Thursday, May 20, 2010

Καλησπέρα


Εδώ είμαι δεν χάθηκα... αλλά ξέρεις τι γίνεται, δεν ξέρω τι να γράψω. Γίνονται πολλά, όλα τρέχουν γύρω μου και δεν προλαβαίνω να τα αποτυπώσω, άσε που ποτέ δεν ήμουν καλός σε αυτό. Προτιμώ λοιπόν να τα ακολουθώ. Να πω την αλήθεια είμαι και αγχωμένος με τη σχολή, βλέπεις έξι μαθήματα έμειναν για να τελειώσω από το μπουρδέλο. Κανένας θεός δεν το ξέρει, αλλά και να το μάθει δεν θα το πιστέψει. Πρέπει λοιπόν να κάνω ένα γερό "ντου" τώρα τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο να καθαρίσω.

Τώρα περί αγάπης, έρωτα τι να σου πω και γι' αυτό? Με φοβάται λέει... Σηκώνει κουβεντά αυτό αλλά με Bacardi ή Havana Club - εεε όσο να πεις έχουμε και ένα επίπεδο στο ποτό- πάντως σε γενικές γραμμές είμαι καλά όταν μιλάω με Εκείνη. Χαμογελάω, ξεχνιέμαι, νευριάζω γενικά είμαι στην τσίτα. Καλό αυτό γιατί κρατιέμαι ζωντανός, κινούμαι. Θα δείξει, δεν το ψάχνω, θα έρθει μόνο του.

Χμμ άλλο? Θα ήθελα πολύ να γύριζα σε τίποτα νησάκια του Ιονίου τώρα, μη φανταστείς ξενοδοχεία και τέτοια. Παραλία, ποτό, μουσική, μαγιώ και ύπνος πολλών "αστέρων" κάτω από αυτά. Και το πρωί ξύπνημά, από ένα δωμάτιο με θέα...

Αυτά προς ώρας...θα επιστρέψω, εδώ κυκλοφορώ και παρακολουθώ.

Καλησπέρες :)

17 comments:

  1. χεχε..
    μια χαρά η ανάρτηση...
    και επειδή κάθε παράγραφος και ένα θέμα θα σχολιάσω δεόντως:

    εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!
    κι εγώ ευελπιστώ ιούλιο να έχω τελειώσει για πάντα και Νοέμβριο να κορνιζώσω ένα πτυχιάκι μούρλια
    οπότε κουράγιο
    θα αλληλογκρινιάζουμε σε κανα μήνα οκ? :ΡΡΡΡ

    περι έρωτος και άλλων δαιμονίων...
    καλύτερα στην τσίτα φιλαράκι παρά σε βαλτωμένα πράγματα... ;)
    και το να σε φοβούνται καμιά φορά δεν είναι κακό ;)
    απλά
    be yourserlf και... enjoy :)))

    καλά αυτό που περιγράφεις έρχεται σε πληηηηηηρη αντίθεση με αυτό που ακούω τώρα απο έξω... ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ!!!!
    ουφ..
    και στο βάθος ακούω Bob Marley και εσένα να ροχαλίζεις στ'αστέρια..
    εεεεεεεε.. λυπήσου με :ΡΡΡΡ

    αυτά και να επιστρέψεις σύντομα :)
    είσαι καλό τυπάκι...
    γράφε τις σκέψεις σου, το'χεις ;)

    ReplyDelete
  2. @ Miss Pink

    Γεια σου Κατερινα!! :)

    Αντε μακαρι ολα να μας πανε καλα. Εγω οχι μονο κορνιζα, αλλα και γιγανοαφισα θα το κανω. Αμε μου αρεσει να γκρινιαζω!! :P Αλλα που θα παει θα το παρουμε, στο χερι μας ειναι. Εδω το παιρνουν (με την καλη εννοια) αλλοι και αλλοι!!

    Οσο για τον ερωτα και τα δαιμονια που λες και εσυ, τι να σου πω? Αποψη μου, στις (υγιεις) διαπροσωπικες μας σχεσεις, ακριβως επειδη ειμαστε οι εαυτοι μας, θα πρεπει να μη μας φοβουνται. Δεν κρυβουμε κατι, ανοιχτο βιβλιο ειμαστε. Δεν υπαρχει λογος για το συναισθημα του φοβου.

