Monday, September 29, 2008

Internet... το "Fight Club" (του πούτσου)!!!


Είμαι χρήστης του internet από το 1998 (σαν "ζάκι" ακούστηκε), ξέρω φαινόταν κάπως στα 10 του χρόνια ένα πιτσιρίκι να έχει internet εκείνη την εποχή. Ας όψεται όμως ένα δώρο που μου είχαν κάνει την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια "Encarta '97" την οποία εγώ όμως την είχα ήδη στην cd-οθήκη μου όποτε σκέφτηκα να πάω να την άλλαξω και να πάρω κάνα παιχνίδι να παίζω (είπαμε πιτσιρίκι ήμουν)!! Να μην τα πολυλογώ αντί για παιχνίδι βρέθηκα με ενα modem 56K της Motorola και με λίγο ψάξιμο τσίμπησα και μια σύνδεση της X-treme που ήταν τσαμπέ χωρίς συνδρομή (αλήθεια την θυμάστε?)!! Μετά απο 2,5 χρόνια περίπου πήγα από την PSTN στην ISDN γραμμή γιατί ήθελα να κατεβάζω πιο γρήγορα τραγουδάκια απο το audiogalaxy(σας θυμίζει μήπως και αυτό κάτι?) και να παίζω Fifa με τους φίλους μου χωρίς να πέφτει η γραμμή συνέχεια και χωρίς να βουίζει το τηλέφωνο και να δείχνει ότι μιλάει.

Με τα πολλά ωρίμασα και εγώ(λέμε καμιά μαλάκια να περάσει η ώρα), ωρίμασε και το internet στην Ελλάδα(λέμε και μια δεύτερη για να γελάσουμε κιολάς στην διάρκεια της ώρας που περνάει). Έτσι ήρθαμε στις adsl γραμμές, φτηνές, γρήγορες, με δωρεάν τηλέφωνα προς σταθερά, κινητά, εξωτερικό, "ροζ" και δεν συμαζεύεται... που οι παλιές εποχές που μαζί με μια σύνδεση σου έδινα δώρο cd player, ηχεία για το pc, modem, 3 ή 6 μήνες επιπλέον δώρεαν συνδρομή κλπ.

Και μπαίνω στο θέμα μου, πολλοί ΠΑΛΙΟΙ χρήστες περίμεναν πως και πως να έρθουν αυτές οι ριμάδες οι adsl, να αναπτυχθεί και λίγο το internet να είναι πιο προσβάσιμο στο ευρύ κοινό ώστε να μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα άνθρωπο παραπάνω, να ανταλλάξεις μια άποψη, να μάθεις, να βοηθήσεις κάποιον που δεν ξέρει, να σε βοηθήσει και ου το κάθε εξής(δεν ξέρω αν έγραψα σωστά την φράση). Αντί όμως να γίνει αυτό, το internet (στους ελληνικους χώρους κυριώς) έγινε μια μεγάλη ΑΡΕΝΑ που ο καθένας το παίζει ξερόλας, έξυπνος, παντογνώστης και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Με αποτέλεσμα οι διαδικτυακοί χώροι επικοινωνίας (forum, blogs, social networking sites κλπ) να βλέπεις ανθρώπους να τσακώνονται και να επιτήθονται ο ένας στον άλλον με χόντρους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και να γίνεται της πουτάνας της Καλλιόπης το κάγκελο.

Σίγουρα το internet ειναι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και είναι φυσικό να ανεβαίνουν και λίγο τα αίματα. Καλή η μανούρα στο νετ, άντε να ρίχνουμε και κανά μπινελίκι αλλά όλα έχουν κάποιο ΜΕΤΡΟ. Άμα είναι να την λέμε ο ένας στον άλλον χάνουμε την ουσία και μειώνουμε πρώτα απ' όλα τον εαυτό μας!!!

