Sunday, December 19, 2010

Εκτός τόπου και χρόνου

Άκουσα πως σε λίγες μέρες έρχονται Χριστούγεννα. Να πω την αλήθεια, σε σχέση με άλλες χρονιές δεν βλέπω πολλά στολίσματα, νομίζω ο Πειραιάς δεν έχει στολίσει ακόμα δέντρο, τουλάχιστον εγώ δεν παρατήρησα τίποτα μέχρι χθες.

Όπως και να έχει έγω βρίσκομαι σε άλλο κόσμο γενικώς, ονειρεύομαι θάλασσες, ταξίδια, κύματα και όχι σε χειμωνιάτικο ντεκόρ. Ίσως φταίει η πολύ δουλειά, ίσως φταίει το ξερό μου το κεφάλι, τι να πω?

Εντάξει δεν πάω καλά... αυτό ειναι το μόνο σίγουρο.

21 comments:

  1. Μήπως τελικά εσύ πας καλά και οι άλλοι λάθος;

    Υ.Γ. Κι εγώ ταξίδια ονειρεύομαι.

    ReplyDelete
  2. τι?
    ο πειραιας στολιζει και δεντρο?????
    :P

    ReplyDelete
  3. Πω πω πραγματικά.. κι εγώ αυτά ονειρεύομαι! το νησί μου και πόσο τέλεια θα ήταν τωρα αν ήμουν εκεί.. αααχ...

    ΥΓ: το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ένα καρουζελ απέναντι από το Δημοτικό Θέατρο..


    σματς!

    ReplyDelete
  4. "το καλοκαιράκιιιι, στην ακρογιαλιάαα μέσα στο νεράκιιι..." κλπ κλπ

    Θα συμφωνήσω 100% με τον KANTHARO και το μικρό τρελό και θα πω πως κι εγώ ένα ταξίδι ονειρεύομαι στον ύπνο ΚΑΙ στον ξύπνιο μου...

    Καλησπέρες!

    ReplyDelete
  5. @ KANTHAR0S

    Κανθαρε καλησπερα, τελικα ειναι στραβος ο γυαλος!!

    Εσενα σε βλεπω με να πηγαινεις μεχρι το Manchester συντομα!! :P

    @ γνωστος αγνωστος

    Αμεεε πως δεν στολιζουμε δεντρο. Και που να δεις παλια που ειμασταν και πλουσιοι στολιζαμε και τα κοτερα με λαμπακια!! :P

    ReplyDelete
  6. @ Από μικρό κι από τρελό

    Και γιατι δεν πας μια βολτα τωρα που ειναι και γιορτες??

    Τελικα με ενημερωσαν οτι και δεντρο εχουμε στην Πλ. Κοραη και σπιτακια και καρουζελ!! Τι διαολο εγω τυφλος ειμαι και δεν τα εχω δει? :P

    @ Εκείνη

    Καλησπερα Εκεινη μπας και ηρθε η ωρα να νοικιασουμε ενα ιστιοπλοικο να παμε καμια κρουαζιερα ολοι μαζι? Εγω θα ειμαι ο πλωριος!! :P

    ReplyDelete
  7. malaka eimaste polloi telika! krima kai niotha ksexoristos kai cool prin diavasw tin anartitisi kai ta sxolia:)

    ReplyDelete
  8. Εεεετσι! Μαγιουδάκια και τα τοιαύτα! :D

    ReplyDelete
  9. @ lt.aldo raine

    Και οπως ελεγε και ο Ν.Ν. ειμαστε αυτοι που κατεβαινουμε τα βραδυα στις πολεις απο τα βουνα. :)

    @ Εκείνη

    Αμα δεν εχει ποτο δεν παω πουθενα!! :P

    @ All

    Βαλτε ολοι κανα φραγκο σε ενα λογαριασμο να μου κανετε τα δωρο ενα ταξιδι για Κουβα... χωρις επιστροφη εννοειται. :D

    ReplyDelete
  10. Ποσο υπεροχη η πρωτη φωτογραφια... γιορτινη...

    Αρχιζω και πιστευω οτι οι γιορτες ξεθυμαινουν οσο μεγαλωνουμε.

