Sunday, October 31, 2010

Χαθήκαμε μήπως?

Έχω καιρό να κάνω ανάρτηση ή είναι η ιδέα μου?

Η αληθεία είναι πως τρέχω. Πρέπει να κάνω έναν προγραμματισμό τις βδομάδας μου, αλλά ποιος κάθεται θα μου πεις και δίκιο θα 'χεις. Νέο πρώτο έχω πιάσει δουλειά από τα μέσα Οκτωβρίου η οποία, ευτυχώς, εξελίχθηκε σε πρακτική άσκηση για τη σχολή. Η δουλειά γνωστή και μου αρέσει πραγματικά, το περιβάλλον αρκετά καλό, η συνεργασία ασφαλής και οικεία. Από λεφτά δεν ψάχνομαι και δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά όσο και αν φαίνεται παράξενο είναι το τελευταίο που με νοιάζει, μιας και έγω αυτό που θέλω να βγει μέσα από όλο αυτό είναι η πραγματοποίηση της πρακτικής άσκησης. Αύριο έχω να πάω και για τα τυπικά, υπογραφές κλπ.

Πάμε παρακάτω.

Απολογισμός στο τι μου μένει. Πέντε μαθήματα για πτυχίο, τα δυο δύσκολα, τα δυο εύκολα και το ένα θέλει την τύχη του. Κάλο θα είναι να αρχίσω να μπαίνω λίγο στο κλίμα του διαβάσματος για να μην το έχω όλο φορτωμένο στην εξεταστική που ως συνήθως κάνω. Θέλω να τελειώσω με τα μαθήματα το Φεβρουάριο ώστε να προχωρήσω παρακάτω και να δω τι θα κάνω.
Ένα άλλο θέμα είναι η πτυχιακή η οποία με παιδεύει, όχι η ίδια αλλά ο καθηγητής, 1.5+ χρόνο. Είναι το τρίτο θέμα που μου άλλαξε και με έχει χώσει για τα καλά. Δεν είναι στα μέτρα μου και απαιτεί πολύ διάβασμα, αφού όμως μπήκα στο χορό πρέπει να χορέψω. Υπομονή λοιπόν και ξεκούραστο μυαλό, για να βγει αυτή η περίοδος.

Γενικά τώρα για τον Μανώλο. Υπάρχει μια ηρεμία στην ψυχή και στο κεφάλι μου, σίγουρα μεγάλο μέρος τη οφείλεται στο ότι δεν πηγαίνω στη σχολή και δεν "καίγομαι". Από την άλλη έχω πάρει τη Ζωή, λίγο πιο χαλαρά και προσπαθώ να γεύομαι οτιδήποτε μπορώ να αντλήσω μέσα από αυτή. Ακόμα είμαι στην αρχή... οπότε ο καιρός και τα αποτελέσματα θα δείξουν.

Την καλησπέρα μου σε όποιον περάσει απο εδώ!

8 comments:

  1. Καλή συνέχεια ρε μάγκα

    ReplyDelete
  2. @ KANTHAR0S

    Καλη συνεχεια και σε σενα!! Ελπιζω και ευχομαι να εισαι καλυτερα απο οτι σε βρηκα στην τελευταια σου αναρτηση!!

    ReplyDelete
  3. ηρεμία στη ψυχή και το κεφάλι?

    θέλω και εγώωωωωωω!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. @ kat.

    Κατερινα καλησπερα. Μη νομιζεις οτι ειμαι σε αυτη την ηρεμια παντα, αλλα οκ προσπαθω.

    Νομιζω πως ολα ειναι μεσα στο μαυλο μας και αν το ψαξουμε μπορουμε να βρουμε μια καλη πνευματικη φαση!! ;)

    ReplyDelete
  5. καλο ειναι να βρισκεις χρονο για σενα αλλωστε εδω ειμαστε δνε παμε πουθενα...
    ολα αυτα ειναι στιγμες που ζεις !!
    καλο μηνα

    ReplyDelete
  6. hallooooooo!!!!
    κοιτα που μια χαρά μπορούνε να πανε τα πράγματα! είδες! όταν δεν γκρινιάζουμε τελικά όλα καλά μας έρχονται! μπραβο μπραβο μπραβο!


    ΥΓ: είμαστε ακριβώς στα ίδιααα!!! 5 χρωστάω κ εγώ για Φεβρουάριο και τέλος!!!


    σε φιλώωωωω!!!!

    ReplyDelete
  7. @ Skouliki

    Σκουλικι καλησπερα. Δεν θα το ελεγα ακριβως πως βρισκω χρονο για τον εαυτο μου γιατι ειμαι γενικα στο τρεξιμο, απλως νιωθω πιο παραγωγικος σαν ανθρωπος!! ;)

    @ Από μικρό κι από τρελό

    Hello helloooo!! :D

    Ποιος σου ειπε οτι εχω σταματησει να γκρινιαζω?? :P

    Εσυ θα τελειωσεις τον Φεβρουαριο σιγουρα, εγω να δω τι θα κανω. Αν αναλογιστεις οτι πριν ενα εξαμηνο χρωστουα 6!! Περναω ενα το εξαμηνο με λιγα λογια χαχαχαχ!!

    Ελπιζουμε και προσπαθουμε ομως, ποτε δεν ξερεις ολα ξαφνικα μπορει να αλλαξουν.

    ReplyDelete
  8. Καλή δύναμη για το διαβασμα σου και καλό πτυχίο!

    Μια χαρά είσαι!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...