Άσε που είναι και φλωριά να τσακώνεσαι με κάποιον μέσα απο το internet. Σιγά μην σπάσεις κανά νύχι στο keyboard και μην σου καεί η mobo....έλεος δηλαδή!!! Δεν αντέχω να βλέπω άλλους φλωροτσακωμούς πίσω απο την οθόνη. Στο φινάλε άμα είστε τόσο γαμιάδες τραβάτε δώστε ένα ραντεβού έξω στο δρόμο να δούμε μέχρι που φτάνουν τα παπάρια σας.

ΤΟ INTERNET ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΙ ΧΩΡΑΜΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ!!!

22 comments:

  1. Μου αρέσει έτσι όπως το θέτεις.
    Επίσεις μου άρεσε κ η ιστορική αναδρομή!!!
    Σου έχει τύχει όμως κάτι εσένα προσωπικά(να σε βρίσουν δλδ στο ίντερνετ) κ γιαυτό έκανες την ανάρτηση ή απλά ως θεατής διάφορων ιστοτοπων έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα?

    ReplyDelete
  2. Μάνο όπως έχω πει πολλές φορές το internet χάλασε προ πολλού. Από τότε που πατήσαν οι τουρίστες του web 2.0

    ακούγεται αλαζονικό αλλά δεν είναι.
    Θα το καταλάβει όποιος χρησιμοποιούσε internet πριν τον ιστο δηλαδή το '90-'93.

    Φίλε Μάνο, το internet τότε είχε την πραγματική του αξία που ήταν η ΓΝΩΣΗ. Το internet είναι πολλά αλλά όχι επικοινωνία. αυτό είναι το γαμημένο web 2.0 και όχι το internet.
    Το internet είναι κυρίως για ΕΡΕΥΝΑ ή ΓΝΩΣΗ.
    Τα υπόλοιπα όλα είναι το spoilt κομμάτι του net.

    Μάνο, ήσουν μικρός τότε ('91-'93) που θυμάμαι μάθαινα UNIX και lame-scripting (από νωρίς :P ) και θυμάμαι ένα πράγμα.
    Μια απέραντη database από usernames χωρίς passwords. Γιατί πολύ απλά τότε, σε UNIX, το να βάλεις password ήταν σαν να τους λες ότι θα πας διακοπές στον Άρη.
    Απλά ΔΕΝ έπαιζε.
    Ήταν αυτό που λέμε community Μάνο.

    για την ιστορία :)
    το 1984 μου αφήνει κάποιος (μετακόμιζε εξωτερικό με γονείς) ένα spectrum 16k (ξέρεις με τα 16 kb RAM :P ) και είχα κολλήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με τα XT
    (τότε τα pc δεν λεγόντουσαν pc γιατί δεν ήταν personal computers)
    ΧΤ λεγόντουσαν και μετά τα 8088 processors λεγόντουσαν ΑΤ :P

    Ήμουν 6-7 χρονών τότε και είχα χύσει (sic) με την φάση του pc οπότε πάω και μαθαίνω ΜS-DOS (ένα χρόνο μετά την Άλφα-Βήτα :D :D )

    ΚΑι μετά έγινε η αρχή. GWBasic, Cobol, Pascal, Logo, dBase (η SQL -σα να λέμε- της εποχής) και πάει λέγοντας. Ήταν 1990 τότε.
    1 χρόνος από την ίδρυση του internet από τα backbones της NSF
    (αναρωτιέμαι πόσοι γνωρίζουν ποιος δημιούργησε τον ιστό και ποιo ίδρυμα το internet)

    Ε, πήρα το πρώτο μου modem το '91 (9600 baud = 9,6 Kbps) και μόλις βγήκε ο ιστός το '93 κατάλαβα τι μου άρεσε.

