Wednesday, September 15, 2010

Πραγματικότητα ή Φαντασία?

Τον τελευταίο καιρό νιώθω τον εαυτό μου πιο ήρεμο μεν, αλλά πιο "ευαίσθητο" από την άλλη. Επηρεάζομαι ευκολότερα απ' ότι πριν, μπορεί τη μια μέρα να είμαι χαρούμενος με κάτι, ενώ την άλλη μέρα μπορεί να έχω τις κακοκεφιές μου.
Η αλήθεια είναι πως από μικρός ήμουν στον κόσμο μου, στο κεφάλι μου "τρέχουν" πολύ περισσότερα πράγματα απ' ότι μπορώ ν' ακολουθήσω. Με λίγα λόγια σκέφτομαι συνεχώς και με την ταχύτητα του φωτός. Δεν μιλάω για εξυπνάδα μην παρεξηγηθώ. Εξηγούμαι λοιπόν.
Ζω σε δύο κόσμους μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, βέβαια ευτύχως μπορώ να κοντρολάρω την απόσταση και να μην "καώ", αυτό το κάνω δημιουργώντας μια μίξη μεταξύ αυτών των δύο κόσμων. Το κακό όμως είναι πως υπάρχουν στιγμές όπου χάνομαι τελείως και όταν συμβεί αυτό γίνεται το έλα να δεις. Αυτή τη χρονική στιγμή προσπαθώ να με πείσω πως δεν τρέχει τίποτα και όλα είναι στο κεφάλι μου μέσα. Ελπίζω αύριο να αυτοακυρωθώ και να γίνει κάτι που να με ταρακουνήσει.

Πολύ πιθανόν να μην βγάλετε άκρη από αυτά που έγραψα αλλά έχω και το άλλο πρόβλημα, δυσκολεύομαι πολύ να αποτυπώσω τις σκέψεις μου σε κείμενο, πλην μιας εξαίρεσης!! Τελικά γεμάτος προβλήματα είμαι μπας και να πάω σε κανένα συνεργείο να κάνω κανά σέρβις? Μπορεί να μου αλλάξουν και μυαλά ποτέ δεν ξέρεις.

14 comments:

  1. Πού χάθηκες βρε; Έχεις να μπεις τόσο καιρό, έχουμε ξεχάσει πώς γράφεις και νομίζεις ότι θα καταλάβουμε τωρα;; Πλάκα κάνω αλλά σοβαρολογώ!

    Προχθές κοιτούσα τη λίστα ιστολογίων μου και αναρωτήθηκα τι έπαθες και χάθηκες.. Μήπως εγώ πρέπει να πάω σε συνεργείο που αναρωτιέμαι τι τύχη έχουν οι άγνωστοι ιντερνετικοί φίλοι μου;;

    ReplyDelete
  2. @..οι οξύμωροι

    Ειμαι λιγο εως πολυ αθλιος στο ποσταρισμα, το ξερω, αλλα οκ Ζω. Σας παρακολουθω μη νομιζεις, ασχετως αν δεν γραφω ουτε comments.

    Επειδη απ' οτι φαινεται θα εχω ενα "δυνατο" εξαμηνο, θα προσπαθησω να ειμαι πιο συνεπης, πιο δραστηριος και πανω απ' ολα με τρελα κεφια!! :))

    ReplyDelete
  3. ω ρε π...η...
    καταλαβαίνω τι γράφεις
    πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ γι'αυτό!!!!
    :ΡΡΡΡ

    ψιτ.. (όταν αρχίζω με ψίτ να φοβάσαι :Ρ)
    μια χαρά είναι ο "κόσμος" σου και ο "κόσμος" του καθενός!
    τι δηλαδή πρέπει όλοι να ζούμε τα ίδια?
    όσο για την εξυπνάδα αν και δεν το λες εσύ, θα το πώ εγώ..
    μου κάνεις για τυπάκι που του κόβει τρελά..
    πιάνεις στον αέρα πράγματα κι αυτό μ'αρέσει πολύ...
    όλοι δεν ταιριάζουμε με όλους αυτό το ξέρεις απλά πρόσεχε μήπως αυτοί που δεν σε φτάνουν προσπαθήσουν να σε κρατήσουν "κάτω"...
    νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοω..

    (τελικά έχω πρόβλημα με το γραπτό λόγο... όλο "..." αυτάκια βάζω και δεν ξέρω ποιος καταλαβαίνει τι εννοώ... χιχιχι...)

    (χρησιμοποίησα πολύ το ρήμα καταλαβαίνω...!!! κατάλαβεςς???)

