Tuesday, October 02, 2007

Έξω πούστη απ’ την παράγκα….


Το χειρότερο και το μεγαλύτερο ελάττωμα που μπορεί να έχει κάποιος άνθρωπος είναι να του αρέσει να προδίδει, να “δίνει” , να καρφώνει τον άλλον και πόσο μάλλον όταν ο άλλος δεν έχει βλάψει κανέναν απλά ο ρουφιάνος θέλει να δημιουργήσει ντόρο και να το παίξει ιστορία. Υπάρχουν δύο κατηγορίες ρουφιάνων.

Κατηγορία Α : Ο ρουφιάνος που δίνει τον άλλον για να βγάλει φράγκα, να πετύχει έναν σκοπό, κλπ κλπ. Κυρίως το κάνει για ανταγωνιστικούς λόγους. Αυτοί οι ρουφιάνοι καλός ή κακός είναι δικαιολογημένοι (σε σχέση με την Β κατηγορία) γιατί ως γνωστών όπως λέει και ο λαός “ Με τα λεφτά μου πηδάω και την πεθερά μου άμα λάχει εκτός απ’ την κυρά μου” . Η ρετσινιά πάντως εξακολουθεί να μένει πάνω του!! Είναι ρουφιάνος ΤΕΛΟΣ!
Κατηγορία Β : Ο ρουφιάνος που το κάνει από χόμπι χωρίς να έχει κάποιο όφελος. Ρουφιανεύει μόνο και μόνο για την ηθική του ικανοποίηση, επειδή φτιάχνεται, του αρέσει αυτό. Αυτοί οι ρουφιάνοι βρίσκονται παντού σε δουλειές, σε σχολεία, σχολές, γήπεδα, καφετέριες, clubs παντού λέμε….. Δεν υπάρχει πιο ύπουλη φάρα!!

Και μια πρόταση από εμένα γίνεται ότι θέλετε στην ζωή σας επιχειρηματίες, σκουπιδιάρηδες, ψαράδες, αδερφές, λεσβίες, δολοφόνοι, κλέφτες…. ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ όμως μην γίνεται ποτέ. Γιατί μια φορά να γίνεις ρουφιάνος, θα είσαι για πάντα!!!
Έξωωωωω ρεεεε….

10 comments:

  1. hi there!
    oreo blog! simera to anakalipsa k eida oti eisai k palios.periergo pou de se eixa petyxei.
    to msn mu einai taz587@yahoo.gr
    an thes kane me add na ta poume

    ReplyDelete
  2. εγώ τους λέω καλοθελητές

    ReplyDelete
  3. ''οι φίλοι μας οι γερμανοί'' που έλεγε και μια ψυχη στον αθάνατο ελληνικό κινηματογράφο.εξω ρε.............

    ReplyDelete
  4. @anisixos
    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Για να λεμε τα πραγματα με τ' ονομα τους δεν μπορω να πω οτι ειναι "ωραιο"...:P Θα τα πουμε :)

    @lazinio
    Παλιοτερα και εγω για να μην ειμαι πολυ σκληρος και τους προσβαλω τους ελεγα "πληροφοριοδοτες"! :)

    @kos7
    Ετσι ακριβως μαλλον εχουν τον Αρτεμη για προτυπο μερικοι!!! ;)

    ReplyDelete
  5. Διαβασα το μπλογκ σου.
    Μια ερωτηση:στο ιδιο ατομο αναφερεσαι απο την αρχη του μπλογκ;:P
    Σε μερικα ποστ μου θυμιζεις εμενα.Εχω και εγω πολλες κωλομερες που βαριεμαι και ολα πανε χαλια.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. anisixos Καποια posts μου ειναι προσωπικα και αφορουν ενα ξεχωριστο ατομο για εμενα. Υπαρχουν ομως και καποια αλλα για παραδειγμα αυτο εδω που μιλαει για τους "ρουφιανους" που ΚΑΜΙΑ σχεση δεν εχει με το ατομο που σου ειπα!! Γραφω γενικα για οτι μου ερχεται στο μυαλο εκεινη τη στιγμη και οτι με προβληματιζει!! :)

    Πολλες κωλομερες δεν εχω ισα ισα με αυτο το ατομο ειχα πολλες ευχαριστες στιγμες και αν καμια φορα χαλαστηκα ή χαλιεμαι το δεχομαι γιατι ετσι ειναι η ζωη!! :)

    ReplyDelete
  8. Μάνο, επειδή φαντάζομαι δεν έχεις πάει, κατά την γνώμη μου, τους χειρότερους ρουφιάνους και μειάσματα θα τους βρεις στον στρατό.

    Και δεν μιλώ για καραβάνια...
    αλλά για φαντάρους (κυρίως βυσματάκια)
    Τέσπα είναι ολόκληρη ιστορία και μπορεί να μιλώ για μέρες..
    Take it easy :)

    ReplyDelete
  9. FU εκει ειμαι σιγουρος οτι θα τους βρω γιατι παιζουν πολλα!!! Ειναι παντου αυτοι οι ρουφιανοι τελικα....σαν τις κατσαριδες δεν ψοφανε με τιποτα!!! :PpP Γκκρρρ...

    ReplyDelete
  10. Μωρέ αυτοί ψοφάνε αλλά είναι παντού..
    απλά.. τους απομονώνουμε (και αν γίνεται, τους παίζουμε και κάνα χοντρό πακέτο :) )

    ReplyDelete

Εσύ είπες...