    Πήγα Αγγλία το '95 και από τα 9,6 Κbps πήγα στην (εντελώς ασύλληπτη για την εποχή εκείνη ταχύτητα, την Τ1 που ήταν 1,6 Μbps!!!!!!!) που είχε το uni :))))

    (το 1,6 Mbps τότε ήταν κάτι σαν 1/2 Gbps τώρα gia home connection)

    Και ήρθε το downtime :D

    Πλάκωσαν UNIX, Javes, και scripting τέτοιο που δεν το αναφέρω Mετά η μασωνική (σχήμα λόγου αυτό) ένταξη σε κάποιο community και η συνέχεια.. απόρρητη σε public blog :)

    (prive εσύ ό,τι θες)

    έτσι μια ιστορική αναδρομή και από εδώ :)

    ReplyDelete
  3. το πιστεύεις ή όχι Μάνο πάντως δεν είμαι geek με τα pc

    (o κλασσικός geek εννοώ)
    (το ότι είμαι ας πουμε addicted είναι δεδομένο)
    (αλλά λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά)

    Επίσης πολύ καλό και χρήσιμο το hacking (ότι χρησιμοποιούν τώρα στο pc και στο internet, μόνο στο hacking οφείλεται)
    (και το internet από hackers της NSF φτιάχτηκε)

    Αλλά ωραία και τα μάυρα καπέλα και κυρίως το cr@ck1ng :))
    (άσχετα αν δεν είναι ethical)

    ReplyDelete
  4. ποιος ξεχνά την vAmpIrELla?

    (άξιο μέλος και η πρώτη female χακερού (grey hat για την ακρίβεια) που θυμάμαι, κάπου το '92-'93)

    (μετά -αν θυμάμαι καλά- το ριξε στο "νόμιμο" και έγινε superOP στην compulink)

    Βασικά με έπιασε πολυλογία και μπορώ να μιλώ συνέχεια τώρα αλλά το κόβω.

    ReplyDelete
  5. @ απο μικρο και απο τρελο

    Αν σου πω οτι δεν εχω τσακωθει τοσα χρονια μεσα στο internet θα ειναι ψεματα!! Ευτυχως εχει γινει ελαχιστες φορες γιατι η αληθεια ειναι πως την βαριεμαι αφανταστα αυτη την ψευτομανουρα, ασε που ποτε δεν βγαζεις ακρη! Εκανα γενικα μια διαπιστωση απο ολα αυτα που βλεπω μεσα σε αυτο που οπως σωστα εχει γραψει ο Fusmoker ηρθε με την εμφανιση του web 2.0!! Και δεν ειναι οτι με πειραζει να γινει ενα "τζερτζελο" με ενοχλει που οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ειναι συνεχως στην speed-α για να το αρχισουν!! Ολο αυτο κατανταει κουραστικο οταν το βλεπεις ολο και πιο συχνα!! ;)

    Καλησπερα :))

    ReplyDelete
  6. @ Fusmoker

    Ηρακλη(σε αποκαλω και με το ονομα σου τωρα γιατι ετσι μου βγαινει) συμφωνω απολυτα. Ναι το internet ειναι ερευνα που εμπλουτιζει με γνωσεις τον χρηστη. Ισως δεν το εξεφρασα σωστα αυτο που ηθελα να πω οταν λεω επικοινωνια δεν εννοουσα forum, blogs, chat rooms και messengers. Εννοουσα ακριβως αυτο που λες οτι δηλαδη ειναι μια κοινοτητα(community) οπου κυριο σκοπο ειναι η ερευνα και γνωση που προερχεται μεταξυ των χρηστων.

