Monday, March 14, 2011

Εφήμεροι "Έρωτες"


Γαμώ το κερατό μου, δεν με θελεί με τίποτα. Το Σάββατο βγήκα με ένα φίλο για ποτό, στο μαγαζί που πήγαμε γινόταν της πουτάνας, βρήκαμε όμως και κάτσαμε. Μετά από λίγο έρχονται και 4 κοπέλες οι οποίες αφού βολεύτηκαν στο ίδιο τραπέζι με εμάς, ακουμπώντας τα πράγματα τους και τα ποτά τους. Με τούτα και με κείνα, είπαμε να άρχισουμε τα σφηνάκια, το ένα έφερε το άλλο και πάει λέγοντας. Μιλούσα και με τις 4 και προσπαθούσα να βρω κάτι να με κεντρίσει, οι τρεις από αυτές ήταν λίγο Allou Fun Park και λιγό πολύ προβλέψιμες στις απαντήσεις τους, τώρα βέβαια φοιτήτριες της Παντείου ήταν τι περιμένεις? (No offence) :P Σκέψου ούτε τον Καστοριάδη δεν ήξεραν...

Η άλλη όμως ήταν πιο νορμάλ, είχε και ένα ωραίο χαμόγελο, και πρόσωπο και απ' όλα τα καλά, μου άρεσε και έδειχνε να ανταποκρίνεται. Προς το τέλος της βραδιάς μου προτείνει να μου δώσει το τηλέφωνό της για να ξαναβγούμε, έλα όμως που δεν έβρισκα εγώ το δικό μου. Ψαχνόμουν από εδώ ψαχνόμουν από εκεί... με φλασιά θυμάμαι ότι είναι στο αυτοκίνητο. Δεν πτοήθηκε όμως μου λέει "γράφτο κάπου και με παίρνεις". Δύο πράγματα είχα προχείρα για γράψιμο εκείνη τη στιγμή και σίγουρα στο ένα δεν θα είχα τα επιθυμητά αποτελέσματα, οπότε προτίμησα την δεύτερη επιλογή αυτή της πίσω πλευράς της απόδειξης, μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό η πρώτη επιλογή ήταν το μυαλό, αλλά μετά απο τεκίλες δεν λειτουργεί η μνήμη. Τέλος πάντων μου γράφει το νουμερό της και όλα μια χαρά.... μέχρι σήμερα το απόγευμα όμως! Γιατί τότε διαπίστωσα ότι δεν έχω πάρει την απόδειξη μαζί μου.

Και μου το λένε σπίτι "Να μαζεύεις αποδείξεις, για την εφορία", αλλά εγώ που να ακούσω!! :P Ψάχνω τρόπο να τη βρω, την κοπέλα όχι την απόδειξη, αλλά θα μείνει πάλι ένας "έρωτας" της στιγμής, όχι πως θα γινόταν και τίποτα άμα το είχα, αλλά έτσι για το γαμώτο.

Ξέρω, ξέρω τι σκέφτεσαι τώρα... "ο καθένας με τα προβλήματα του!!" :P

19 comments:

  1. Σε μαλώνω για δυο πράγματα. Πρώτον, δεν πας να ρίξεις γκόμενα με τον Καστοριάδη.

    Δεύτερον μου φαίνεται ότι δεν ακούς τον Γιωργάκη όταν λέει και ξαναλέει για τις αποδείξεις.

    Πέρα από την πλάκα όμως μεγάλη πίκρα φίλε. Όχι τίποτα άλλο ,αλλά θα νομίζει ότι την έφτυσες κιόλας.

    Εύχομαι με κάποιο τρόπο να τη βρεις (την κοπέλα).

    ReplyDelete
  2. Μεγάλη ατυχία ρε γμτ!
    Μηπως να ξαναπας συντομα στο ιδιο μαγαζί;

    ReplyDelete
  3. @ KANTHAR0S

    Οχι βρε Κανθαρε, μη το λες κατι τσιτατα του περνανε, αν και δεν τον χρησιμοποιησα για ριξημο. Ασχετο αλλα πολυ μπροστα ο "παππους".

    Το Γιωργακη δυστυχως δεν τον ακουσα ποτε... :P

    Που ξερεις ομως μπορει να με διαβαζει τωρα αυτη τη στιγμη και να μου στειλει ενα μηνυμα!! Χαχαχα

    @ Coula

    Κουλα, νομιζω πως εχω περισσοτερες πιθανοτητες να καταντησω αλκοολικος πινοντας και περιμενοντας να την ξαναβρω, ή να βρω αλλη παρα εκεινη!! :P

    Παντως δεν μπορω να πω περασα ενα ωραιο Σαββατοβραδο, που ειχα καιρο να το κανω. :)

    ReplyDelete
  4. Μόνο μπροστά...

    Όσο για το Γιωργάκη καλύτερα που δεν τον ακούς, αν και θα σου πρότεινα που και που να του ρίχνεις κανά φλέβαρο. Έχει γέλιο. Για παράδειγμα είπε ότι η χώρα μας συμπαραστέκεται στην Γιαπωνία. Σωστά διάβασες. Γιαπωνία.

    Πάω για ύπνο σιγά σιγά. Καλό βράδυ φίλε.

    ReplyDelete
  5. Τι πίκρα...
    @Κantharos
    Μη το λες...πέφτουν πολλές με τα τσιτάτα του. Εχει δίκιο ο manolog3

    ReplyDelete
  6. οι χαζές της Παντείου είναι που κάνουν το καλό κρεβάτι...κρίμα ρε φίλε.

