Wednesday, April 07, 2010

Ό,τι να 'ναι...

Επειδή δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να πώ ή καλύτερα δεν ξέρω πως να το εκφράσω αυτό που έχω στο κεφάλι μου... είπα να αλλάξω στάση σε αυτό το χώρο. Η ανάρτηση αυτή είναι για όποιον περάσει από εδώ, μπορεί να πει ό,τι γουστάρει, ό,τι τον προβληματίζει, τον ευχαριστεί, τον νευριάζει. Να ρωτήσει διάφορα που έχει σαν απορία, να αφιερώσει τραγούδια, να ξεσπάσει, να με βρίσει άμα λάχει.... κλπ. :P.

Εγώ βγάζω σέντρα όποιος θέλει βάζει γκολ. Παίξτε μπάλα, δικό σας το γήπεδο... ίσως κάτι βγει!!

Άντε καλημέρες, περιμένω!! :))

30 comments:

  1. ευχαριστούμε για το βήμα!

    ..αλλά εγώ προσωπικά δεν θέλω να πω τίποτα στην παρούσα φάση!! θέλω μόνο να χαρίσω τη σιωπή μου σε όλα εκείνα που θα έρθουν να μας βρουν..
    γκούχου!

    και του χρόνου!

    ReplyDelete
  2. αχ, να' σαι καλά βρε παιδί μου...Επιτέλους, ένα ποστ που μας αφήνει να εκφραστούμε όπως θέλουμε. Θέλω να ρίξω λοιπόν δέκα φάσκελα σ' αυτόν τον μακάκα που έριχνε δυναμίτες στην Ανάσταση και δε μπορούσα να μπω στο αμάξι. Επίσης, στη μαντάμ που μετά την Ανάσταση περιφερόταν με λουκ Λειντυ Γκάγκα made in Kipseli. Αυτά προς το παρόν. Αν θυμηθώ κάτι, θα επανέλθω, να είσαι σίγουρος :)

    ReplyDelete
  3. @ kat.

    Λες να μας βρουν πολλα και κακα πραγματα?? Και εγω το πιστευω οτι οι επομενη 3-4 μηνες θα ειναι δυσκολοι για την ελληνικη κοινωνια.

    @ Pink_Fish

    Γεια σου ροζ ψαρι! Δυστυχως καθε ανασταση τα ιδια, το κακο ειναι πως δεν παιρνουν μετρα ασφαλειας.

    Καλα και εγω φετος ειδα τρελα πραγματα...πολυ μπουζουκοκατασταση και τα-εβγαλα-ολα-εξω ειδα. :P

    ReplyDelete
  4. χρονια πολλα και σε σενα καισ τον γλυκο τσακι ! :))

    θελω να απαντηθει το βαθυστοχαστο ερωτημα μου ..

    γιατι δεν μπορω να φιλησω τον αγκωνα μου ?

    ReplyDelete
  5. @ Skouliki

    Χρονια πολλα και σε σενα...

    Τον αγκωνα σου δεν μπορεις να τον φιλησεις γιατι δεν εχει νοημα να κανεις κατι τετοιο. Οποτε κατα τη δημιουργια του ανθρωπου το να γραψεις καποιες γραμμες κωδικα για να εκτελειται η παραπανω διαδικασια ειναι ανουσια. Ο προγραμματιστης λοιπον εστιασε σε αλλα σημεια!! ;)

    ReplyDelete
  6. μου αρέσει η απάντησή σου στο σκουλήκι!!!! Πολύ όμως!!!

    Εμένα με απασχολούν πολλά θέματα....
    τόσα πολλά που λέω να κάνω ανάρτηση για αυτά!

    Το κύριο πρόβλημά μου όμως είναι ότι θέλω να κάνω το 24ωρο να μεγαλώσει!!!!!!
    Πως γίνεται αυτό κύριε προγραμματιστά μου???


    σματς!

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!

    Μου άρεσε η εικόνα του Τσάκι!
    Τι θα μπορούσα να προσθέσω στο ότι να 'ναι?? Πολλά και τίποτα.. Η φάση είναι τέτοια αυτές τις μέρες που όρεξη δεν υπάρχει (όχι ότι υπήρχε πριν, ζούμε στην εποχή της βαρεμάρας), ο καιρός φτιάχνει, η γυναικεία μεταμόρφωση έχει ξεκινήσει, ο καιρός φτιάχνει, αλλά ζεστό ακόμα δεν τον λες.. Και μέσα σε όλα αυτά, ψάχνουμε να βρούμε χρόνο...

    ReplyDelete
  8. @ Από μικρό κι από τρελό

    Ωρες ωρες και εγω ο ιδιος με θαυμαζω οταν τα λεω!! :P

    Το 24ωρο μεγαλωνει ευκολα αναλογα με τις αντοχες μας. Που θα πει...πως παμε τις μερες σερι. Το εχω κανει και εχω δει σπουδαια αποτελεσματα. Βεβαια εξαρταται απο τις αντοχες του καθενως!! ;)

    @ Γιώργος Τ.