    Την περιοδο 92-93 εγω επαιζα με Commodore 64 και με κανα παιχνιδι με DOS στον υπολογιστη του θειου μου!!:D

    Λοιπον τωρα για να σε "στειλω" λιγο και να δεις με ποιον "λουκουμα"(χαχαχαχα) εχεις να κανεις θα σου πω πως σε ηλικια 11 χρονων ειχα την τυχη να μπορω να χρησιμοποιω εναν 8088(wtf :PppP και ομως ηταν σε "τζιτζι") και να "παιζω" φτιαχνοντας μικρα προγραμματακια(μεχρι εκει που εκοβε το μυαλο μου βεβαια μην φανταστεις τιποτα τρελα πραγματα) σε MS-DOS!! Απο αυτο το μηχανημα οι δισκετες 5,1/4 ηταν ολα τα λεφτα!! :D :D

    Οχι geek δεν σε λεω καθολου ουτε addicted πιστευω πως εισαι. Απλα εισαι ενα ατομο που την "δουλεια" σου τη γουσταρεις και σου αρεσει να ενημερωνεσαι συνεχως.

    Με βρισκεις συμφωνο για το hacking αλλα το θεμα ειναι πως την εννοια του hacking την ξερουν λιγη στην Ελλαδα, αντιθετα με τους περισσοτερους που νομιζουν οτι ειναι κατι κακο. Βεβαια αντε πες τους πως οι hackers(με τα ασπρα καπελα :P) κανουν τα μεγιστα ειδικα για τα θεματα ασφαλειας!! Αλλα οταν οι περισσοτεροι διαβαζουν RAM καπου χανουν την ουσια, του τι συμβαινει στον χωρο του internet (γενικο "καρφι" για το περιοδικο εριξα, αλλα ειναι προσωπικη μου αποψη).

    Την vAmpIrELla θα την θυμουνται οι παλιοτεροι και οι πιο μεγαλοι σε ηλικια. Γιατι και εγω την ειχα μαθει (το '00-'01) απο σποντα....φαντασου.

    Μιλα αν εχεις χρονο δεν υπαρχει προβλημα. :P Κανα παιχνιδακι δεν επαιζες? Μονο με τα προγραμματισμο και δικτυα κολλησες?? Κανα Civilization II δεν μπορει...(ξερω οτι θυμαμαι χαιρομαι :PpP )??

    ReplyDelete
  7. χαχα Μάνο 5 1/4 DD (double-sided - double density) 200 τόσα Κb πόσα ήταν :P

    Καλά οι περισσότεροι όταν ακούνε hackers έχουν στο μυαλό τους το lame των black-hats και κυρίως των phreakers (με το phreaking πριν λίγα χρόνια παραλίγο να αποκτήσω πολύ χοντρό κόλλημα :P )
    καλά που έφυγα από την voda τότε γιατί θα έκανα καμιά χοντράδα και θα ήμουν σε κάνα μπουντρούμι τώρα.

    Το RAM πάντα το θεωρούσα μια ξεφτίλα και μισή.
    Προσωπική άποψη.
    Και πααααααάρα πολύ ακουσμένο.

    ρε τσακάλι και εσύ 5 χρονών ήσουν και παλευες με τον commodore :D
    Εύγε!!!
    (γαμούσαν οι commodore!!)
    (και ειδικα οι οθόνες των amiga)

    Δεν πρέπει να είχες προλάβει τις κασέτες όμως. ηταν μέσα '80.
    Ήθελαν 45-60 λεπτά για το loading του παιχνιδιου :D :D

    όταν έκανα basic το '87 θυμάμαι ξεκινούσε το μάθημα στα pc (χωρίς ΗDD) και βάζαμε και την κασέτα με το double dragon τότε και το shinobi (τι μου θυμίζεις τώρα..) να φορτώνουν και κάνανε loading όση ώρα είχε μάθημα έως ότου στα 50 λεπτά να σταματήσουμε το μάθημα και τα υπόλοιπα 10 λεπτά να παίξουμε (50 λεπτά έκανε το loading στην κασέτα)
    Η δισκέτα για το spectrum τότε ήταν κάτι σαν το blu-ray ένα πράμα :D
    Χωρίς υπερβολή. ('86-'88) αυτά.
    Μετά βγήκαν οι πρώτοι ΑΤ (80286) και η VGA και άλλαξαν πολλά.

