Friday, June 04, 2010

Αναπάντητες κλήσεις παντού

Σήμερα θα σου πω για αυτό που με νευριάζει αφάνταστα και τις τελευταίες δύο εβδομάδες συμβαίνει συνέχεια σε καθημερινή βάση. Μου κάνουν αναπάντητες χωρίς λόγο, ότι ώρα να 'ναι. Ρε γαμώτο τι το έχεις το κινητό για παιχνίδι? Έλεος. Αν θες να μου πεις ότι με σκέφτεσαι ή ό,τι άλλη μαλακία σου έρθει στο μυαλό απλά ρίξε ένα μήνυμα ή πάρε με τηλέφωνο. Δε θες να χρεωθείς για τα μούτρα μου, στείλε mail. Η αναπάντητη δεν μου λέει κάτι. Αφού ξέρεις πως όταν μου κάνεις αναπάντητη θα σε πάρω τηλέφωνο στα καπάκια για να μου πεις τι θες, νομίζοντας πως κάτι συμβαίνει ή δεν θες να χρεωθείς κλπ. Όταν δεν ανταποκρίνομαι αμέσως σημαίνει πως έχω δουλειά εκείνη τη στιγμή και είμαι απασχολημένος, μπορεί να μην το άκουσα στην τελική. Μη μου κάνεις 5-10 αναπάντητες μέσα σε πέντε λεπτά. Επίσης όταν σε παίρνω και σε ρωτάω τι έγινε, μη μου λες τίποτα, γιατί τσαντίζομαι. Τσαντίζομαι και με την φράση των δύο τελευταίων χρόνων που παίζει πολύ στην κοινωνία... γιατί δεν βάζει what's up να μιλάμε και να στέλνουμε μηνύματα δωρεάν. Όρεξη είχα να κουβαλάω δύο συσκευές μαζί μου, έχω δει και άλλους να έχουν και τρεις (!!!!!). Από δω ή γυναίκα μου από εκεί το αίσθημα μου.

Και εκτός όλων αυτών έχω και κάποιους άλλους να με παίρνουν τηλέφωνο και να μου λένε για το σπίτι που νοικιάζω στη Θεσσαλονίκη. Τους λέω ότι έχει γίνει τυπογραφικό λάθος στην αγγελία και έχουν βάλει το νούμερό μου αντί για το κανονικό και αυτοί συνεχίζουν μετά από 5 λεπτά να με ξαναπαίρνουν. Εδώ δεν έχω μαντήλι να κλάψω μου λένε για σπίτια!!

Γαμώ το κέρατο μου καλοκαιριάζει, πιάνουν οι ζέστες και θα άρχισω να δαγκώνω. :P

13 comments:

  1. Γι αυτο κι εγω δεν χρησιμοποιώ κινητά παρά μόνο ένα για έκτακτες αναγκες και τελειώνει το δράμα αυτο!

    Για χαλάρωσε λίγο και να πας να κάνεις ένα μπανάκι στη θάλασσα να πάρεις λίγο χρώμα κι αμέσως θα νιώσεις καλύτερα!

    Τέλος μην μας το κρύβεις το σπίτι στην Θεσσαλονίκη....δεν θα το πούμε στην εφορία...αχαχαχα

    Φιλιάααααααααααα
    μουατςςςςςςςςς

    ReplyDelete
  2. @ Coula

    Λες να βγαλω αυτο το αγαλματενιο μου κορμι με τον φοβερο κοιλιακο στην παραλια εε? :P

    Κοιτα την τελευταια φορα επειδη με ειχε παρει τηλεφωνο μια κοπελα (29 χρονων) με ωραια φωνη την κρατησα παραπανω στο τηλεφωνο και τις ελεγα λεπτομεριες για το σπιτι!! :P

    Αντε φιλια Κουλα, και Coulo Σαββατοκυριακο να εχεις!! :D

    ReplyDelete
  3. AX λέω ΑΧ..
    τα νιάτα με τις αναπάντητες και τα νάζια..
    άιντε βρε μην γκρινιάζεις που σε σκέφτεται.. μπααα... :Ρ

    Καλά ΡΕ... με ξεσπιτώνεις και δεν λές τίποτα????
    νοικιάζω εγώ το ωραίο σου σπιτάκι εδώ Σαλόνικα κι εσύ βάζεις αγγελίες :ΡΡΡΡ
    γι'αυτό μου είπες να μην αναφέρω οτι είσαι ο σπιτονοικοκύρης μου στο blog???

    τστστσ..
    ΑΝΤΡΕΣ!!!

    (οκ οκ.. λίγο το διάβασμα , λίγο η ζέστη, τα λόγια του παπά... λάλησα!)

