Friday, July 18, 2008

Καλοκαίριασε :-))


Επειδή όπως το πάω δεν με βλέπω να post-άρω τίποτα μεχρι τα τέλη Αυγούστου λέω να κατεβάσω ρολά στο blog για καλοκαίρι!! :P Πες το η θάλασσα, πες το η ζέστη, πες το τα ξύδια δεν έχω χρόνο για να γράφω εδώ. Όταν όμως θα ξαναμπώ στην καθημερινότητα θα έχω πολλά να γράψω (έτσι νομίζω δηλαδή). Μετά το καλοκαίρι θα γίνουν πολλές ανακατατάξεις και θα βάλω και κάποιους νέους στόχους ώστε να μπουν(αλλά και να μπω) όλα (και εγώ) σε μια σειρά!!!

Μέχρι τότε καλό καλοκαίρι με πολλά μπάνια, πολλά ξύδια, χορό, μουσική κλπ. Αλλά και ηρεμία να γυρίσουμε από τις διακοπές μας "χαρτί" που λέμε ώστε να έχουμε δυνάμεις για τον χειμώνα!! :-))

Υ.Γ. "Όταν πεθαίνει γύρω κάθε ομορφιά, γίνεται ο κόσμος γυάλινα κομμάτια, μα έτσι όπως με κοιτάς μ' αυτά τα μάτια, ο πόνος έστω και για λίγο...σταματάει" :-)

Πηγή Φώτο: dpgr.gr

10 comments:

  1. "Όταν πεθαίνει γύρω κάθε ομορφιά, γίνεται ο κόσμος γυάλινα κομμάτια, μα έτσι όπως με κοιτάς μ' αυτά τα μάτια, ο πόνος έστω και για λίγο...σταματάει"

    τι τέλειο είναι αυτό;
    δικό σου;
    κάποιου άλλου;
    πες!

    ReplyDelete
  2. Οχι βρε Κατερινα... τι δικο μου να ειναι???:P

    Ειναι η τελευταια στροφη απο το τραγουδι του Π. Παυλιδη "Οταν πεθαινει γυρω καθε ομορφια"!! :)

    Παιζει διπλα το τραγουδι στο media player που εχω βαλει μπορεις να το ακουσεις!! :))

    ReplyDelete
  3. Καλό καλοκαίρι!
    Καλά να περάσεις ότι και αν κάνεις!
    Και αν σου τι δώσει κ θες μεσα στον Αύγουστο να κάνεις ποστ.. πίστεψέ με, θα υπάρχουν αναγνώστες κ μια από αυτές θα είμαι κ εγώ!

    Πολύ καλό το τραγούδι παρεπιπτόντως!

    σματς!

    ReplyDelete
  4. Να ξεκουραστεις μικρε μας.. Ερχεται μεγαλος χειμωνας.. Γεμισε μπαταριες!

    ReplyDelete
  5. Ζήσε την κάθε σου στιγμή ρε Μάνο και μην αναρωτιέσαι
    (έχεις χρόνο γι' αυτά μετά)
    :)

    ReplyDelete
  6. Καλημερα και καλο μηνα! Γυρισες?

    ReplyDelete
  7. Μάλλον μπέρδεψες τους μήνες. Ήδη έχουμε Σεπτέμβριο και ακόμη λείπεις. Μαζέψου. Ωραία η φωτό ( για το σκάφος μιλάω).

    ReplyDelete
  8. @ απο μικρο κι απο τρελο

    Οπως διαπιστωσες δεν μου την εδωσε να post-αρω...αλλα λεω σιγα σιγα να ξαναρχισω!! :P Τα κεφαλια μεσα σιγα σιγα!!

    Καλως ηρθες :)

    @ If..ιγενεια

    Ιφιγενεια εγω γεμισα μπαταριες στις "διακοπες" αλλα αυτες αδειαζουν γρηγορα...Μηπως πρεπει να ξαναπαω?? :PppP

    Καλα να περνας!!!! :)

    @ Fusmoker

    Fu αυτο κανω ζω... και μην νομιζεις οτι πολυσκαω κιολας, αμπελοφιλοσοφω κυριως για να περνα η ωρα!!!

    @ Theogr ο κηπουρός

    Δεν τους μπερδεψα τους μηνες, εχω γυρισει εδω και καιρο απλα ειχα και την εξεταστικη, ψιλοβαριομουν κιολας καταλαβαινεις πως εχει η κατασταση.

    Το ξερω οτι ειναι πολυ ωραια η εικονα...γι' αυτο την εβαλα!! (Και εγω για το φουσκωτο λεω) :PpP

    Καλως ηρθες και εσυ στην παρεα!! :)

    ReplyDelete
  9. φρικάρω όταν βλέπω profiles. Ρίχνω μια ματιά στο profile σου και βλέπω "20". Είχα μείνει στο "19.." :P

    Κοιτάζω και μένα και βλέπω "31" (δεν το είχα δει ακόμη παρόλο που είναι μήνες..)

    Το κέρατο μου!
    :)

    Καλά να σαι μάγκα και καλή εξεταστική κλπ αν γράφεις.

    ΑΝ....

    και χίλιες φορές να παίζουν πανεπιστήμιο και μαλακισμός και.. εξετάσεις παρά τίποτα από αυτά και σκλάβος στη δουλειά.

    Οπότε απόλαυσε όσο είναι καιρός,

    γιατί
    εκεί που είσαι ήμουνα και
    εδώ που είμαι (σου εύχομαι να μην αλλά μάλλον) θα έρθεις :)

    Φρικάρισμένες σκέψεις. Πάω να πιώ :)

    ReplyDelete
  10. Σιγα ρε Fu την μεγαλη ηλικια που εχεις!! :P Μια χαρα εισαι, εγω πιστεω πως η περιδος 20-35 ειναι η καλυτερη του ανθρωπου!! Τον παν ειναι να εχεις "σωστο" μυαλο σε οποιαδηποτε ηλικια και να εισαι, γιατι βλεπω και κατι 40+ που ειναι γαμησε τα...

    Εξεταστικη τελος εδω και 10 μερες περιπου!! Σιγουρα το φοιτητηλικι ειναι ωραιο και χαλαρο... αλλα οταν ομως σπουδαζεις και αυτο που θες και γουσταρεις τοτε το να θες να βγεις στην "αγορα" ειναι κατι φυσιολογικο νομιζω. Τωρα τι θα αντιμετωπισει καποιος εξω ειναι αλλο θεμα αλλα γερο στομαχι να εχουμε, δυναμη να σηκωνομαστε και ολα καλα θα πανε!! (Ναι ξερω ειμαι αρκετα αισιοδοξος :P)

    Βεβαια απο την αλλη υπαρχει και η αποψη "αν η δουλεια ηταν ευχαριστη δεν θα σε πληρωναν για να την κανεις"... Ολα μεσα στο προγραμμα ομως ειναι!!

    ReplyDelete

Εσύ είπες...