    Καλημερα Γιωργο χρονια πολλα!!

    Αυτο με τον καιρο και τη βαρεμαρα το εχω παρατηρησει και εγω. Το οτι η γυναικες αρχιζουν και φορανε ολο και λιγοτερο μου φαινεται μια χαρα. Οσο αναφορα οτι δεν το λες ζεστο να το πεις και σε κοινους που κυκλοφορουν με βερμουδες και κοντομανικα...ελεος φετος ολο το χειμωνα με το που εκανε μια ζεστη μερα ολοι την ειδανε eurostyle και φορουσαν κοντομανικα!!

    ReplyDelete
  9. Eγώ λέω ότι πρέπει να βιαστώ γιατί θα φάω ξύλο. Εγώ προγραμματίστηκα για να αργώ. Εγώ είμαι χάλια άτομο. Εγώ βαριέμαι. Εγώ είπα πάλι πολλά..

    Καλησπέρα :))
    Εδώ Αυτή

    ReplyDelete
  10. @ Αυτή ή αυτός;

    Καλησπερα... καλο ειναι να αργεις. Το συνηθιζω και εγω, μου αρεσει να τους βλεπω ολους μαζεμενους και να σκαω μυτη τελευταιος!! Δεν μιλαω για επαγγελματικα ραντεβου εκει ειμαι Αγγλος!! :)

    @ Miss Pink

    Μολις διαβασα το σχολιο σου στο μυαλο μου ηρθε το τραγουδι του Manu Chao Bongo Bong

    ReplyDelete
  11. Θέλω να βρω μια δουλειά (είπαμε ανεργία και δημοσιογραφία πάνε μαζί, αλλά νισάφι!), θέλω να ξεφύγω λίγο από την Αθήνα, θέλω ένα παγωτό, αλλά κάνω δίαιτα, θέλω να γίνω δέκα κιλά πιο αδύνατη χωρίς τη δίαιτα, θέλω αγάπη σε όλον τον κόσμο και world peace!!!!
    Ευχαριστώ για το βήμα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
  12. @ ele

    Ελε ολα θα φτιαξουν... ροδα ειναι και γυριζει. Τωρα μη μου πεις οτι δεν τρως παγωτα κοσμος χωρις παγωτα και σοκολατες ειναι κολαση!!

    Και εγω θελω αγαπη, ειρηνη και δωρεαν τριφυλλα αλλα κανεις δεν με ακουει!! :PpP

    Λευτερια στη Βορεια Μυκονο που ειναι κατω απο τη ροζ μποτα του κατακτητη!! :D

    ReplyDelete
  13. εγώ απλά να πώ πως λατρεύω ΤΣΑΚΙ!!!! Καλό απόγευμαααα

    ReplyDelete
  14. @ mahler76

    Ολοι αγαπαμε τον Τσακι!! :P

    ReplyDelete
  15. και αν προκειται για μια ανεξερευτητη ερωτεγενης περιοχη ???
    που δεν θα μαθουμε ποτε

    ReplyDelete
  16. Λευτεριά και στα βόρεια προάστια των Αθηνών που έχει κατακλυστεί από τις ποικιλόχρωμες πουκαμίσες των κατακτητών της Μυκόνου!!!!

    ReplyDelete
  17. @ Skouliki

    Βρε Σκουλικι αμα ηταν ερωτογενης περιοχη και παλι αλλος θα πρεπει να μας το κανει. Αλλιως αμα ηταν να το ανακαλυπταμε και να φιλουσαμε μονοι μας τον αγκωνα μας τοτε θα ηταν αυτοικανοποιηση!! Σωστα δεν τα λεω?

    @ ele

    Βορεια προαστεια ημουν το Σαββατο γενικα ειδα τρελη καγκουρια... ειδικα απο τα πιτσιρικια! :P

    ReplyDelete
  18. Ο Τσάκι είναι όλα τα λεφτά!
    Καλησπέρα

    ReplyDelete
  19. @ KitsosMitsos

    Καλημερα KitsoMitso!!

    Σε πολλους βλεπω πως μας αρεσει ο Τσακι... μηπως πρεπει να το κοιταξουμε? :P

    ReplyDelete
  20. Πωπω...τελειο! Μπορώ να ξεκινήσω από απλές ερωτήσεις και να καταλήξω σε πιο κίνκυ δηλ;;;;;
    Το παίρνω το οκ;; χιχιχ

    ReplyDelete
  21. @ Blu3Th1nk3r

    Ρωτα οοοτι θες, εχω ολες τις απαντησεις!! :P

    Και τι θα πει κινκυ δηλαδη που δεν μπορω να απαντησω? Χυμα ειμαστε δεν εχουμε ταμπου εδω... εκτος και αν το φερει καποιος για να παιξουμε!!