    (ω θεέ μου δεν πάω καλά.. βγαίνω γρήγορα απο αυτό το ιστολόγιο.. μπρρρρ... φτού φτου φτου ... 666)

    :PPPPPPPPPP

    ReplyDelete
  4. @ Miss Pink

    π...η..= παικτη? ποιητη? πολιτη? το πουστη παντως μου παει καλυτερα!! :P

    Μπα δεν νομιζω να με θελει καποιος "κατω", ουτε να μην με φτανουν γινεται... 1.78 ειμαι αλλωστε..χωρις παπουτσια ετσι... απλα ο καθενας κανεις τις επιλογες του. Αυτο που με ενοχλει ειναι να μην εχει το σθενος να μιλησει γι' αυτες. Τελος παντων!!

    Το ρημα καταλαβες? το χρησιμοποιω και εγω πολυ, ειδικα οταν θελω να δειξω στον αλλον οτι εχω δικιο. Επισης οταν εξηγω κατι λεω "με πιστευεις ή το καταλαβαινεις?" αν μου πει σε πιστευω με εχει γειωσει κατευθειαν!! :P

    ReplyDelete
  5. Πάντως για επισκευή και πέταμα, δεν σε έχω!

    Μια χαρά τα λες!

    Απλά κοίτα να περνάς καλά και στην πραγματικότητά σου και στην φαντασία σου!

    καλησπέρα

    ReplyDelete
  6. Ολοι μας ακροβατουμε αναμεσα σε 2 κοσμους
    η ουσια ειναι να μπορεις να βρισκεις τα παραθυρα προς τα εξω
    φιλια

    ReplyDelete
  7. @ (Cou) Coula

    Χαχα αμα γινει επισκευη, δεν θα ειμαι για πεταμα, ρεκτιφιε στη μηχανη θα γινει και θα πεταω!!

    Γενικα οπου βρισκομαι κοιταω να περναω καλα, μαζι μου και οι αλλοι φυσικα.

    @ Skouliki

    Αυτο ξαναπες το σκουλικι!! Ετσι ακριβως ειναι. Καλησπερα!! :)

    ReplyDelete
  8. εντάξει εντάξει
    ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ... :ΡΡΡΡΡ

    (και το π..η βρε παιδί μου είναι έκφρασηηηη.. αμέσως να πάρεις την ταμπελίτσα εσύ και να βολτάρεις.. μπααα... ;ΡΡΡΡ)

    ReplyDelete
  9. ...Καλησπέρα... Φίλε μου όλοι περνάμε φάσεις που είμαστε πιο ευαίσθητοι, ή πιο σκληροί... Επίσης όλοι περνάμε φάσεις ασάφιας... Ζωή είναι θα περάσει. Εχεμ, εννοώ, καλή δύναμη :P

    Πέρα απο την πλάκα, δες τι ζητάς αυτή τη στιγμή απο τη ζωή σου και θα βρεις και εναν τρόπο να το κατακτήσεις... Μάλλον και το δικό μου το εξάμηνο θα ναι δύσκολο... Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  10. @ Miss Pink

    Καλημερα Κατερινα, αφου με πιστευεις, να στα ξαναπω μεχρι να τα καταλαβεις!! :P

    Γιατι να μην βολταρω δηλαδη? Τετοιο μοντελο σαν και μενα να μην κανει πασαρελα? :P

    @ Estella

    Φιλεναδα, καλο ειναι να μην περναει η Ζωη, να μενει εκει συνεχεια, αλλα τι να κανεις... εδω δεν βαζουν πλεον ουτε σιροπι στον μπακλαβα!! :)

    Καλο κουραγιο και σε σενα λοιπον!!

    ReplyDelete
  11. όλο αυτό για να πεις ότι δεν βάζουν σιρόπι στο μπακλαβά? ααααα:P

    τα σέβη μου.

    ReplyDelete
  12. @ lt.aldo raine

    Εεε να μην το πω?? Εχω δωσει αγωνες γι' αυτο. Οπως και για τις τυροπιτες στα κυλικεια που τις εκαναν τριγωνες απο στρογγυλες!! :P

    Αγωνιστικους χαιρετισμους λοιπον!!

    Χαθηκες εσυ, αλλα ξαναρθες οπως ειδα. :)

    ReplyDelete
  13. Την καλημέρα μου στον Manolog3!

    ReplyDelete
  14. θα μείνω στη φράση "ελπίζω να γίνει κάτι να με ταρακουνήσει". πρόσεχε τι εύχεσαι, μικρέ Μανόλο..

    ReplyDelete

Εσύ είπες...