Monday, March 28, 2011

Παίξε παλιάτσο τα τραγούδια σου τελειώνουν


Με προσκάλεσαι ο iliokamenos να παίξω ένα παιχνίδι που κυκλόφορει τώρα τελευταία και επειδή έχω καιρό να παίξω είναι και νέος ο Βασίλης στο blog δεν μπορώ να αρνηθώ!! Πάμε λοιπόν :)

1. Πως σε λένε/ όνομα του blog σου;

Με λένε Μανώλη(ο), και το blog μου Καλειδοσκόπιο, αν και σκέφτομαι να το κάνω "Η Μαρία σας απαντά" είναι πιο πιασάρικο!! :P

2. Ποια είναι η διεύθυνση URL του blog σου;

Δεν την ξέρω απέξω, παίζει να μην την έχω προσέχει και ποτέ πάντως τελειώνει σε .com "σταντέ" αυτό.

3. Γράψε "η γρήγορη καφέ αλεπού πήδάει πάνω από τον τεμπέλη σκύλο".

Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδιέται με τον τεμπέλη σκύλο.

4. Αγαπημένο απόφθεγμα;

Huh??? Ώρες-ώρες πετάω εγώ κάτι πετυχημένα... σκέψου ότι ρίχνω και γκόμενες με αυτά! Αλλά πρέπει να είμαι ζεστός, τώρα δεν μου έρχεται τίποτα.

5. Το αγαπημένο σου τραγούδι;

Δεν έχω κάθε μέρα της Ζωής μου έχει και ένα soundtrack..... κάθε μέρα είναι ξεχωριστή όμως. Αυτή την περίοδο μου έχει κολλήσει το "Στο βράχο" από Ξύλινα Σπαθιά. Μετράει?

6. Το αγαπημένο σου συγκρότημα/τραγουδιστής;

Rolling Stones σαν γκρουπ και σαν σόλο σε πάω στην εγχώρια σκηνή Αγγελάκας και Παυλίδης!!

7. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;

Μα γιατί να μην σε παντρευτώ? Χαχαχαχα!! Ααα και θέλω να μάθω windsurfing!!

8. 8 Bloggers για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.

Miss Pink, Mousikoulis, Blu3Th1nk3r, Singapore Sling, Από μικρό κι από τρελό, Εξύμνος, Parakmiako Ergaleio, mahler76

Φυσικά παίζετε και όσοι άλλοι θέλετε!!

11 comments:

  1. όπως έγραψα και στο δικό μου

    αααααααααααααα
    δεν θέλωωωωω.. :ΡΡ
    είμαι στριμμένη δεν παίζω blogoπαίχνιδα.. :Ρ
    ευχαριστώ πάντωωωωωως
    χεχε..

    :ΡΡΡΡΡ

    ReplyDelete
  2. Κατερινα, στειλε 2 κιλα ανωμαλα και 1 κιλο πουρακια απο "Χατζηφωτιου" τοτε να εξηλεωθεις!! :D

    ReplyDelete
  3. καλά ρε ακόμα και στα γλυκά ανώμαλα θες :ΡΡ

    σού 'χω καλύτερα...
    τριγωνάκια πανοράματος απο τον Τάσο
    τσουρέκι κάστανο απο Τερκενλή
    και προφιτερόλ απο το Μίλτο

    αχχχχ
    κολασμένε τι μου κάνεις τέτοια ώρα :ΡΡΡ
    χιχιχι

    ReplyDelete
  4. :O Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Πρώτη φορά με προσκαλούνε (Τι συγκίνηση! :") )

    χμμ πάντως δεν το έπαιξες σωστά! Πρέπει σε κομμάτι χαρτί για να δουμε και τον γραφικό σου χαρακτήρα!

    ReplyDelete
  5. καλημέρα αγορίνα. Πως μου συμβαίνει να με καλούν μαζεμένα σε διαφορετικά παιχνίδια δεν το έχω καταλάβει ακόμη χαχα. Αν βρώ χρόνο θα παίξω μία :)
    καλή σου μέρα

    ReplyDelete
  6. ρε συ μη λες ονόματα..χαχα

    πέτα και σε μας κάνα πετυχημένο να μάθουμε, ανταγωνισμός βλέπεις..

    ReplyDelete
  7. Ναι φίλε μου σε χαρτί έπρεπε όντως το είδα και αλλού! Θα το κάνω σωστά να δεις πως γίνεται :p

    ReplyDelete
  8. ΤΗΝΧ Μανόλο! Όταν έχω όρεξη μπορεί να παίξω!

    ReplyDelete
  9. thanks re. epidi varieme omos tha o pote tha to kano.

    ReplyDelete
  10. @ Miss Pink

    Τριγωνα δεν τρωω, δεν μου αρεσουν. Τερκενλη εχουμε και εμεις εδω 3(!!!), σε λιγο μεχρι και τον λευκο πυργο θα κατεβασουμε στην Αθηνα, ολα θα σας τα παρουμε. :P Επισης το τσουρεκι απο Τερκενλη ειναι ΕΝΑ και αυτο μονο με σοκοκλατα, τα αλλα με τα καστανα σας τα χαριζω!!

    Οσο για προφιτερολ δεν τα ξερω του μιλτου, αλλωστε εγω τρωω ΜΟΝΟ απο το "Ανδριας", γιατι πως να το κανουμε υπαρχουν τα προφιτερολ υπαρχει και ο "Ανδριας"!!!! Κατεβα Αθηνα να παμε να σου δειξω, πως τρωω το 12αρι (για δωδεκα ατομα ντεε) σε 10 λεπτα.

    @ Blu3Th1k3r

    Επιτηδες το εκανα ετσι για να μην μαθευτει η μυστικη μου ταυτοτητα. Κοιτα τι εχει παθει ο Πητερ Παρκερ, ο Κλαρκ Κεντ κλπ!!

    @ mahler76

    Τα μεγαλα πνευματα συναντιονται γι' αυτο. Παιξε οποτε γουσταρεις αν γουσταρεις.

    @ iliokamenos

    Ειμαι μεσα σε αυτους που χαρακτηριζονται απο το ρητο " ξερεις τι μαλακιες εχω πει για να..."

    @ Mousikoulis

    Ειμαι οικ(ω)λογος εγω, μου αρεσουν οι ωραιοι κωλοι δηλαδη!!

    Bloggers σου λεει μετα, χαλανε ασκοπα χαρτια. :P

    @ Εξύμνος

    Παιξε οποτε γουσταρεις Γιαννη! :)

    @ lt.aldo raine

    Δεν ειναι υποχρεωτικο αλλα αμα δεν το κανεις δεν περνας το μαθημα, που λενε και οι καθηγητες. :P

    ReplyDelete
  11. πω ρε στριμμένοοοοο...
    ούτε να σε δωροδοκήσει δεν μπορεί ένας άνθρωπος :ΡΡΡΡ
    πολύ ευχαρίστως κρατώ τα τσουρέκια κάστανο! όλα :Ρ
    όσο για το προφιτερόλ δεν επιμένω
    αλλά πρόσεξε γιατί αν μου αρέσει Ανδρια δεν έχουμε και θα πρέπει να μου στέλνεις κάθε εβδομάδα :ΡΡΡΡ

    ReplyDelete

Εσύ είπες...