    ReplyDelete
  7. @ KANTHAR0S

    Τις μαλακιες που λεει ο Γιωργακης τις ακουω και γελαω, στις μαλακιες του κλεινω τα αυτια μου!

    Καλο βραδυ και καλη ξεκουραση να εχεις! :)

    @ nefelokokkugia

    Απονη Ζωη που λεει και το τραγουδι, αλλα ενταξει θα το ξεπερασω πιστευω!! :P

    Ειναι βεβαια λιγο ιεροσυλια να λεμε για τον Καστοριαδη σαν να ειναι εγχειριδιο του πως να ριξεις γκομενα. Αλλα ειναι ο μονος φιλοσοφος που εχω διαβασει, δεν καταλαβα σχεδον τιποτα απ' οσα λεει αλλα παρολα αυτα με γρατζουνισε και με ταρακουνησε πολυ! ;)

    ReplyDelete
  8. @ mahler76

    Αμα ειναι μονο για κρεβατι, δεν εχασα κατι, το θεμα ειναι να κανουν και τιποτα καλο και στα αλλα μερη του σπιτιου!! :P

    Καλησπερα!! :))

    ReplyDelete
  9. Κρίμας..πάντως άμα τύχαινε να διαβάζει το ιστολόγιο σου και διάβαζε τις τελευταίες σειρές , δεν νομίζω ότι θα στο δινε το τηλέφωνο εκτός κι αν έψαχνε κάτι free κι εκείνη!

    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  10. Αμάν ρε φίλε μου!!!! Όχι εγώ επιμένω να πας και να ξανά πας! και κυρίως ίδια ώρα και μέρα, δεν μπορεί θα το σκεφτεί στην περίπτωση που δεν θεώρησε οτι απλά την έγραψες!

    Όσο για τον αν γίνεις αλκοολικός θα σου πω κάτι που δεν αρμόζει στην καλλιτεχνική μου φύση "στο κάτω κάτω της γραφής αξίζει να καταστραφεί και ως τους Α.Α να πας για μια γυναίκα που αγαπάς" :p χεχεχε

    Πάντως αν είναι "της μοίρας" θα την πετύχεις κάπως δεν μπορεί!!!!

    ReplyDelete
  11. αχαχα! Κορυφαία ιστοριούλα:)
    Αλλά ρε συ φίλε, άσε τα τηλέφωνα...στην βράση κολλά το σίδερο!Με ακόμα μία τεκίλα και θα σε άκουγε όλη η Πάντειος:)

    ReplyDelete
  12. ποιος είναι ο Καστοριάδης????

    ReplyDelete
  13. αυτά παθαίνεις ρε αν εν έτη 2011 ανταλλάσσεις τηλεφωνα και όχι facebook:)

    πάντως εσένα είναι και κοντά...εγώ που έπρεπε να ψάξω ολόκληρη πολωνια τι να πω:p

    ReplyDelete
  14. @ Blu3Th1nk3r

    Καλα βρε Χρυσα εσυ με ποιον εισαι με εμενα ή εκεινη? :P Εγω παντως δεν ψαχνω κατι free, γενικα δεν ψαχνω, αλλα ψαχνομαι γενικως και ειδικως! :P

    @ Mousikoulis

    Δεν μπορει δεν μπορει καπου θα συναντηθουμε που λεει και το αλλο ασμα εε?

    @ pavvou

    Καλως ηρθες καταρχην!! :)

    Μετα απο τοσες τι ειναι αλλη μια σωστα? :P Μπα δεν την εκοψα για τετοιο κοριτσι!

    @ Miss Pink

    Κατερινα, ολο αποριες εισαι!! :P

    Αλλα να μην ξερεις τον Καστοριαδη, γρηγορα να διαβασεις την "Φαντασιακη θεσμιση της κοινωνιας" και να μου πεις τι καταλαβες! :p

    @ lt.aldo raine

    Ντεν εκω φεισμπουκ καρντια μου!! Χαχαχαχα

    Πολωνια ε? Το εκανες τουλαχιστον το ταξιδακι?

    ReplyDelete
  15. ακόμα χειρότερα!εν έτη 2011 δεν έχεις facebook? που πας ρε!!!:p πάντως αν σοβαρά θες να ψάξεις...το fb κάνει θαύματα.


    ποιο ταξιδάκι ρε...παρόμοια περίπτωση με τη δικια σου ήταν. ένα όνομα ήξερα και αυτό δεν ξέρω άμα το πρόφερα σωστά.

    ReplyDelete
  16. πωπω αυτό θα πει γκαντεμιά, μάλλον θα πρέπει να γίνεις θαμώνας..

    ReplyDelete
  17. Όχι μήν λές τέτοια και στεναχωριέμαι!!! ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ??? ΠΦφφ...

    ReplyDelete
  18. @ lt.aldo raine

    Καλα τα λες, δεν πινω (τροπος του λεγειν), δεν καπνιζω, δεν εχω facebook νεολαια σου λεει μετα!! :P

    Ααα εγω νομιζα πως εγινε το νταραβερι απλα μετα χαθηκατε!!

    @ iliokamenos

    Ειδες βρε iliokamene, αλλα την ξερω εγω τη μοιρα μου τυχη και ευτυχια ειναι γκομενες απλησιαστες!!

    ReplyDelete
  19. @ Εξύμνoς

    Ξερεις ποιο ηταν το λαθος Γιαννη? Οτι δεν μαζεψα την αποδειξη εκεινη τη στιγμη που μου το εγραψε. Την αφησα πανω στο τραπεζι...περιμενα να πληρωσω και μετα. Εεε μετα απο κανα μισαωρο που την εκανα και εγω που να σκεφτω...

    ReplyDelete

Εσύ είπες...