    ReplyDelete
  8. Πω πω... διάβασα όλα αυτά που λέτε εσύ κ ο FuSmOKer κ με έπιασε πονοκέφαλο, εμένα την απλή μπλόγκερ, που προσφάτως έμαθε το Ctrl+c & Ctrl+v για copy-paste!!!!!!!




    χιχιχιχιχι!


    Σματς σμουτς!

    ReplyDelete
  9. @από μικρό και από τρελλό:

    Αγαπητή, όλοι ανεξαιρέτως από κάπου, κάποτε ξεκίνησαν. Και εγώ πχ είμαι παντελώς άσχετος σε χίλια-δυο άλλα πράγματα που αν αρχίσω να σου λέω θα σου σηκωθούν τα μαλλιά :D

    ReplyDelete
  10. @ απο μικρο και απο τρελο

    Οσο ζει καποιος μαθαινει. Το c/p με ctrl+c/ctrl+v, μην νομιζεις πως το ξερουν και πολλοι!! Αμα ρωτησεις 10 ατομα πως μπορεις να κανεις c/p με το keyboard οι 6 θα σου πουν δεν ξερουν!! :) Ο καθενας κανει τις επιλογες του με το τι θελει να μαθει και να δωσει περισσοτερη σημασια. Αλλους τους αρεσουν τα pc, αλλους η μουσικη και τα οργανα μουσικης, σε αλλους αρεσει το μαγειρεμα(τους παω με τα 1000 αυτους τους τυπους και τους ζηλευω, παρολο που δεν ξερω να μαγειρευω) κλπ κλπ.

    Καλα να περνας :))

    Μονο αν θες πες μου το ονομα σου μην σε λεω απο μικρο και απο τρελο καθε φορα!! :)

    ReplyDelete
  11. @ Fusmoker

    Ηρακλη η δικσκετες 5,1/4 δεν ηταν 200 τοσα Kb ηταν 300 τοσα(ουτε εγω θυμαμαι)Kb. Ασε που εγω τις αποκαλω "χαρτοπετσετες"!! :P

    Χαχαχα δεν το πιστευω οτι βρισκω ανθρωπο να μην πηγαινει το RAM, νομιζα πως ημουν ο μονος!! Welcome to club!!! :D :D

    Για τα Commodore απλα respect υπηρχαν και κατι απιστευτα "παρακμιακα" για την εποχη μας παιχνιδια που τοτε ομως ηταν κορυφη!!

    Τις κασετες οχι δεν εχω προλαβει..μονο σε φωτογραφια τις εχω δει!!

    To shinobi δεν το ξερω καθολου, το double dragon δεν το εχω παιξει αλλα εχω ακουσει πως ηταν κορυφι. Παντως πολλα τετοια παιχνιδια κυκλοφορουν στο net αμα ψαξεις που πιο πολυ για αναμνηστικα τα κατεβαζεις παρα για να παιζεις.

    Εγω οταν ερχεται κανα πιτσιρικι σπιτι και μολις βλεπει τα pc αρχιζει και τα "σκαλιζει"(ξερεις τι διαολακια ειναι οι σημερινοι μπομπιρες) εχω ακομα σε CD παρακαλω παιχνιδακια που παιζουν με MS-DOS (Busy Town, ενα αλλο με τον Donald Duck, τον Αλαντιν) και τρελαινονται οι μικροι!!

