Wednesday, April 27, 2011

Πάρτο αλλιώς, θα βρείς


Οδηγώ ρε πούστη μου 5 χρόνια και από σήμερα άρχισα επανάσταση. Ο κάθε κομπλεξικός, βιαστικός και μαλάκας έχει πάρει ένα τιμόνι στο χέρι και βγαίνει στο δρόμο να ξεσπάσει. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να πατάς το γαμημένο το χέρι σου στην κόρνα μετά από το πρώτο δευτερόλεπτο σε κάθε φανάρι που γίνεται πράσινο. Τόσο πολύ βιαστικός και γρήγορος είσαι ή είσαι απλά μαλάκας?

Σήμερα μου την έδωσε είχα έναν από πίσω μου για 4 φανάρια. Δεν προλάβαινε να γίνει πράσινο το γαμωφάναρο "μπιιιιιιιιιπ" ο αλλός. Αφού τον ενημέρωσα με ποιον πηδιέται η μάνα του, ο πατέρας του, η αδερφή του και η γυναίκα του την ώρα που εκείνος οδηγεί, σκέφτηκα να του κάνω μια πλάκα. Στο επόμενο φανάρι ήμουν μπροστά μπροστά και εκείνος από πίσω μου. Με το που γίνεται πράσινο, τραβάω χειρόφρενο και σβήνω το αυτοκίνητο, αρχίζει ο άλλος από πίσω να κορνάρει, ξανανάβω τη μηχανή κάνω δέκα εκατοστά μπροστά και την ξανασβήνω. Αυτό το έκανα μέχρι να ξαναγίνει κόκκινο το φανάρι. Αυτός κόρναρε συνέχεια, κατεβαίνω από το αυτόκίνητο και πάω στο παραθυρό του, αφού του κάνω νόημα να κατεβάσει το τζάμι, του λέω "Συγνώμη είμαι καινούργιος και μου φεύγει ο συμπλέκτης", μετά άρχιζε να μου δίνει δασκαλίστηκες συμβουλές για το πως να ξεκινήσω. :P

Αύριο θα πάω να πάρω ένα "Ν" και θα άρχισω να τους κολλάω, θα σπάσω σε όλους τα νεύρα!! :)

ΥΓ. Τις προάλλες κατέβαινα απο την Κηφισίας μπήκα στον δακτύλιο χωρίς να είναι η μέρα μου, με το ένα χέρι μιλούσα στο τηλέφωνο, στο κάθισμα του συνοδηγού είχα ανοιχτό το laptop και ήμουν μεσω remote desktop σε έναν server και με σταματάει μια τροχονόμος.... στο τσακ γλύτωσα το πρόστιμο, με λυπήθηκε η κοπέλα!! :P

7 comments:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    καταρχήν μη με αποκαλείς πούστη..
    δεν μου πάει..
    κατα δεύτερον
    πόσο μα πόσο με εκνευρίζει αυτό με το φανάρι!!!!
    πόσο κακογαμημένος πρέπει να είσαι για να το κάνεις αυτό έλεος (διότι ο αγάμητος είναι πιο cool :P)
    ωραία κουβέντα πιάσαμε βραδιάτικα
    να πάρεις πολλά Ν οχι ένα :Ρ

    μπιιιιιιιιιιιπ

    ReplyDelete
  2. Ελπίζω την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός με τα κινητά και τα λάπτοπ μέσα στο όχημα. Όσο για το φανάρι και λίγα έκανες. Νομίζω ότι μια ντουζίνα αυγά πάνω στο παρμπριζ του μπιπακια θα ήταν ότι πρέπει.

    Καληνύχτες.

    ReplyDelete
  3. @ Miss Pink

    Κατερινα, στον δικο μου τον πουστη μιλουσα... δεν τον ξερεις! :P

    Ααα αυτη τη θεωρια περι κακογαμημενου και αγαμητου δεν την εχω ψαξει, πρεπει να κανω πειραμα να το διαπιστωσω!! :P

    Δεν ειναι μπιιιιιιιιπ, ειναι μπιιιπ μπιιιιιιιιιιππππππ!! :P

    @ KANTHAR0S

    Κανθαρε μια χαρα προσεκτικος ειμαι απλα ετυχε εκεινη η μερα να ειναι κωλομερα και με ειχαν πριξει ολοι. Συνηθως ειμαι πολυ "εκνευριστικος" (για τους αλλους) οδηγος επειδη αφηνω τους πεζους να περασουν, δινω χωρο στα μηχανακια και γενικα ακολουθω (οσο μπορω) τον ΚΟΚ.

    Απλα εγω προσωπικα στο αυτοκινητο ΔΕΝ βιαζομαι να παω στη δουλεια μου ΟΥΤΕ βιαζομαι να γυρισω απο αυτη! ;)

    Αυγα βρασμενα και κοκκινα θα ηταν οτι επρεπε!! Χαχαχαχ :P

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ ''εκνευριστικός'' (για τους άλλους) είμαι.

    ReplyDelete
  5. ωραίος οδηγός είσαι κι εσύ χαχαχαχα. Πάντως εγώ θα έλεγα να μην κολλήσεις πίσω ένα Ν αλλά ένα μεγάλο και χορταστικό κωλοδάχτυλο!!!

    ReplyDelete
  6. @ KANTHAR0S

    Welcome to the club!! Χαχαχα :P

    @ mahler76

    Και που να με δεις οταν χανομαι στους δρομους της Αθηνας εκει να δεις τι οδηγαρα ειμαι!! :P

    ReplyDelete
  7. Όντως, αυτό με την κόρνα μόλις δείξει πράσινο είναι τελείως και γαμημένα παράδοξο.

    Φτηνά την γλύτωσες με την τροχονόμα, συνήθως δεν κολλάνε αυτές!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...