Friday, June 05, 2009

Έχω στραβώσει...

Τον τελευταίο καιρό διαβάζω περίεργα πράγματα στα διάφορα blogs. Έχω ξενερώσει απίστευτα... όσο περνάει ο καιρός βλέπω ότι τα πράγματα χειροτερεύουν. Υποκρισία, "δήθεν", ψευτιά, τα-ξέρω-όλα-και-συμφέρω κλπ, επικρατούν εδώ μέσα και αυτό μου τη σπάει πολύ. Σκαλώνω άγρια μου γυρίζουν τα μυαλα και τα συκώτια ανάποδα.

Σε έναν άνθρωπο εκτιμώ την ειλικρίνια και την μαγκιά να λέει "δεν ξέρω", να μην κολλάει και να μην έχει κόμπλεξ με τον εαυτό του. Κανείς δεν γεννήθηκε φωτεινός παντογνώστης! Δεν γίνεται ξαφνικά ο καθένας να το παίζει εδώ μέσα ιστορίας και έξυπνος... άρχιδια είναι και στο υπογράφω. Γράφει μπροστά στην οθόνη και κοιτάει πίσω του μην είναι κανένας και του ρίξει καμιά φάπα. Έλεος ρε μάγκες δηλαδή.... δεν διαφωνώ με την ιδέα του blogging άλλωστε και εγώ το χρησιμοποιώ αλλά ηρεμίστε λίγο, όλα έχουν κάποιο μέτρο. Το να είσαι blogger (χαχαχα!!) δεν είναι κάτι σοβαρό που να το αναφέρεις δεξιά και αριστερά σαν να έχεις τελειώσει το ΜΙΤ, και εγώ παίζω που και που 5x5 αλλά δεν γυρίζω να λέω όπου σταθώ και όπου βρεθώ πως είμαι ο George Best!! :PpP Πολλοί το γράφετε μέχρι και στα CV σας, τι άλλο θα δούμε δηλαδή.... Βάλτε μυαλό γιατί θα φάτε "πακέτα" άγρια και είναι κρίμα... Cool-αρετε και δείτε τη ζωή αλλιώς. Έχετε καταντήσει να είστε μια IP και τίποτα περισσότερο.

Ίσως να σκέφτομαι έτσι επειδή και εγώ λίγα έχω μάθει και αυτά με το ζόρι, ίσως και εσύ τώρα που με διαβάζεις να με θεωρείς τον μέγιστο μαλάκα (μπόρει να έχεις και δίκιο), τι να πώ?? Δεν το συνεχίζω άλλο γιατί βαριέμαι να ασχολούμαι. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του, μετά όμως μην λέει κλαψομουνίζοντας πως υπάρχει υποκρισία... αυτός την δημιούργησε άλλωστε.

Το νου σας όμως γιατί αργά ή γρήγορα θα καταντήσετε σαν τους καργιόληδες που λέει ο Γιάνναρος (ένας ειναι ο Γιάνναρος.... ο Αγγελάκας)



Χάλασε και το ένα ανεμιστηράκι στο laptop μου, πάω να το "ξεκοιλιάσω" και να δώ αν έχω άλλο να του βάλω.

Χαιρετώ... :))

12 comments:

  1. εγώ θα πρότεινα γενικά να ηρεμήσει ο κόσμος.. και όχι μόνο εκείνοι που ασχολούνται με το blogging..
    ας μην αποκτούμε έπαρση για κάτι που δεν είμαστε ή τέλος πάντων για κάτι που δεν γνωρίζουμε απόλυτα! και ας κατέβουμε ένα σκαλί γιατί ποτέ δεν ξέρουμε που καταλήγουμε από τη μια στιγμή στην άλλη!!!!!!
    αυτό!

    υγ. εμένα πρόσφατα μου την είπαν για το επίπεδο μου.. επειδή δουλεύω σε lifestyle περιοδικό και όχι σε κάτι πιο ανώτερο.. στην "καθημερινή" π.χ... τέλος πάντων. όλοι ψάχνουμε το καλύτερο! αλλά ορισμένες φορές πρέπει να συμβιβαζόμαστε..
    και στην τελική σε όποιον δεν αρέσει η έξοδοσ είναι από εκεί...

    ReplyDelete
  2. χμμμ... δν μπορώ να πω ότι διαφωνώ κάθετα μαζί σου.. αλλά δν συμφωνώ απόλυτα κι αυτό είναι αλήθεια..

    σίγουρα υπάρχει υποκρισία, άλλαωστε η συγκάληψη πίσωα πό την ανωνυμία κ το άγνωστο ίσως είναι αυτό που τους τρέφει.


    @ κατ.: το επίπεδο των εσωτερικων της καθημερινής που πιστεύουν οι άλλοι ή κι εσύ ότι είναι ανώτερο από τα περιοδικά αυτά, είναι όσο κι αν δν το πιστεύεις ίσως και άπειρα λέβελς πιο κάτω. τέτοια σαπίλα υπάρχει εκεί. απλά την καλύπτουν.

    ReplyDelete
  3. @ kat.

    Κατερινα καλησπερα! :) Συμφωνω πως πρεπει να ηρεμισουμε λιγο γιατι η ζεστη μας εχει βαρεσει στο κεφαλι.

    Οσο για το υστερογραφο, πιστευω πως το να κρινεις καποιον απο το ΤΙ δουλεια κανει εισαι επιεικως απαραδεκτος και χωρις παιδεια!!

