Tuesday, February 24, 2009

Μια φωνή

Άκου λοιπόν πως έχει το πράγμα. Εσύ έισαι πακετωμένος μέχρι τα κόκκαλα, το μυαλό σου μπάζει από πενήντα πάντες και το μόνο που έχεις να κρατηθείς είναι Εκείνη. Εκείνη όμως μαλάκα δεν είναι για τα μούτρα σου και το ξέρεις!! Πρέπει να την αφήσεις για να μην την καταστρέψεις και μην της γεμίζεις το κεφάλι με τα προβλήματα σου, της φτάνουν τα δικά της. Άλλωστε γνωρίζεις πως δεν μπορείς να της προσφέρεις αυτά που θέλει και ούτε εκείνη μπορεί να σου προσφέρει αυτά που θες εσύ. Αλλά από την άλλη όταν Εκείνη μιλάει με τον Θεό, αυτός ντρέπεται να της απαντήσει!! :)) Φανερή απόδειξη πως υπάρχουν άγγελοι στις μητροπόλεις και αυτό εσένα σε τρελαίνει.

Την είχες χάσει όταν είχες φτάσει στο σημείο της "μη επιστροφής", αλλά ξαναπήρες την ανηφόρα και γύρισες τον κόσμο τούμπα να την ξαναβρείς. Είσαι άνθρωπος των feelings και ξέρεις πως το θέμα δεν είναι να χάσεις τα πάντα αλλά να μην νίωσεις την ανάγκη να τα ξαναποκτήσεις.

Και τώρα τι?? Οι μέρες κυλάνε η μια μετά την άλλη... και έσυ δεν μπρόρεις να σκεφτείς τι να κάνεις. Να μείνεις ή να φύγεις και να την αφήσεις ήσυχη, γαλήνια και κρυστάλλινη όπως την γνώρισες? Το τραίνο έχει βάλει μπροστά τη μηχανή και έσυ ακόμα δεν έχεις αποφασίσει.

Μια φωνή ακούγεται απο μακριά "Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα, μαλάκα!!!"... Σε τρομάζει αυτή η φωνή, γιατί αυτό είναι το μόνο σίγουρο στην υπόθεση.

10 comments:

  1. Χμ...
    Εσύ είσαι αυτός??
    Εγώ ένα ξέρω... Οτί αν δεν τολμήσεις να κάνεις πράγματα, ακόμα κ αν αυτά είναι λάθος, μετά θα μετανοιώσεις..

    ReplyDelete
  2. Συμφωνω με αραχνη πιο πανω.. Πεσε!

    ReplyDelete
  3. Εγώ είμαι υποστηρικτής της άποψης πως όλα για καλό γίνονται.. Οπότε, μην φοβάσαι τα χειρότερα, μα περίμενε τα καλύτερα.. Και μην ακούς τις φωνές.. Φώναξε πιο δυνατά απ' αυτές!!

    ReplyDelete
  4. Τόλμα, και δεν θα χάσεις....

    ReplyDelete
  5. Μάνο πιάσε την πέτρα και στίψε την (για να μην την δεις να έρχεται καταπάνω σου :p)

    Και έχε αυτοπεποίθηση, είσαι μετριόφρων (καλο ειναι αυτό) αλλά μην χάσεις την ευκαιρία.
    εννοώ ότι δεν είναι παρτίστικο και εγωιστικό να κάτσεις, θα ήταν αν ήσουν κάνας μαλάκας αλλά είσαι μια χαρά και πολύ κύριος, οπότε μην κολλάς σε αυτα.
    Και εγώ είμαι των feelings Μάνο και μέσα σε όλες τις ομορφίες και τις χαρές έχω χτυπήσει πολύ ασχημα το κεφάλι μου από επιπόλαιες κινήσεις.

    Να μείνεις μαν! Είμαι σίγουρος ότι η γαλήνη θα κυλά στις φλέβες της και θα φαίνεται στα μάτια της αν σε έχει δίπλα.
    αλήθεια στο λέω γιατί είσαι πολύ εντάξει (γι' αυτό και σε πάω).

    Δυσκολες στιγμές υπάρχουν πάντα αλλά είναι για να μην επαναλαμβάνουμε τα λάθη του παρελθόντος.
    Να το θυμάσαι αυτό φίλε :)

    ReplyDelete
  6. @ Spider

    Κορινα μπορει να ειναι και καποιος πρωταγωνιστης ταινιας!! :PpP

    Συμφωνω να τολμας παντα και οπου βγαλει!! :)

    @ if..ιγένεια

    Ιφιγενεια...μια ζωη πεφτω και πατο δεν εχω βρει ακομα να σταματησω!!

    Καλησπερα να προσεχεις!! :)

    @ Γιώργος Τ.

    Καλησπερα Γιωργο!! Πολλες φορες και εγω λεω πως ολα για καλο γινονται! Η διαφορα μας ειναι πως εγω παντα σκεφτομαι και περιμενω τα χειροτερα για να μην μου ερθουν αποτομα. Η χαρα οταν ειναι ξαφνικη ευκολα διαχειριζεται, η λυπη ομως θελει προετοιμασια για να αντιμετωπιστει!!

    @ SadGirl

    Καλως ηρθες SadGirl δεν εχω προβλημα με την δικια μου χασουρα ο αλλος μη χασει φοβαμαι και παθει τιποτα. Για παρτη μου ισχυει πως "ο χαμενος τα παιρνει ολα" σαν την ταινια του Νικολαιδη.

    @ Fusmoker

    Fu μη με παρουν με τις πετρες θες να πεις :PpP
    Και εγω το χτυπαω το κεφαλι μου γιατι πολλες φορες βρισκω στα συννεφα οταν "ονειρευομαι".

    Να σου πω κατι? Και εγω ειμαι σιγουρος πως θα εχει γαληνη και εσωτερικη ηρεμια... αλλα ειναι περιεργη η κατασταση που προσπαθω να την ξεμπερδεψω!!

    ReplyDelete
  7. ΘΑ πιασεις και πατο ΣΕ λεω ρε μουτρο.. :))) φιλια στα μουτρα, εγω.

    ReplyDelete
  8. ...βουρ στον πατσά! αντέ κιόλας γιατί κρύωσε! φιλιά!

    ReplyDelete
  9. @ If..ιγένεια

    SuperIfi για να το λες ετσι θα ειναι!! :)) Πεφτωωωωωωω :P


    @ ele

    Καλησπερα, καλα λες κρυο το φαι δεν τρωγεται, ουτε ξαναζεσταμενο!! :))

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Εσύ είπες...