-0 στα γρηγορα και θα καει ο Πειραιας.

    Την Πεμπτη ολοι γηπεδο, ορθιοι, ουτε ενας καθηστος και με φωνη, να κλεισουν οι λαιμοι.

    @ aldo

    Αλντο ψυχαρα Ολυμπιακαρα, αλλαξε ομαδα ρε, η οικογενεια του Ολυμπιακου τους δεχεται ολους. :P

    Εγω παλι τρεφω συμπαθεια στον Μιλος.... αν και λιγο προβληματισε χθες με τις αντιδρασεις του.

    ReplyDelete
  4. Είσαι γλυκός, χρυσός, μια χαρά παιδί..
    Αυτό το θεματάκι που έχεις με τον Ολυμπιακό όμως.. :)
    Τελικά, προτιμώ τα παλαιοτερα ποστς σου. Με τις γυμνές γυναίκες. Ναι, σίγουρα τα προτιμώ!

    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου.
    Δείξε κατανόηση, είμαι γυναίκα.

    ReplyDelete

Εσύ είπες...