    @ Από μικρό κι από τρελό

    Για να μην "παρεξηγηθω" δεν τα ισοπεδωνω ολα, βαζοντας ολους οσους εχουν blog στο ιδιο τσουβαλι. Αλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ εδω μεσα που για να γινουν ΓΝΩΣΤΟΙ στο ευρη κοινο "πουλανε" πολλες μαλακιες και κανουν πολλα λαθη μεσα στα κειμενα τους που μονο γελια μπορουν να προκαλεσουν. Και το θεμα δεν ειναι πως πεφτουν σε αυτη την παγιδα των λαθων αλλα οτι υπαρχουν ακομα περισσοτεροι που ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ κιολας μαζι τους. Η αγνοια και το γλυψιμο δηλαδη σε ολο της το μεγαλειο.

    Αυτο ομως ειναι το μισοαδειο ποτηρι. Μιας και υπαρχει και το μισογεματο, οπου ατομα εδω μεσα γραφουν παρα πολυ καλα εχοντας μεγαλη ακριβεια στα κειμενα τους.

    Την καλησπερα μου!! :))

    ReplyDelete
  4. πες τα ντε......!

    ReplyDelete
  5. Δεν έχεις άδικο, αλλά όπως γίνεται παντού, πάντα υπάρχουν και οι ξερόλες... Το θέμα είναι να τους απομονώσεις και να τους αγνοήσεις.. Απλά και όμορφα.. Σαφώς και πολλά blogs είναι απάλευτα για μένα, αλλά υπάρχουν άλλοι που τους αρέσουν.. Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας γι' αυτό..

    ReplyDelete
  6. Σε ποιους μπλογκερς αναφερεσαι; Πες μερικα παραδειγματα να καταλαβουμε.

    ReplyDelete
  7. @ Wrong Guy

    Τα λεω, αλλα ποιος μ' ακουει?? :P

    Καλησπερα!!

    @ Γιώργος Τ.

    Γιωργο καλησπερα!! Μωρε εγω τους αγνοω αλλα και η μαλακια εχει ορια καποια στιγμη. Τελος παντων ισως να γινομαι και εγω υπερβολικος αλλα τι να σου πω, ετσι το βλεπω!!

    @ blogo

    Αδερφε αναφερομαι στους περισσοτερους μπλογκαρω-γουανα-μπι-δημοσιογραφος-γιουχου-ειμαι-ο-ενας-και-μοναδικος.

    Δεν θα μπω στο trip-ακι να κατονομαζω σαν ρουφιανος, χωροφυλακας και μετα να αρχισουμε με τον καθενα τις αντιπαραθεσεις. Τετοιου ειδους χουλιγκανισματα μεσα απο το ιντερνετ για το ποιος εχει δικαιο και ποιος αδικο ποτε δεν μου αρεσαν και δεν τα εκανα οταν ημουν 13 οποτε δεν εχει νοημα να τα τα κανω τωρα. Απο κει και περα οποιος εχει ματια βλεπει, λιγο να ψαξει στο google θα βρει χιλιαδες τετοιου ειδους "blogs" και "bloggers"!!

    Και το κακο δεν ειναι οτι γραφουν πραγματα που εχουν μεγαλα κενα και πολλες ανακριβιες...αλλα οτι μεσα σε αυτα τα κειμενα οσοι σχολιαζουν, συμφωνουν απολυτα με τον "συγγραφεα" ενω αμα σε αλλο μπλογκ που μιλανε για το ιδιο θεμα γραφει τα τελειως αντιθετα!! :PppP

    Ναι εχω messenger. Αν και δεν καταλαβαινω που κολλαει!! :)

    ReplyDelete
  8. Κι εγω ειχα μπει καποια στιγμή στο τριπάκι αυτο και σταματησα να μπλογκαρω συστηματικα για περισσότερο απο ενα χρόνο. Δεν αξιζει τον κόπο ομως, απλα κανε τις επιλογες σου και ασχολησου με ατομα που το αξιζουν.

    ReplyDelete
  9. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα με εκνευρίζει όλο αυτό.

    Δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι υπάρχουν Bloggers με @@. Ο καθένας στον τομέα του. Εξαρτάται όμως γιατί άνοιξες εξ'αρχής τουτο εδώ το ρημάδι.

    Υπάρχουν πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων, όμως δεν είναι όλοι επαγγελματίες.

    Έτσι και εδώ...

    Γιαυτό μην τσαντίζεσαι μικρό μου...Μλκες υπάρχουν παντού, γιατί όχι και εδω? Απλά όπου τους πετυχαίνουμε αλλάζουμε "πεζοδρόμιο"και συνεχίζουμε την πορεία μας...

    ReplyDelete
  10. Κι εμένα μου την σπάει αυτό. Βασικά δεν πολύ καταλαβαίνω τους μπλογκερ που το παίζουν αλλά όταν μου είσαι 16χρονη και μου το παίζεις και με πολύ άποψη και τα ξέρεις όλα, και βρίζεις άλλους με διαφορετικές απόψεις ενώ από πάνω είσαι και δήθεν ανορεξική, μου την σπάει απίστευτα. Όλες οι έφηβες που έχουν μπλογκ βγήκαν πως έχουν τάσεις ανορεξίας και βουλιμίας! -.-

    ReplyDelete
  11. Ασχολουμαι απο το 98 με το ιντερνετ Xρυσα και εχουν δει πολλα τα ματια μου... πλεον δε δινω σημασια, δεν διαφερει σε τιποτα απο την καθημερινη μας Ζωη. Αλλωστοι οσοι ζουμε εξω ειμαστε και μεσα εδω! ;)

    ReplyDelete

Εσύ είπες...