    Κατι αλλο που μου αρεσε τρελα ηταν ο ηχος του 56αρι modem...Τι -συγνωμη κιολας- ΚΑΒΛΑ techno ηχος ηταν αυτος!! Μεχρι και να χορεψεις μπορεις με αυτον. Αν και η αληθεια ειναι πως οσο "επαιζα" με 56αρι modem για να μη με παιρνουν χαμπαρι τα βραδια που εμπαινα στο internet να κατεβασω κανα τραγουδακι εκλεινα απο τις επιλογες το ηχειο!! Θυμαμαι μαλιστα και σε μια φαση που το ειχα αφησει ανοιχτο απο τις 10 το βραδυ που η χρεωση ηταν 60δρχ/ωωρα μεχρι της 10 το αλλο πρωι και κατεβαζε τραγουδια και η ρουφιανα η συνδεση εκει σταθερη δεν επεσε!! :PppP

    Ωραιες εποχες και για να δεις και τι "λαμογιο" ημουν ειχα κωδικους για συνδεση στο internet μεχρι και απο εταιρειες/μικροκαταστηματα(μη ρωτας πως τους βρηκα) και εμπαινα εγω και αμα ηθελε να μπει αλλος ταυτοχρονα δεν μπορουσε!!Χαχαχαχαχ ειχε φαση τοτε και αν φανταστεις πως ημουν 11-12 χρονων το εβλεπα σαν κατορθωμα!! Μια χαρα τη βολευα αντι να πληρωνα συνδεση και τηλεφωνο, πληρωνα μονο τηλεφωνο. Αλλα μετα εβαλα ISDN και δυσκολα εβρισκα κωδκους. Τοτε ISDN ειχαν κατι μικρα net cafes!!

    Ασχετο τελειως αλλα η γραμμη μου ειναι ADSL over ISDN και πληρωνω 3,5 χρονια τωρα παγιο γυρω στα 27€ τσαμπα και βερεσε!! Επρεπε πριν βαλω adsl να την ειχα γυρισει την γραμμη μου σε PSTN!!

    ReplyDelete
  12. Ωχ ωχ!!!Άναψαν τα αιματα! Καλά τα λες, αλλά να ξέρεις πως όσοι δεν μπορούν να το παίξουν μάγκες έξω δείχνουν τον τσαμπουκά τους εδώ μέσα για να νιώσουν και αυτοί κάποιοι! Εγώ πάλι τους γράφω μεταφορικά, γιατί κυριολεκτικά παύω να ασχολούμε μαζί τους! Την κουλημέρα μου!!!

    ReplyDelete
  13. Η αλήθεια είναι πως ούτε κ εγώ καταλαβαίνω καλά καλά τι λέτε... Εσείς ξέρετε!! Πάντως έχεις δίκιο, έχουν ξεφύγει γενικά τα πράγματα στα foroums κλπ.
    Αλλά απο ότι έχω παρατηρήσει, υπάρχουν πολλά μικρά που κάνουν την δουλειά. Σε μερικά πχ, έχει και προφίλ χρήστη και βλέπεις.
    Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  14. @ το φτυαρατσι

    Και πολυ καλα κανεις!!

    Την καλησπερα μου!! :)


    @ spider

    "Αραχνουλα" μου οταν λες "μικρα" τη εννοεις? Παιδια? Γενικα πολλοι βγαζουν τα αποθυμενα τους(μικροι και μεγαλοι) πισω απο ενα pc απο κει και περα τι να πεις!!

    Καλη εβδομαδα και σε σενα καλα να περνας! :)

    ReplyDelete
  15. Μάνο ναι, οι δισκέτες DS/DD ήταν αν θυμάμαι καλά (διόρθωσε με) 360 Kb και οι DS/HD 1.2 Mb (χώραγε και MS-DOS από version 3.2 και άνω μιας και δεν έπαιζαν HDD τότε :) )

    Αυτόν πάντως τον κωλοήχο του modem ποτέ δεν τον χώνευα, μου έσπαγε τα νεύρα.
    Αλλά, άσχετο, λατρεύω τις BSOD's :P
    (blue screen of death)
    (μπορεί να είμαι και ο μοναδικός στον κόσμο :Pp )
    (πες με κολλημένο αλλά και τώρα στο laptop για τα παιχνίδια -με τα ΧP- πολλές φορές τις εντολές και τα λοιπα τα κάνω όλα από κονσόλα γιατί μου φαίνεται βαρετό το GUI, όσο ανωμαλία και αν ακούγεται :P )
    Respect επίσης για τους κωδικούς που έπαιρνες :)
    Από μικρός στο κουρμπέτι και εσύ :))