    ReplyDelete
  11. Εγώ είπα, καλή καρδιά κι ας είναι όπου και όπως να'ναι!!

    :D

    ReplyDelete
  12. @ Εξύμνος

    Ναι και μενα μου αρεσει, ειδικα το δεντρο στο βαθος... μη μου πεις οτι δεν το παρατηρησες? :P

    Οι γιορτες ξεθυμενουν οταν αυξανονται οι υποχρεωσεις και μας κυριευει το αγχος.

    @ Εκείνη

    Καλα αυτο εννοειται, καλη καρδια και καλη παρεα που να μπορεις να συνεννοηθεις μαζι της!!

    ReplyDelete
  13. καλες γιορτες ευχομαι και καλα χριστουγεννα :)

    η οικονομικη κριση προφανως κανει αισθητη την παρουσια της και στονστολισμο του καθε δημου

    ReplyDelete
  14. Πολλοί είναι αυτοί που είναι σε άλλο κλήμα, δεν είσαι ο μόνος!
    Καλές γιορτές Μανώλη μου!!

    ReplyDelete
  15. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά σε σένα και τους δικούς σου!! Χρόνια πολλά! Να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές μέρες! Φιλάκια πολλά! :)

    ReplyDelete
  16. ααα τελικά είμαι πολύ ξεχωριστή!!!
    είμαι μέσα στο κλίμαααααααα
    θέλω φωτάκια
    και δεντράκια
    και τραγουδάκια
    και στολίδια
    και όοοοολα αυτά τα τσουμπλέκια των Χριστουγέννων :Ρ
    και αυτές οι 15 μέρες είναι οι μόνες που δεν σκέφτομαι παραλίες
    απο Ιανουάριο πάλι :ΡΡΡ

    Χαπι Μερυ Χμας στριμένε :ΡΡΡΡΡΡ

    ReplyDelete
  17. Χρόνια Πολλά φίλε Μανώλο
    Να περνάς καλά και σου στέλνω 2 προτάσεις του μεγάλου αγωνιστή Μική
    Γιατί είναι ο μόνος που έχει τα @@@ να κάνει προτάσεις για ένα καλύτερο κράτος!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=0Sfd6DIVEdw

    http://www.youtube.com/watch?v=1OyNHhfWo8M&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=VmIUmZycB5k&feature=related

    Μπορεί να είναι γέρος...αλλά είναι ο πιο νέος απο όλους τους πολιτικούς που μας κυβερνάνε...

    ReplyDelete
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    για τη γιορτή σου αγορίνα
    να περάσεις σούπερ ΚΑΙ σήμερα :)

    ReplyDelete
  19. @ Leviathan

    Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!! Ευχομαι και σε σενα τα καλυτερα και υγεια πανω απο ολα!! :)

    @ To παιδι της πλατείας

    Χρονια πολλα και σε σενα. Δυστυχως θα σε στεναχωρησω μιας και με τον Mikis (οπως συνηθιζει να υπογραφει) οι σχεσεις μας δεν ειναι και στα καλυτερα τους. Του αναγνωριζω ομως οτι σαν μουσικος καταφερε κατι που δεν ειναι ευκολο. Εβαλε στα σπιτια του λαικου ανθρωπου που ισως να μην ηξερε και γραμματα τον Σεφερη, τον Ελυτη και αλλους σπουδαιους. Τωρα οσο αναφορα τα πολιτικα αστο... βεβαια καποιοι λενε πως ολοι οι μεγαλοι κανουν λαθη.

    ReplyDelete
  20. @ Miss Pink

    Κατερινααααααααααα Χρονια Πολλα!!!!

    Σε ευχαριστω παρα πολυ που με θυμηθηκες και μπηκες στον κοπο να γραψεις και να μου ευχηθεις! :)

    Οσο για το στριμενος τι να πω με κολακευεις... που να με δεις οταν γινομαι και κομπλεξικος!! :PpP

    ReplyDelete
  21. Βασικά φέτος δεν πολύ αισθανθήκαμε γιορτές. Λες να φταίει το ότι μεγαλώνουμε; Πάντως Σύνταγμα ούτε δέντρο δεν βάλανε για να μην το κάψουνε πάλι! :'(

    ReplyDelete

Εσύ είπες...