Saturday, February 09, 2008

Όλα γυρίζουν σαν τρελά!!!


Η αλήθεια είναι πως χάθηκα λιγάκι αυτόν τον καιρό. Παρόλο που περνάω αρκετό χρόνο στο σπίτι κάτι το διάβασμα της εξεταστικής που έχω, κάτι η κούραση με κάνουν να μην είμαι συνεπής στο blog. Αλήθεια είναι πως θέλω και έχω πολλά να γράψω μιας και στο μυαλό μου γυρνάνε πολλά πράγματα σαν τρελά. Πολλές σκέψεις που δεν αποτυπώνονται πάνω σε αρχεία doc, ούτε σε posts, καταστάσεις, επιλογές, λάθη, όνειρα όλα μέσα στο ξερό μου χορεύουν….Γιατί την συγκεκριμένη περίοδο??? Δεν ξέρω…..

Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να ονειρεύεται και να ταξιδεύει σε χώρους μακρινούς και με κύρια διάσταση αυτή του χρόνου. Προσπαθώ να φέρω τον εαυτό μου πίσω αλλά αυτός όλο και ξαναφεύγει…..Δεν ξέρω αν και πως θα τον σταματήσω αλλά πρέπει να του βάλω όρια δεν θέλω να φύγω εκτός ορίων γιατί με αγχώνει….όχι όμως για να μην πάθω κάτι εγώ αλλά για να μην πάθει και πληγωθεί κανένας άλλος!!! Εγώ αντέχω καμία φορά γίνονται μπραφς μέσα στο κεφάλι μου αλλά τ’ αντέχω….για τα άτομα που βρίσκονται όμως μέσα στα όνειρα μου δεν ξέρω.

Τέλος πάντων μην σας ζαλίζω και έσας με τα δικά μου……

Καλησπέρα να έχετε και να προσέχετε!!! :)

8 comments:

  1. Νομίζω πως όλοι μας, λίγο η πολύ, έχουμε την ανάγκη να ταξιδεύουμε νοερά, να ξεφεύγουμε από την καθημερινότητα.. φιλιά φιλαράκο :)

    ReplyDelete
  2. πρώτα από όλα.. δεν μας ζαλίζεις!
    δεύτερον.. να συνεχίσεις.. να κερδίσεις και να φέρεσαι όπως ακριβώς σου βγαίνει.. μην βάζεις όρια και μην στεναχωρείς τον εαυτό σου.. ένα τον έχεις!

    ReplyDelete
  3. Το πρόβλημα θα ήταν να μην ταξίδευες φίλε..Γιατί εκεί, θα έπρεπε πραγματικά να ξεπεράσεις τα όρια..για να μπορείς να ονειρεύεσαι, να δημιουργείς, να χάνεσαι σε κόσμους όμορφους.

    Η ζωή έιναι μικρή..Και πολλές φορές αυτά τα τα ταξίδια έιναι που την παρατείνουν λίγο περισσότερο..:)

    καλή συνέχεια

    ReplyDelete
  4. @ if..ιένεια

    Αυτη την αναγκη εχω και εγω και μου αρεσει να φευγω λιγο απο τα συνηθισμενα!!! :)

    @ kat.

    Τον εαυτο μου τον εχω παντα τον ειχα... Ορια στον εαυτο μου δεν βαζω οταν ειναι να κανω κατι που αφορα μονο εμενα και κανεναν αλλον, αλλα οταν μεσα στα ταξιδια και στα ονειρα μπαινουν και αλλα προσωπα εκει επιβαλλεται να μπει μια οριοθετηση ωστε να κανεις τα κουμαντα σου χωρις να βλαψεις τον αλλον.

    @ votsala sto pani

    Συμφωνω πως αν δεν ταξιδευα και αν δεν ονειρευομουν θα ειχα μεγαλο προβλημα!!! Οπως και συμφωνω απολυτα πως πολλες φορες τα ονειρα μας δινουν περισσοτερα κινητρα για να προσπαθουμε συνεχεια να ζουμε ολο και καλυτερα!!

    Btw καλως ηρθες εδω... :)

    ReplyDelete
  5. Φίλε Μάνο τα ταξίδια είναι απαραίτητα.
    Με την σκέψη δεν το συζητάω καν.

    Για μένα λέω και με το σώμα, αλλά τώρα το πάω μακρυά.

    Όσο περισσότερο ταξιδευει ο νους στον ξύπνιο σου τόσο περισσότερες κινήσεις και "χώρο" έχεις όταν (και αν) επιχειρήσεις astral ταξίδι ή Α.Π.
    Δεν είναι κανόνας από κανένα βιβλίο αυτό, να εξηγηθώ, δικό μου συμπέρασμα είναι.

    Μάνο, να γράφεις όποτε γουστάρεις και κάνεις κέφι. Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε διαβάζουμε (εγώ απλά γενικώς πηγαινοέρχομαι -αλλά εδώ είμαι-)

    :-)

    ReplyDelete
  6. FU συμφωνω και επαυξανω πως τα ταξιδια ειναι απαραιτητα και νοητικα και σωματικα!! Απλα αυτο που θελω να τονισω ειναι πως συνηθως αυτα που γινονται με το μυαλο ισως ειναι πιο επικυνδινα για τα ατομα που παιρνεις μαζι σου...τουλαχιστον αυτο με αγχωνει εμενα.

    Ξερεις καμια φορα το μυαλο μπορει να προκαλεσει μεγαλυτερες πληγες και δεν μιλαω για τον εαυτο μου
    ,εχω μαθει, προσπαθω και μπορω να τις αντιμετωπιζω, αλλα μιλαω για τους αλλους που θες να συνταξιδεψουν μαζι σου.

    Τωρα για τον χωρο που λες οτι κερδιζουμε οταν κανουμε astral projections δεν το ξερω, δεν εχω ασχοληθει και τοσο με το θεμα, αλλα πιστευω πως γενικα οσο πιο πολυ ταξιδευει ο νους τοσο πιο πολυς χωρος ανοιγει στην σκεψη σου και
    γινεσαι πιο ανοιχτομυαλος (αν με καταλαβαινεις τι εννοω)

    Οσο για το γραψιμο, γραφω οταν θελω να πω κατι και μπορω να το αποτυπωσω με λεξεις....μην νομιζεις και εγω πηγαινοερχομαι
    δεν μπορω να σταθω σε μια μερια!!! ;)

    ReplyDelete
  7. ...ρόδες που πανε στο πουθενα..

    Καλησπέρα :)

    ReplyDelete
  8. ....Χιλια χρωματα φωτα και αρωματα μεσ' την αβυσσο χτιζουν τον παραδεισο....

    Με "τσιγκλισες" FU και το εβαλα και στην playlist!!!

    Πολλες καλησπερες :)

    ReplyDelete

Εσύ είπες...