Wednesday, March 09, 2011

"Και ο μήνας έχει εννιά"

"Και όπου γουστάρω πάω και τρέχει ο άνεμος μπροστά. Τον ήλιο ακολουθάω και ο μήνας έχει εννιά" Είχε τραγουδήσει κάποτε ο συγχωρεμένος ο Παυλάκης, μάλλον κάτι θα ήξερε, ή κάτι θα είχε δει για να το πει.

Κάπως έτσι και εγώ, δεν ξέρω αλλά σήμερα μου την έχει δώσει. Θες ο καιρός, θες η κούραση, θες τα σουβλάκια που έφαγα χθες βράδυ ήρθαν όλα και έγιναν ένα μέσα στο κεφάλι μου. Μάλλον πρέπει να το πάρω πιο χαλαρά (εγώ τα λέω, έγω τα ακούω). Δεν πιστεύω ότι η Ζωή κάνει κύκλους εκτός αν μιλάμε για γεωμετρικά σχήματα ή καμιά πλατεία, όλα ειναι ενα ευθύγραμμο τμήμα με αρχή και τέλος. Τώρα αν εσύ θες να το τραβήξεις από τα πόδια να μακρύνει δικό σου θέμα. Μου έρχονται πολλά στο μυαλό αυτή τη στιγμή, λέω να μην ασχοληθώ τόσο πολύ μαζί τους. Να το παίξω λίγο τρελός, ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Ο χαμένος για το μόνο που δεν χρειάζεται να ανησυχεί είναι για τα κέρδη του.

Χαιρετώ προς ώρας, πάω να δώσω το τελευταίο μάθημα της εξεταστικής και το τελευταίο μου μάθημα για πτυχίο. Όποιος έχει κανά τρόπο να το περάσω ας το πει για να μην το δίνω τον Ιούνιο.

10 comments:

  1. Καλό πτυχίο φίλε μου.

    ReplyDelete
  2. Αααα στα τελειώματα λοιπόν φτάσαμε! Άντε ας πάρει κάποιος το πτυχίο!

    Εγώ δυστυχώς απο σκονάκια και τέτοια δε σκαμπάζω πάντα με το σταυρό στο χέρι πήγαινα :p

    Άντε καλό πτυχίοοοοοοοοοο

    ReplyDelete
  3. ... και διάβαζα την ανάρτηση, και λέω τι έπαθε αυτό (χαριτωμενιά το αυτό :Ρ)...
    ποιος το πείραξε...
    γιατί???
    τι έγινε...
    και φτάνω στην τελευταία παράγραφο!!!
    εμ έτσι πες μας, τώρα εξηγούνται όλα!
    μια χαρά είσαι !!!
    :)
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    αχ ξέρω πως είναι...
    πες μας πως έγραψες κι εγώ σου ετοιμάζω κορνίζα...
    διακριτική...
    με στρας :ΡΡΡ

    ReplyDelete
  4. @ KANTHAR0S

    Σε ευχαριστω κραταω την ευχη για τον Ιουνιο. :P

    @ Mousikoulis

    Εγω επειδη ειμαι αθεος ουτε αυτον δεν κρατουσα γι' αυτο ειμαι στον 6ο χρονο!!

    Προσπαθεια θελει μωρε και ολοι θα το παρουμε... και μετα αντε να δω τι θα το κανουμε!!

    @ Miss Pink

    Η πρωτη σου σκεψη ηταν και η σωστη Κατερινα, για αλλο λογο εγραψα το κειμενο και οχι επειδη ειμαι στα τελειωματα.

    Δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτα που εγραψα μαλλον παει για Ιουνιο το ενα και μοναδικο. Σαν εξεταστικη παντως καλα τα πηγα 4/5 σαν τελευταια εξεταστικη ομως οχι και τοσο. Θα δειξει!!

    Δεν θελω κορνιζα πετονια θελω να του περασω και να το σερνω απο πισω μου, τοσα χρονια σερνομουν εγω πισω απο αυτο, τωρα ηρθε η σειρα του.

    ReplyDelete
  5. xalara kai mi masas tipota! paok eisai:p

    kai mpravo pou les souvlakia kai oxi kalamakia! asxetoi athinaioi:p

    ReplyDelete
  6. @ lt.aldo raine

    Καταρχην ειναι Μπαογκ ξερω γω ξερω γω ενταξει!! :P

    Εγω καλα τα λεω εκει πανω δεν τα λενε σωστα!! Σουβλακι ειναι αυτο με το γυρο και απο ολα μεσα οπως υπαρχει και το αλλο σουβλακι αλλα με καλαμακι μεσα. Να ξερουμε και τι λεμε δηλαδη!!

    Απο πανω εισαι και εσυ? :P Με τους Θεσσαλ(λ)ονικους δεν τα πηγα ποτε καλα (γενικα με την μιση Ελλαδα δεν τα παω καλα, αλλα αμα αρχισω θα μου την πεσουν και οι λιγοστοι που μπαινουν μεσα εδω και διαβαζουν). Αντιθετα με τις Θεσσαλονικιες η αποψη μου ειναι η καλυτερη και τις εχω στα πολυ τοπ!!

    ReplyDelete
  7. Το περασες το μαθημα τελικα;;;

    Οχι;;; γμτ ειναι που δεν σου ευχηθηκα νωριτερα!

    Ευχομαι ωστοσο να το περασεις! Και να ξεμπρδευεις με αυτο το κυκλο της ζωης σου!

    Απλά, δεν ξερω πια αν θα σε βοηθησει στο μελλον!

    φιλια

    ReplyDelete
  8. @ Coula

    Καλησπερα Κουλα, τελικα δεν το περασα το μαθημα, εμεινε για Ιουνιο. Με βοηθησει δεν με βοηθησει το πτυχιο πρεπει να το παρω εδω που εφτασα.

    Βρε δεν ειπαμε οτι η Ζωη δεν εχει κυκλους? Εγω το ειπα δηλαδη για να συμφωνησετε και εσεις. :P

    ReplyDelete
  9. όλοι οι αθηναίοι τις ίδιες μαλακίες λέτε?:p και προχθές τα ίδια με λεγαν.

    γύρος είναι ο γύρος!!! αυτό που λες είναι το σουβλάκι σάντουιτς. και το σουβλάκι είναι το σκέτο σουβλάκι! αυτό που έχει τη "σούβλα" μέσα και όχι το καλαμάκι.

    κατερίνη. αν εξαιρέσεις του αρειανούς...οι υπόλοιποι είναι μια χαρά παιδιά.
    με τους αθηναίους δεν έχω πρόβλημα αλλα οι αθηνα είναι για τον πούτσο! σας λυπάμαι εσάς που μένετε εκεί:p
    σιχαίνομαι τους βολιώτες! δεν υπάρχουν πιο καριόληδες.

    ReplyDelete
  10. Εγω τι σχεση εχω με τους Αθηναιους!! Πουτανα Αθηνα τον Πειραια προσκυνα. Εγω ειμαι Πειραιωτης και γενικα παντα ακομα και στο εξωτερικο οσοι με ρωτανε απο που ειμαι δεν τους λεω απο Ελλαδα, απο Πειραια τους λεω οτι ειμαι!! :P

    Καριοληδες υπαρχουν πολλοι, σου λεω ετσι και αρχισω ποιους κατοικους και συνεπως περιοχες δεν παω θα καταλαβεις! Χαχαχαχα

    ReplyDelete

Εσύ είπες...