    Πριν κανα πενταλεπτο επιασε και εδω καταιγιδα... εγω ακουω Nick Cave απο τα ηχεια... και μην παραπληροφορεις τον κοσμο δεν ροχαλιζω. Και αν το κανω πρεπει να ειναι τοσο σιγα, που να φανταστεις δεν με ακουω στον υπνο μου. :))

    Ποτε ρε γαμωτο δεν τα πηγα καλα με τον γραπτο λογο, λιγο το κακο συνακτικο, λιγο η ορθογραφια, την εκθεση ιδεων παντα την ειχα παρει με κακο ματι. Μη κοιτας που ανοιξα αυτον εδω τον χωρο... οι συγκιριες το εφεραν!!

    ReplyDelete
  3. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!!!
    ...αλλά το βουντού για ποιόν το κάνεις;

    ReplyDelete
  4. @ Ιωάννα

    Καλησπερα Ιωαννα σε ευχαριστω πολυ, θα την χρειαστω εκτος απο το διαβασμα. :))

    Οι εικονες που βαζω στις αναρτησεις μου τις δεν εχουν να κανουν παντα με το θεμα του κειμενου. Απλως μια εικονα που μπορει να μου αρεσει την βαζω.

    Να 'σαι καλα, καλως ηρθες κιολας στο χωρο μου. Να προσεχεις και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!! :))

    ReplyDelete
  5. Εσένα φοβάται καλέ? Συμπεριφορά εννοείς, αντιδράσεις? Πάντως, καλό είναι να υπάρχει -λίγη- ένταση στη σχέση, δεν βαριέσαι και είναι αναμένα τα αίματα, ενώ στην αντίθετη περίπτωση δεν νομίζω να σ'άρεσε..
    Όσο για τη σχολή, άντε μωρέ, δώσε τώρα να φύγει από το κεφάλι σου!Πότε θα αντέξεις να είσαι φοιτητής? Σ'αφήνω, το κρεβάτι μου με καλεί! Καλό ξημέρωμα και καλό τριήμερο!

    ReplyDelete
  6. @ *Κορίνα*

    Καλως την Κορινα χρονια ολοκληρα ειχες να φανεις!! Καλα εισαι?

    Εμενα φοβαται ναι, για να το λεει κατι θα ξερει, της εχω εμπιστοσυνη. :) Αν και δεν μιλησα για σχεση γιατι δεν υπαρχει, παρολα αυτα σιγουρα δεν μπορω τη μιζερια και τις στασιμες καταστασεις σε οτιδηποτε. Θελω τις τσιτες μου οσο να πεις. :P

    Τωρα θα δωσω να τελειωνω, δεν ειναι μονο να φυγει απο το κεφαλι, ολοκληρη πρεπει να φυγει που με εχει καβαλησει.

    Καλο τριημερο να εχεις και εσυ καλα να περασεις σε οτι κανεις!! :)

    ReplyDelete
  7. Όλα καλά θα πάνε αν δε γκρινιάζεις!

    Λίγα μαθηματα χρωστας!

    Θα ξεμπερδεψεις αν στρώσεις λιγο κωλο και διαβασεις αυτες τις μερες και λίγο τον Αϋγουστο!

    Να σου πω την αληθεια κι εγω βαρεθηκα με τη δουλειά και θελω να ερθει το Καλοκαιρι να αράααααααααααααααααξω!

    Αχ παραλίες, ποτάκια, καφεδάκια φλερτάκια και κανένας Couλός αν είμαι τυχερή!

    Μην ανησυχείς και να γράφεις αν έχεις όρεξη!Αν δεν εχεις παίξτο αλλοδαπός!!!

    :))))))

    Κι εγώ αρχιζω αν στερευω!

    φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  8. @ Coula

    Καλησπερα Κουλα. Μωρε το ξερω οτι χρωσταω λιγα και οτι ειναι ευκολο να περαστουν το θεμα ειναι να κατσω ομως να διαβασω. Γιατι για μενα τα τελευταια 22 χρονια της Ζωης μου η λεξη διαβασμα ειναι αγνωστη, ποσο μαλλον η εφαρμογη της. :P

    Ολα θα σου ερθουν και ο κουλος και ο καλος και ολοι. Κατι μου λεει οτι αυτο το καλοκαιρι θα ειναι ομορφο, παρολο την "κριση" που μας εχουν ζαλισει τα... αυτια.

    ReplyDelete
  9. μια μεγάλη καλησπέρα και καλή επιτυχία στα μαθήματά σου.

    ReplyDelete
  10. @ mahler76

    Καλησπερα και απο εμενα mahler να σαι καλα για την θετικη ενεργεια, θα την χρειαστω στα σιγουρα!! :D

    ReplyDelete
  11. αυτό με τη μουσική και το ποτό κάτω από τα άστρα μου άρεσε πολύ!

    και εγώ το θέλω! το πουλάνε κάπου; ή..

    ReplyDelete
  12. @ kat.

    Καλησπερα Κατερινα!! Ωραια εικονα ετσι μην πεις?

    Δεν το πουλανε πουθενα, απλα αμα το θες πολυ, το απραζεις με τσαμπουκα και με το ετσι θελω και το εχεις!!

    ReplyDelete
  13. Εγώ είπα..
    Καλη επιτυχία με το καρκίνωμα την εξεταστική. Εγώ χαίρομαι τόοοοοοοσο πολύ που έχω τελειώσει..
    Σε ό,τι αφορά σε έρωτες και τέτοια, σίγουρα δεν είμαι η κατάλληλη για να ομιλήσω. 6 χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο. Τι μπορώ να πω άλλωστε; Φοβάται ε; Μη σε νοιάζει. Θα την πιάσω εγώ η Αυτή Εκείνη και θα της πω 2 λογάκια.. Είσαι σε καλά χέρια και συ και τ' όνομα σου..

    Νησί του Ιονίου!! Τέλεια. Λατρεύω το Ιόνιο.. Μας παίρνεις μαζί σου όταν πας; Άντε βρε και τα έξοδα...δικά σου!!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Σε ζηλευω που εχεις τελειωσει!! Αλλα καποια στιγμη θα τελειωσω και εγω και θα με ζηλευουν οι αλλοι!! :PpP

    Εε 6 χρονια ειναι αυτα, σερι κιολας, οσο να πεις ειναι καποια εμπειρια. Αμα την πιασεις Εκεινη παντως πριν της πεις αυτα τα δυο λογακια, πες της να μου φτιαξει κανα παγωτο σοκολατα να φαω!! :D

    Τα νησια του Ιονιου για μενα ειναι τα ομορφοτερα στην Ελλαδα, μονο τα δεντρα που φτανουν μεχρι τη θαλασσα και τα φανταστικα καταγαλανα νερα, ιδιαιτερα στις δυτικες πλευρες των νησιων, ειναι το κατι αλλο!! :)

    Σας παιρνω μαζι ετσι και αλλιως εξοδα θα εχουμε μονο τα "ξυδια"! Περα απο την πλακα εχω στο μυαλο μου κατι που θελω να κανω... την καταλληλη παρεα ψαχνω που να μπορει να με ακολουθησει εστω και για 10 μερες. Με τους φιλους μου δεν μπορω να συνενοηθω!!

    ReplyDelete
  15. Είσαι νευρικός και γκρινιάρης σαν εμένα? :P

    ReplyDelete
  16. @ Parakmiako Ergaleio

    Ειμαι νευρικος και γκρινιαρης... λιγο!! :P

    ReplyDelete
  17. καλο μηνα

    εγω γυρισα απο βερολινο αλλα το θεμα ειναι γιατι γυρισα ??
    καποιος να με πεταξει πισω
    και εγω αρχισα να χανομαι απο τα μπλογκς
    ψιλοβαρεθηκα κιολας
    θελω μπανιο !!!!!!!!11

    ReplyDelete

Εσύ είπες...