    ReplyDelete
  22. Εσύ το ζήτησες! Μουαχαχα

    1. Ποια είναι η ιδανική δουλειά για σένα που θα σε ικανοποιούσε και θα ήσουν (σχεδόν) απόλυτα ικανοποιημένος;(στον επαγγελματικό τομέα τουλάχιστον)

    2. Με την κοπέλα που μιλάς συχνά πυκνά στο μπλογκ, τα ξανα βρήκατε; Αν ναι, είναι έτσι όπως το ονειρευόσουν;
    Αν οχι, τι αισθάνεσαι πλέον για εκείνη;

    3. Έχεις γενικά εμπιστοσύνη στους ανθρώπους; Και αν κάποιος προδώσει την εμπιστοσύνη που του είχες μπορεί να την ξανακερδίσει;

    4. Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον σου;

    Και τώρα πάμε στα κίνκυ...

    5. Πόσο χρονών ήσουν όταν έκανες για πρώτη φορά σεξ;

    6. Αγαπημένη στάση και φετίχ;

    7. Έχεις κάνει ποτέ ομαδικό ή θα ήθελες να κάνεις;

    8. Τι ηλικίας γυναίκες προτιμάς;

    9. Ποιό είναι το πιο τρελό μέρος που έχεις κάνει σεξ ή θα ήθελες να κάνεις;

    10. Έχεις βιντεοσκοπίσει ποτέ την ερωτική πράξη;

    :DDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  23. @ Blu3Th1nk3r

    1. Αν η δουλεια ηταν ευχαριστηση δεν θα σε πληρωναν για να την κανεις. Εγω ειμαι αυτης της αποψης.
    Τωρα περα απο την πλακα αυτη που κανω IT (δικτυα Η/Υ, software, hardware κλπ) με ευχαριστει απολυτα, αυτο ηθελα να κανω απο μικρος.

    Τωρα αν δεν εκανα αυτο θα δουλευα σε κατι που εχει να κανει σχεση με τη θαλασσα. Πλωριος σε ιστιοπλοικο ας πουμε! :P

    2. Με την κοπελα τα εχουμε βρει, τα εχουμε χασει, τα χουμε ξαναβρει, τα χουμε ξαναχασει. Τι αισθανομαι για Εκεινη? Τα παντα...

    3. Στους δικους μου ανθρωπους ναι εχω εμπιστοσυνη... οι αλλοι παντα περνανε ενα τεστ, ψυχολογικο για αρχη και ας μην το καταλαβαινουν :P Αν με προδωσει, αλλα μετα ζητησει συγνωμη, και φανει με πραξεις και στην μετεπειτα συμπεριφορα του και βεβαια. Μπορουμε να ξαναπαιξουμε ανετα φαπες. :)

    4. Εξελιξη...


    5. Ξερω γω, καπου μεταξυ 15-16

    6. Οποια της αρεσει! ;) Φετιχ? Ποτε δεν το καταλαβα αυτο... τι ειναι!

    7. Ουτε εχω κανει, ουτε θα ηθελα. Ο ερωτας ειναι κατι μεταξυ δυο ανθρωπων... Τωρα τι να σου πω αμα βρεθω με Παπαριζου, Παπουτσακη, Ματσουκα, Στικουδη κλπ και με ποθουν τοσο πολυ πολυ πιθανον!! Χαχαχαχα

    8. Δεν εχω κολληματα με την ηλικια, με την επικοινωνια εχω και οταν ανοιγει το στομα της να μην πεταει μπουρμπουληθρες. Βεβαια παντα εμπλεκα με μεγαλυτερες 3+ χρονια

    9. Καπου μοναδικα... και για τους δυο μας!

    10. Οχι δεν εχει τυχει.

    Ολες τις απαντησα!! :P

    ReplyDelete
  24. Το φετίχ είναι η παραξενιά σου στον έρωτα. Δηλ για σένα μπορεί να μην είναι αλλά για τους άλλους να θεωρείται παράξενο, ταμπού.

    Με κάλυψες πλήρως μπορώ να ειπώ! :D

    ReplyDelete
  25. Μωρε ξερω τι ειναι το φετιχ, εννοω οτι δεν υπαρχει λογος να υφισταται, σαν κατι ιδιαιτερο. Αλλιως απο τετοια εχουμε πολλα!! Χαχαχα :P

    Σιγα τις ερωτησεις που μου εκανες!! Χοχοχο :D

    ReplyDelete
  26. είπα να είμαι ευγενική! μμμμ

    ReplyDelete
  27. Οι επομενες ερωτησεις θα ηταν του στυλ εχεις σκοτωσει ποτε κανεναν? :P

    ReplyDelete
  28. Όχι ξέρω είδη την απάντηση. Αναζητείσαι ;Ρ.

    Θα ήταν μάλλον κάτι σε στυλ

    Πόσες φορές βλέπεις τσόντα την εβδομάδα/μήνα/χρόνο

    ή

    Αν είχες την δυνατότητα πόσο συχνά θα έκανες σέξ;

    και πολλές άλλες...αλλά είπαμε θα στις κάνω κάποια στιγμή χιχιχ

    ReplyDelete
  29. ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ8/10/11 13:03

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕς? ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ , ΟΙ ΕΜΕΙΣ?

    ReplyDelete

Εσύ είπες...