Friday, July 09, 2010

Αράζω!!

Μήπως είναι ώρα να χαλαρώσω λίγο? Να το ρίξω λίγο έξω όπως ο μπόμπιρας στην εικόνα? Όχι, τίποτε άλλο, αλλά θα ακολουθήσει ένα δύσκολο εξάμηνο με πολύ τρέξιμο και πολύ διάβασμα, μιας και η πτυχιακή έχει αρχίσει και παίρνει το δρόμο της (επιτέλους!!!).

Μπανάκια, ποτάκια, τσάρκες, κύμα, μπαλόνια, χαμόγελα, τρέλα, νεύρα, τσαντίλες, πειράγματα και όλα αυτά που κάνουν τη Ζωή ωραία. Και ας ελπίσουμε ότι τον Σεπτέμβριο τα πράγματα θα είναι καλύτερα, χωρίς κακές εκπλήξεις. Δεν ζητάω ποτέ πολλά και αυτό που θα πω τώρα (ίσως το μετανιώσω γιατί θα φανεί παρτίστικο και εγωιστικό) δεν το έχω ξαναπεί, αλλά κάποιες ωραίες στιγμές που έχω στο κεφάλι μου και θέλω να γίνουν πραγματικότητα πιστεύω μου αξίζουν!!

Αυτά... καλησπέρα και καλά να περνάμε. Άντε εβίβες!! :)))))

17 comments:

  1. Δε μενει παρά να ευχηθώ Καλό πτυχίο!

    φιλιά πολλά

    να περνας όμορφα

    ReplyDelete
  2. @ Coula

    Να 'σαι καλα βρε Κουλα! Ολοι να περναμε καλα, αλλωστε στο χερι μας ειναι!! :)

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=liml4sCCKho

    :)

    ReplyDelete
  4. ο μπόμπιρας στην φωτό μάλλον την έχει ακούσει γενικώς χαχαχα αλλά έτσι χαλάρωσε και ξεκουράσου και με το καλό να τελειώσου οι ακαδημαϊκές υποχρεώσεις!!!

    ReplyDelete
  5. Μανωλάκη φρόντισε να περάσεις τέλεια ώστε να γεμίσουν οι μπαταρίες σου και να κάνεις την τέλεια πτυχιακή!

    Δεν ξεχνώ το Ιόνιο ε; ;)

    Καλησπερούδιαααα!

    ReplyDelete
  6. καλα να περνάς κ εσύ κι εμείς! όταν έχεις καλή παρέα δίπλα σου πάντα περνάς καλά!!!



    σματς!

    ReplyDelete
  7. ααααα ξέχασα! θα ευχηθώ με τη σειρά (γιατί στην ίδια φάση περίπου είμαστε) πρώτα καλή εξεταστική το Σεπτέμβρη (αν έχεις), μετά καλό κουράγιο με την περάτωση της πτυχιακής και τελος καλό πτυχίο!!! δν ξέρω βέβαια αν εσείς έχετε και πρακτική... γιατί αν έχετε είσαστε τυχερούλιδες!!!!


    και πάλι σματς!

    ReplyDelete
  8. Καλό πτυχίο σου εύχομαι κ εγώ με τη σειρά μου!
    Και δεν είναι κακό να αράζουμε όταν μπορούμε..
    Ώρα να πάρεις δυνάμεις λοιπόν!
    Φιλιά πολλά κ να περνάς τέλεια Μανώλη μου!

    ReplyDelete
  9. καθόλου παρτίστικο.. και βέβαια θα σου πάνε όλα καλά.. το γεγονός και μόνο πως το πιστεύεις σε μεταφέρει ένα βήμα μπροστά!

    ReplyDelete
  10. και εγω για καλοκαιρι τελος
    :))
    καλες διακοπες να περασεις σουπερ

    φιλια

    ReplyDelete
  11. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ...

    ψιτ..
    εγώ τέλειωσα!!!
    το πήρα το γ...ο
    χιχιχι..

    και στα δικά σας..
    προς το παρόν κάνε όοοολα αυτά που θες και άσε το Σεπτέμβριο
    αν θές είναι πολύ μακρυά ;)

    κισσ

    ReplyDelete
  12. @ It.aldo raine

    Ποιος ειναι αυτος ο κυριος δεν τον ξερω? Βγαλμενος απο 70's ειναι παντως!! :P

    @ mahler76

    Μορφη ο μικρος στη φωτο!! Μακαρι να τελειωσω αλλα δεν το βλεπω.

