Tuesday, September 18, 2007

Στην πουτάνα πουτανιές γίνονται….???

Ρωτώ και απαντώ μόνος μου ΔΕΝ γίνονται γιατί εγώ είμαι μεγάλη και παλιά πουτάνα. Για δύο πράγματα είμαι περήφανος στη ζωή μου πρώτον γιατί είμαι Ιωνικός και δεύτερον γιατί είμαι Πειραιώτης(γέννημα θρέμμα ). Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δύσκολα να μου την βγεις, η Τρούμπα και το λιμάνι κυλάει μέσα στο αίμα μου. Έχω ένα καλό και ταυτόχρονα κακό ελάττωμα μπορεί να είμαι μόλις 19,5 χρονών αλλά μπορώ να κόψω τον απέναντι μου με την πρώτη ματιά που θα του ρίξω και να μην πέφτω ποτέ έξω (όσοι με γνωρίζουν μπορούν να το επιβεβαιώσουν). Μπορεί να μην δεν έχω τις εμπειρίες που έχεις εσύ αλλά ρε "μαγκίτη".... που πας ξεβράκωτος στα αγγούρια?? Αφού ξέρεις εγώ ξηγούμε "αλλιώς αλλιώτικα και Πασαλιμανιότικα" τι πας να το παίξεις ιστορία??? Από την πρώτη στιγμή που το είπες δεν το έχαψα ήξερα πως ήταν δικό σου, αλλά όπως βλέπεις δεν μίλησα έκανα τον μαλάκα. Το συνηθίζω με άτομα που έχουν την δική σου συμπεριφορά, αλλά πρόσεξε τον ΕΚΑΝΑ δεν ΕΙΜΑΙ. Τέλος πάντων χάρηκα τουλάχιστον που ακολουθείς την συμβουλή που σου έδωσαν. Δεν σου κρατάω κακία γιατί ρε πούστη μου σε νοιάζομαι και θα σε νοιάζομαι για πολύ καιρό….ΑΚΟΜΑ!!!

3 comments:

  1. Anonymous5/6/13 08:25

    Howdy just wanted to give you a quick heads
    up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking
    issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

    my webpage: frances bavier early photos

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/6/13 19:53

    Good day! I know this is kinda off topic nevertheless
    I'd figured I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
    a blog article or vice-versa? My blog covers a lot
    of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.

    If you're interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

    Feel free to visit my page luxe vakantiehuizen frankrijk

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/6/13 22:52

    Hello! I know this is kind of off-topic however I needed to ask.
    Does operating a well-established website like yours require a massive
    amount work? I am brand new to blogging but I do write in my journal everyday.
    I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views online. Please let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring blog owners. Appreciate it!

    My web site vakantiehuisje frankrijk :: livejournal.com ::

    ReplyDelete

Εσύ είπες...