    Μου έχεις θυμήσει τα απίστευτα με αυτό το post, να σαι καλά ρε :))

    Άντε, να μας δούμε και σε κάνα lanparty Ουγγαρία (έχει σύντομα)
    (όχι για παιχνίδια :P )

    ReplyDelete
  16. Και RAM sucks!
    (για να μην το ξεχάσω :P )
    (πάντα -όσο μπορώ να το πω έτσι χωρίς να φανεί υπερβολικό- το αντιπαθούσα πολύ )

    ReplyDelete
  17. καλά τα λες..
    και εμένα μου έχουν συμβεί διάφορα μέσω του μπλογκ μου, κυρίως το πρώτο διάστημα..
    κυκλοφορούν (δυστυχώς) πολλοί μαλάκες! σε σημείο που νόμιζα πως εγώ κάνω κάτι και τους προκαλώ!
    καλό είναι, όταν βλέπεις πως κάποιος έχει πρόβλημα, να μην του μιλάς. να τον αφήνεις μόνο με τον εαυτό του..
    ο κόσμος θεωρώ πως δεν είναι γενικότερα ευχαριστημένος με την ζωή του και μπαίνει στα διάφορα σάιτ και μπλογκ για να ξεσπάσει όπου βρει!
    δεν είναι έτσι όμως..

    ReplyDelete
  18. @ Fusmoker

    Fu λες να μας δουμε?? Πολυ θα γουσταρα να παω σε κατι τετοιο!!! :D

    @ kat.

    Κατεριναααααα welcome back!! :D

    Σε αυτο που λες κατι τετοιο πιστευω και εγω...γενικα το internert εχει γινει ενα μεγαλο τρελοκομειο!! :P

    Καλησπερα παιδια!! :D

    ReplyDelete
  19. Μικρά και με τις 2 έννοιες.
    Και στο μυαλό, και στην ηλικία.
    Ίσως να βγάζουν τα αποθημένα τους, αν και προσωπικά πιστεύω οτι όσοι αρχίζουν καυγά σε τέτοιους διαδικτυακούς χώρους, απλά δεν έχουν τα κάτσια να το κάνουν στην πραγματική ζωή.Και υποτείθεται οτι μπαίνουμε σε τέτοιους χώρους για να αναπτύξουμε την κοινωνικότητά μας!
    τι να πώ..

    ReplyDelete
  20. Πάντως ξεφεύγοντας το ίντερνετ ξέφυγαν και τα μικρά (16-) και λίγα λέω.

    ReplyDelete
  21. @ Blu3Th1nk3r

    Δεν καταλαβα βρε Χρυσα τι εννοεις... :S

    ReplyDelete
  22. "Αντί όμως να γίνει αυτό, το internet (στους ελληνικους χώρους κυριώς) έγινε μια μεγάλη ΑΡΕΝΑ που ο καθένας το παίζει ξερόλας, έξυπνος, παντογνώστης και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Με αποτέλεσμα οι διαδικτυακοί χώροι επικοινωνίας (forum, blogs, social networking sites κλπ) να βλέπεις ανθρώπους να τσακώνονται και να επιτήθονται ο ένας στον άλλον με χόντρους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και να γίνεται της πουτάνας της Καλλιόπης το κάγκελο."

    Με βάση το παραπάνω είπα πως κάπου κάπου έχει ξεφύγει το ίντερνετ από τον έλεγχο.
    Αν προσέξεις πλέον παιδιά και εφήβους έχουν ξεσαλώσει τελείως και θεωρώ πως σε αυτό ευθύνεται το ίντερνετ και τα που έχουν για να κάνουν εντύπωση.

    ReplyDelete

Εσύ είπες...