Thursday, September 06, 2007

Περί Msn Messenger ο λόγος….

Τα τελευταία 2 χρόνια που οι γραμμές των xdsl είναι στα πάνω τους οι Έλληνες που τους χάνεις που τους βρίσκεις είναι κολλημένοι πάνω στον υπολογιστή σερφάροντας στο ίντερνετ και μιλώντας ατελείωτες ώρες στον messenger!!! Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μιλάνε με πάρα πολύ κόσμο είτε βρίσκοντας κάποιον μέσα από chat rooms είτε forums κλπ. Μέχρι εδώ καλά….μέσα σε όλον αυτό τον κόσμο με άλλους κολλάμε και κάνουμε καλή παρέα και με άλλους όχι. Ο messenger είναι κάτι προσωπικό και αυτό πρέπει κάποιοι να το βάλουν καλά στο μυαλό τους, άμα θέλει σου μιλάει μια επαφή και άμα θέλει σε κάνει block/delete δεν θα σε ρωτήσει κιόλας ρε φίλε, δικαίωμα του άλλωστε είναι. Επειδή όμως όλοι έχουμε έναν εγωισμό και μια μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μας δεν μπορούμε να χωνέψουμε πως κάποιος δεν γουστάρει την super-duper wow παρέα μας και μας έχει κάνει block/delete πάμε στον φίλο μας τον “γούγλη”και αρχίζουμε να ψάχνουμε για Msn Block Checkers. Οπότε βρίσκουμε έναν που μας κάνει και αρχίζουμε να βάζουμε το mail μας για να μας δείξει αν πράγματι τα άτομα που υποπτευόμαστε πως μας έχει διαγράψει από τις επαφές τους, λόγω του ότι έχουμε να τους δούμε online 1 μήνα. Αφού σου επιβεβαιώνει το πρόγραμμα ότι σε έχει μπλοκάρει η γκόμενα/ος αρχίζεις τα καντήλια και τους βρίσκεις όλα τα αρνητικά του χαρακτήρα του σε χρόνο dt!!! Μετά από δέκα λεπτά μπινελικόματος έρχεσαι στα ίσα σου και λες “Δε γαμιέται??? Πάμε για άλλα…” Έλα που όμως τώρα αρχίζω να τα παίρνω εγώ με τα spam e-mails που αρχίζουν να μου έρχονται, χωρίς να φταίω σε τίποτα. Γι’ αυτό λοιπόν καλό θα ήταν πριν μπεις σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και να παιδεύεσαι με το google, σου λέω πως μπορείς να δεις ποιος σε έχει στις επαφές του και ποιος όχι.

Οδηγίες προς απελπισμένες block/delete επαφές....δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο!!!

Ανοίγεις τον Msn Messenger σου, πατάς την επιλογή Εμφάνιση Μενού --> Εργαλεία -->Επιλογές . Στο παράθυρο που σου ανοίγει πατάς την επιλογή Εμπιστευτικότητα εκεί σου δείχνει τα άτομα που είναι στην λίστα επιτρεπόμενων και αποκλεισθέντων χρηστών από εσένα….Κάτω από τα δυο κουτιά που σου δείχνει αυτό που σου είπα παραπάνω έχει μια επιλογή που γράφει “Δείτε ποιοι σας έχουν προσθέσει στην λίστα επαφών τους” Κάνεις κλικ με το χαμστεράκι σου στην επιλογή που βρίσκεται ακριβώς δίπλα και λέει “Προβολή”.

Ξάφνου θα δεις φως στο τούνελ άμα ψάξεις και δεις αν είναι εκεί ή λείπει η επαφή που έχεις αμφιβολίες. Άμα είναι εκεί υπάρχουν δύο ενδεχόμενα ή δεν ανοίγει τον messenger ή σε έχει κάνει απλώς block γι’ αυτό δεν την βλέπεις, αν πάλι δεν είναι τότε μάγκα και μαγκήτισα μου την πάτησες.
Πάντως η άποψή μου είναι πως ο καθένας έχει δικαίωμα να κρατάει όποια επαφή θέλει στον messenger του χωρίς να δίνει λογαριασμό….τουλάχιστον όμως να λέει ένα αντίο...όχι τίποτε άλλο αλλά μην την πληρώνει και ο άμαχος πληθυσμός γεμίζοντας του το γραμματοκιβώτιο με spam mails!!!

5 comments:

  1. Μάλιστα, χρήσιμο το βρήκα.. την καλημέρα μου!

    ReplyDelete
  2. Χιχιχ κι εγώ το είχα βρει παλιά αυτό. Τώρα έχω το 11 και δεν ξέρω αν ισχύει πάλι, δεν το έχω ψάξει! Άλλωστε έχω πολύ λίγους και καλούς!
    Πάντως θα συμφωνίσω πως δικαίωμα του καθενός είναι να σε διαγράφει. Αλλά όταν είναι κάποιο άτομο με το οποίο έχεις κάποια Χ επικοινωνία τότε πιστεώ πως ένα "δεν γουστάρω να σε έχω. ή μου σπάς τα νεύρα που είσαι όλη μέρα μέσα ή γενικά δεν γουστάρω να σε βλέπω 24/7" δεν θα έβλαπτε. Άλλα όλοι είμαστε κότες και θέλουμε να βρούμε την εύκολη πάντα λύση.

    ReplyDelete
  3. Και το plus στα δειχνει αμεσως αυτα. Απλα τοτε δεν ηταν τοσο διαδεδομενο και ετρωγα πολλα spam mails απο τετοιου ειδους βλακιες.

    Εχω ξεκοψει απο τον messenger 3 χρονια τωρα, τον εχω δηλαδη, αλλα συνηθως σε offline κατασταση. Ασε που οσοι ειναι το ξερουν και μου μιλανε ετσι. :P

    ReplyDelete
  4. Ααα καλός είσαι εσύ! Εμένα οι δικοί μου μου το παίζουν busy! Αλλά εγώ κυρία, κρατιέμαι στο ύψος μου Available! :Ρ

    ReplyDelete
  5. Εε οταν δεν εχω με ποιον να μιλησω, μπαινω και online!! :P

    ReplyDelete

Εσύ είπες...