    ReplyDelete
  4. Όοοολες οι αναπάντητες είναι από το ίδιο άτομο;

    Χαλάρωσε χρυσούλι μου και απλά μην απαντάς. Θα αναγκαστεί να σου στείλει μήνυμα. Τότε να την επιβραβεύσεις, θα το ξανακάνει! Στα παιδάκια πιάνει!

    Όσο για το σπίτι, κάνε εκπτώσεις..
    Σε ποια περιοχή είναι;

    ReplyDelete
  5. Αυτό με τις αναπάντητες, μου θυμίζει πολύ γυμνάσιο.. Όταν παίζαμε με αναπάντητες με αυτον που μας άρεσε. Λες να ισχύει και στην περιπτωση σου? Πάντως για το what's up,η ζωή μας έχει κάνει έτσι Μανώλη μου.. Αν βάζεις 5αρα κάρτα και σου μενουν 4.40, και αν μετά έχεις βάλει τα πρόσθετα 2 ευρώ σου μένουν 2.40, πώς να πάρεις τον άλλον που έχει άλλο δίκτυο? Μπερδεμα..
    Όσο για το λάθος τηλέφωνο, δεν μου έχει τύχει, αλλά αν πάρεις την εφημερίδα δεν θα κάνουν τίποτα?
    Καλημέρα και καλό ΣΚ!!

    ReplyDelete
  6. Πόσο δίκιο έχεις.. σπάνε νεύρα οι αναπάντητες είναι γεγονός!! Ούτε στο γυμνάσιο δεν παίζαμε έτσι.. Υπομονή!! Και το πολύ πολύ κλείστο να ηρεμήσεις!! Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  7. Μισώ τα κινητά.. Μακάρι να μην υπήρχαν.. 1 έχω και το χρησιμοποιώ πολύ λίγο, για τα τηλέφωνα που πρέπει να γίνουν και για ελάχιστα μηνύματα.. Μέχρι εκεί και τίποτα παραπάνω.. Οι αναπάντητες ήταν κάποτε (σχεδόν 10 χρόνια πριν) του στυλ "σε σκέφτηκα".. Πλέον, με τόσα λεπτά ομιλίας δωρεάν και με τόσα μηνύματα, είναι... παλιπαιδισμός!!!

    ReplyDelete
  8. Αναπάντητες? :-O επιστροφή στο Γυμνάσιο??!

    ReplyDelete
  9. εγώ απλά δεν απαντάω. άσε που τις μισές ώρες της μέρας το έχω κλειστό.

    ReplyDelete
  10. να δεις εγώ τι τραβάω με τα κινητά...

    ReplyDelete
  11. Χαχαχα πολύ σωστά τα λες! Νομίζω πως ακόμα πιο εκνευριστικό είναι οι αναπάντητες με απόκρυψη! Σου έχει τύχει ποτέ; Δε μιλάω για κλήσεις όπου δε φαίνεται το νούμερο, μιλάω για κανονικές αναπάντητες όπου χτυπάει μόνο μια φορά κι όταν τσεκαρεις να δεις ποιος ήταν λέει άγνωστος! Ποιό το νόημα σε κάτι τέτοιο, εκτός απο το να σου σπάσει τα νεύρα;!!

    ReplyDelete
  12. "Αφού ξέρεις πως όταν μου κάνεις αναπάντητη θα σε πάρω τηλέφωνο στα καπάκια για να μου πεις τι θες, νομίζοντας πως κάτι συμβαίνει ή δεν θες να χρεωθείς κλπ. Όταν δεν ανταποκρίνομαι αμέσως σημαίνει πως έχω δουλειά εκείνη τη στιγμή και είμαι απασχολημένος, μπορεί να μην το άκουσα στην τελική. Μη μου κάνεις 5-10 αναπάντητες μέσα σε πέντε λεπτά. Επίσης όταν σε παίρνω και σε ρωτάω τι έγινε, μη μου λες τίποτα, γιατί τσαντίζομαι."

    Τι ζουζουνιάρικο και γλυκό!! Μπλογκ "Ιστορία αγάπης" είσαι χιχιχ!
    Πάντως να ξερεις αν δεν σηκώσει άντρας το τηλέφωνο, οι γυναίκες αρχίζουμε από το χειρότερο σενάριο. Δεν ξέρω γιατί το έχουμε έμφυτο.

    Μια φορά ένας στο λύκειο νόμιζα πως είχε πάθει σκωληκοειδίτιδα γιατί δεν έμπαινε μσν! λολ

    ReplyDelete
  13. Βρε Blu3Th1nk3r που την ειδες την ιστορια αγαπης? Εδω σου λεω τα προβληματα με τις αναπαντητες που ακομα και τωρα εξακολουθουν να μου γινονται.

    Εγω οι μονες αναπαντητες που κανω παντως ειναι οταν παιρνω λαθος τηλεφωνο! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...