Thursday, September 20, 2007

Was it worth it?



"Kicked half to death
florists, cabbies, nightmares and visions.
One of the old soldiers gone for ever.
Bright gone for a seven and bollocks so ruptured that the only thing
i' ll be pulling for months is a chain.
After all tha you really do have to ask yourself if it was a worth it.
Course it fuckin' was!!!!"

Αυτή είναι η τελευταία σκηνή της ταινίας “The Football Factory” μια ταινία που μιλάει για την ζωή των hooligans στην Αγγλία και την συμπεριφορά τους εκτός γηπέδων, αλλά και πως τους "πολεμάει" ο νόμος. Στην τελευταία λοιπόν σκηνή όπως καταλαβαίνετε ο πρωταγωνιστής Tommy Johnson αναρωτιέται αν άξιζε όλο αυτό που ζούσε. Το μήνυμα όμως που βγαίνει δεν είναι μόνο για τον χουλιγκανισμό αλλά γενικά για τις επιλογές που κάνουμε όλοι μας στη ζωή. Αξίζει να επιλέγουμε να ζούμε σε καταστάσεις που ίσως αποδειχτούν επικίνδυνες και μοιραίες τέτοιες ώστε να μας κάνουν να πληγωθούμε και να χάσουμε τον εαυτό μας??? Αξίζει να αφοσιωθείς σε κάτι που ξέρεις ότι περισσότερες πιθανότητες έχεις να ηττηθείς παρά να κερδίσεις????

Εγώ πάντως ταυτίζομαι με την άποψη του Johnson και πιστεύω πως Ναι αξίζει….Εσείς τι λέτε????

7 comments:

  1. Μάνο εγώ λέω ναι σε όλες τις ακραίες και επικίνδυνες καταστάσεις αρκει να μην χάνουμε τον εαυτό μας.

    Βέβαια ο χαρακτήρας και ο εαυτός μας διαμορφώνεται και από αυτές τις καταστάσεις. Είναι πιστεύω στον άνθρωπο.
    Κάποιοι γουστάρουν να κολυμπούν στην ξενοιασιά και βαρεμάρα της επιφάνειας και κάποιοι άλλοι γουστάρουν να βουτάνε στον βυθό. Αυτόι θα δουν σίγουρα πράγματα που οι πρώτοι δεν θα δουν.
    Ενδέχεται και να πνιγούν όμως.
    Από κει και πέρα είναι θέμα επιλογής το πως λειτουργεί ο καθένας.

    Πάντως, όταν βουτας στο βυθό και κολυμπας στα βαθειά, μαθαίνεις καλύτερο κολύμπι (αν με πιάνεις) :)

    (Καλή επιτυχία με την εξεταστική)

    (Προσπαθώ να σου στείλω mail και ο daemon μου τα γυρίζει πίσω. Θα το βρω τι φταίει.. ίσως είναι κάποιο soft αanti-spam)

    ReplyDelete
  2. Καλημερα FU ακριβως εκει ηθελα να καταληξω, γι' αυτο εβαλα και αυτη την extreme σκηνη. Πρεπει να μαθουμε λιγο πολυ τα ορια μας να δουμε μεχρι που μας παιρνει και που οχι, αν δεν κανεις τη βουτια οπως λες και εσυ ισως να μην δεις πραγματα και καταστασεις και ειναι κριμα να μην ξερεις που μπορεις να φτασεις, ουσιαστικα ετσι μαθαινεις τον ευατο σου!!! :)

    ReplyDelete
  3. Για την ηλικία σου Μάνο το έχεις πιάσει το νόημα :)
    Γνώμη μου..

    Είναι βασικό επίσης να υπάρχει πλήρης συνείδηση του το τι κάνεις ιδίως αν παίζει και υγεία στη μέση.
    (τώρα είχα στο μυαλό μου χημείες, drugs κλπ., μιας και αυτοί που δεν πρόσεχαν και δεν είχαν 100% συνείδηση είναι και αυτοί που έχω θάψει στο παρελθόν..)
    Απλά με κάποια κάποια πράγματα πρέπει να ξέρει κανείς να παίζει (πριν παίξει)

    Και επίσης δεν είναι όλα για όλους (γενικά ..και ειδικά).

    Δύσκολα μπορεί να βρει κάποιος τα όρια του. Πάντα θα αντέχει κάτι παραπάνω αλλά και η οριοθέτηση είναι σχετική και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από το μυαλό μας.
    Διότι είναι και θέμα μυαλου (δεν εννοώ εξυπνάδας, προσοχή). Θέμα αντίληψης επίσης.

    ReplyDelete
  4. Fu συμφωνω σε αυτα που λες!! Το ολο post το εγραψα οχι τοσο για τις "σωματικες" κρεπαλες που κανουμε αλλα για τις αλλες αυτες της ψυχης και του μυαλου. Εκει που κανουμε μια επιλογη που θα μας φερει την "καταστροφη" και
    τον πονο και παρολα αυτα ρισκαρουμε. Σε πολλες τετοιες επιλογες μας πιστευω πως λιγο πολυ ξερουμε τι θα συμβει, ενω αντιθετα οσο αναφορα τις σωματικες κρεπαλες εκει παιζουμε σε αλλη κατηγορια που οπως πολυ σωστα ειπες ειναι θεμα μυαλου και εχει να κανει σχεση με την υπερεκτιμηση των ικανοτητων μας που ειναι αλλο
    μεγαλο κεφαλαιο και αυτο!!!

    Οσο για την ηλικια μου που λες δεν ειμαι σιγουρος οτι το εχω πιασει ακομα καλα το νοημα. Λιγο πολυ ειμαι "οτι να 'ναι" και τα μυαλα πανω απο το κεφαλι μου ( :PpP) . Πιστευω πως πρεπει να ζησω ακομα πολλα πραγματα για να πω πως εχω καποια εμπειρια και να βλεπω τη ζωη πιο σφαιρικα! :)

    ReplyDelete
  5. χωρις να εχω διαβασει τα προηγουενα σχολια σας, με συγχωρειτε κιολας αλλα ειναι και αργα και εχει πεσει μια σχετικη νυστα θα ελεγα πως αυτο που αναρωτιεται ο πρωταγωνιστης στην συγκεκριμενη ταινια ειναι καθαρα ποδοσφαιρικο-οπαδικο θεμα και δεν σχετιζεται και πολυ με το αν αξιζει στη ζωη γενικοτερα να ρισκαρεις,να ΖΕΙΣ που λεμε..

    ReplyDelete
  6. vv δεν ξερω αν εχεις δει την ταινια και αν ναι κατα ποσο εχεις πιασει το νοημα γιατι ειναι καπως περιεργη και μπλεκει πολλα πραγματα μεσα μεχρι και μια φαση της ιστοριας της Αγγλιας!! Ισως η τελευταια σκηνη που εβαλα να μην μπορει να βγαλει αυτο που θελω να πω εγω...Παντως αμα διαβασεις το βιβλιο (γιατι ειναι βιβλιο που εγινε ταινια) μπορει να βρεθεις στον ιδιο τροπο σκεψης με τον δικο μου!! :)

    ReplyDelete
  7. Ναι ναι την εχω δει την ταινια..

    ReplyDelete

Εσύ είπες...