    @ ..οι οξύμωροι

    Σας ευχαριστω πολυ αυτη και αυτε!! Το Ιονιο ουτε εγω το ξεχναω, λες να μας ξεχασει εκεινο ομως? Δεν νομιζω, σαμπως στο χερι του ειναι? χαχα

    ReplyDelete
  13. @ Από μικρό κι από τρελό

    Ολη καλα να περναμε Αννα!! Η παρεα ειναι ο κυριοτερος παραγοντας. Το Σεπτεμβριο δυστυχως θα εχω εξεταστικη οποτε σιγουρα πρεπει να ειναι καλη.
    Εχουμε και εμεις πρακτικη και με αυτη πρεπει να αρχισω να ψαχνομαι αλλα με την πτυχιακη που εχω μπλεξει ειμαι δεσμευμενος με καποιες καταστασεις ρε γαμωτο.

    Φιλια καλα να περνας και εσυ!! :))

    @ *Κορίνα*

    Εγω μια Ζωη το αραγμα ψαχνω Κορινα!! :P Το θεμα ειναι μη γινουμε "νιβεα" απο το πολυ αραγμα γιατι τοτε οχι δυναμεις δεν παιρνεις, αλλα μεχρι και να περπατησεις βαριεσαι.

    @ kat.

    Λες βρε Κατερινα? :-/ Μακαρι, μακαρι.

    @ Skouliki

    Και εσυ καλες διακοπες να εχεις σκουλικιιιιιιι!!! :))

    ReplyDelete
  14. @ Miss Pink

    Σε ζηλευωωωωωωωωωωω Κατερινα!!! Καλη σταδιοδρομια να εχεις πραγματικα μεσα απο την καρδια μου γιατι εισαι πολυ ενταξει ατομο!! Ο,τι καλυτερο να εχεις στη Ζωη σου. :)
    Αντε να δω εγω τι θα κανω και ποτε θα τελειωσω γιατι η εξεταστικη του Ιουνιου με πηγε *μπιιιπ* *μπιιιπ*.... Γενικα ποτε δεν με πηγαινε η εξεταστικη του καλοκαιριου!
    Ουυυφφ θα δουμε, εχω στεναχωρηθει καπως με τη κατασταση μου.

    ReplyDelete
  15. άκουσε να σου πω γλυκό μου:
    καταρχήν να μη στεναχωριέσαι ΚΑΘΟΛΟΥ για τέτοια θέματα!
    είσαι μικρός και έχεις όοοολο τον καιρό μπροστά σου και για να κάνεις πράγματα, και για να κάνεις λάθη κτλ κτλ...

    εμένα που με "ζηλεύεις" έφτασα στα 33 να τελειώσω αυτό που πάντα αγαπούσα, την πληροφορική!
    όταν έδινα εγώ πανελλήνιες η σχολή αυτή δεν υπήρχε και οι Η/Υ δεν ήταν και πολύ πολύ ακόμα διαδεδομένοι.
    έδωσα φιλοσοφική, απέτυχα, απογοητεύτικα και δεν ξανάδωσα!
    και ήρθε ο καιρός που κατάφερα να μπω και να τελειώσω αυτό που ήθελα πραγματικά και τώρα είμαι τρισευτυχισμένη.
    άκουσα πολλά έξυπνα του στυλ "τι θες κι εσύ τώρα σε τέτοια ηλικία και παιδεύεσαι" κτλ.
    δεν με νοιάζει αν θα βρώ δουλειά λόγω του πτυχίου αλλά νοιώθω super που παράλληλα με 2 δουλειές κατάφερα και το πήρα για πάρτυ μου!(βοήθησε και η περσινή απόλυση χιχιχι)

    αυτό που θέλω να σου πω και άρχισα τις μαμαδίστικες αναλύσεις είναι οτι όλα θέλουν το χρόνο τους κι εμάς να είμαστε εκεί καλά...!
    ξέρεις εσύ δεν σε φοβάμαι :)))
    μόνο μη σκάς για πράγματα που δεν αλλάζουν και ίσως να μην είναι και τόσο τραγικά τελικα ;)

    σματς και σμουτς τώρα γιατί πολύ το σοβαρέψαμε και δεν μας πάει :ΡΡΡΡΡ

    ReplyDelete
  16. Ακόμη αράζεις εσυ;;;;

    Για μαζεψου!

    :))

    ReplyDelete
  17. @ Miss Pink

    Τα κραταω ολα αυτα που λες Κατερινα!! Μην νομιζεις γκρινιαρης ειμαι!!

    @ (Cou) Coula

    Μαζεμενος ειμαι!!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...